SpamAssassin integration
Před tím, než aktivujete plugin, prosím ujistěte se, že SpamAssassin je instalován na vašem serveru.
- Přihlaste se do vašeho LiveAgent panelu nástrojů a klikněte na konfigurace
- Klikněte na Systém a doplňky

- V seznamu zásuvných modulů najděte SpamAssassin. Kliknutím na posuvník jej aktivujte.
- Klikněte na tlačítko Konfigurovat a zadejte IP adresu nebo název hostitele serveru SpamAssassin a číslo portu služby SpamAssassin.
- Kromě toho můžete zaškrtnout políčko “Učit” a zlepšit tak kvalitu rozpoznávání spamu. Upozornění: Musí být povoleno na serveru SpamAssassin.

- Přejděte na Konfigurace>E-mail>E-mailové účty, vyberte e-mailovou adresu, která je již připojena k LiveAgentu, a klikněte na Upravit.
- Zaškrtněte políčko “Zpracovat pomocí SpamAssassin”.

Co je SpamAssassin?
Apache SpamAssassin je počítačový program používaný pro filtrování spamu v e-mailech. Využívá řadu technik detekce spamu, včetně technik DNS a fuzzy kontrolních součtů, Bayesovského filtrování, externích programů, černých listin a online databází.
Jak je možné službu využít?
Filtrování příchozích e-mailů pomocí spamového filtru SpamAssassin. E-maily označené jako spam lze stále nalézt ve složce tikety označené jako spam.
Frequently Asked Questions
Co je SpamAssassin?
SpamAssassin je počítačový program, který vám pomáhá automaticky detekovat spamové e-maily.
Jak použít SpamAssassin integraci v LiveAgent?
Integrace SpamAssassin vytváří ještě efektivnější pracovní postupy pro zástupce zákaznického servisu tím, že filtruje veškerý SPAM z e-mailu. Díky tomu se vaši agenti mohou soustředit na důležitější úkoly, než aby procházeli nekonečné množství SPAMových e-mailů.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.