SpamAssassin integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Před tím, než aktivujete plugin, prosím ujistěte se, že SpamAssassin je instalován na vašem serveru.
- Přihlaste se do vašeho LiveAgent panelu nástrojů a klikněte na konfigurace
- Klikněte na Systém a doplňky
- V seznamu zásuvných modulů najděte SpamAssassin. Kliknutím na posuvník jej aktivujte.
- Klikněte na tlačítko Konfigurovat a zadejte IP adresu nebo název hostitele serveru SpamAssassin a číslo portu služby SpamAssassin.
- Kromě toho můžete zaškrtnout políčko “Učit” a zlepšit tak kvalitu rozpoznávání spamu. Upozornění: Musí být povoleno na serveru SpamAssassin.
- Přejděte na Konfigurace>E-mail>E-mailové účty, vyberte e-mailovou adresu, která je již připojena k LiveAgentu, a klikněte na Upravit.
- Zaškrtněte políčko “Zpracovat pomocí SpamAssassin”.
Co je SpamAssassin?
Apache SpamAssassin je počítačový program používaný pro filtrování spamu v e-mailech. Využívá řadu technik detekce spamu, včetně technik DNS a fuzzy kontrolních součtů, Bayesovského filtrování, externích programů, černých listin a online databází.
Jak je možné službu využít?
Filtrování příchozích e-mailů pomocí spamového filtru SpamAssassin. E-maily označené jako spam lze stále nalézt ve složce tikety označené jako spam.
Frequently Asked Questions
Co je SpamAssassin?
SpamAssassin je počítačový program, který vám pomáhá automaticky detekovat spamové e-maily.
Jak použít SpamAssassin integraci v LiveAgent?
Integrace SpamAssassin vytváří ještě efektivnější pracovní postupy pro zástupce zákaznického servisu tím, že filtruje veškerý SPAM z e-mailu. Díky tomu se vaši agenti mohou soustředit na důležitější úkoly, než aby procházeli nekonečné množství SPAMových e-mailů.
Text popisuje kategorie marketingových e-mailů (transakční, relační a propagační), nabízí šablony pro uvedení produktu na trh a zdůrazňuje výhody automatizace e-mailů pro zlepšení komunikace se zákazníky a prodejů. Také se zmiňuje o různých šablonách uvítacích e-mailů, propagaci nových produktů a upomínacích e-mailech, které jsou vhodné pro zvýšení zapojení zákazníků a vedou k provedení konkrétních akcí. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 % ve všech odvětvích.
Upomínací e-maily jsou důležité pro úspěšný e-mailový marketing. K dispozici jsou různé šablony pro připomenutí klientům, jako jsou platby a vypršení zkušebních období. Integrace SendPulse a LiveAgent umožňuje řídit marketingové kampaně přímo v LiveAgentu. Mailová smyčka může být řešena pomocí značek nebo zastavením. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21%. Vytváření účtu pro řídící panel LiveAgent probíhá postupně. Souhlasíme s použitím cookies na našich stránkách.
Software pro oddělení služeb pomáhá efektivněji řešit dotazy zákazníků a incidenty, zlepšuje zkušenosti zákazníků a efektivitu zaměstnanců. Hodnocení znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí, není však obsažena v bezplatném plánu. LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma a nabízí mnoho funkcí a integrací. Je alternativou k Frontu a snadno integruje sociální sítě a funkce mobilních platforem.
Společnost nabízí software zákaznické podpory v oblasti telefonních systémů VoIP, samoobslužného software a helpdesk software pro startupy. Na webu jsou k dispozici blog, slovník, akademie, šablony, webináře, testy a kalkulačka nákladů. Kontakt na prodejce a možnost přihlásit se k odběru newsletteru jsou také k dispozici. Kromě toho Společnost vytváří nový účet LiveAgent po registraci a zákazník obdrží přihlašovací údaje e-mailem.