Google Analytics integration
Postupujte podle níže uvedeného návodu a propojte LiveAgent s Google Analytics
- Přihlašte se do svého řídícího panelu LiveAgent a klikněte na Nastavení.
- Přejděte na Systém a Pluginy
- Najděte “Live Chat Tracking” a tento plugin aktuvujte.
Co je Google Analytics?
Google Analytics je bezplatná služba webové analýzy, která poskytuje statistiky a základní analytické nástroje pro optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a marketingové účely.
Jak je možné službu využít?
Sledujte události live chatů v Google Analytics. Díky těmto údajům můžete vyhodnotit dopad live chatu na konverze návštěvníků vašeho webu zákazníkům nebo dopad vašich agentů na prodej vaší společnosti.
Události generují javasriptové příkazy přímo na vaši webovou stránku, kde je zahájen chat. Plugin lze použít k signalizaci chatových událostí do vaší webové aplikace a ke spuštění konkrétních funkcí JavaScriptu nebo ke změně obsahu vaší webové stránky na základě probíhajících chatových relací.
Možnosti sledování:
- Start chatu
- Konec chatu
- Každá zpráva agenta
- Každá zpráva zákazníka
Frequently Asked Questions
Co je Google Analytics?
Google Analytics je nástroj, který vám umožní sledovat cenné marketingové informace.
Jak mohu integrovat Google Analytics s LiveAgentem?
Postupujte podle níže uvedeného návodu a propojte LiveAgent s Google Analytics 1. Přihlašte se do svého LiveAgent účtu 2. Přejděte na Nastavení> Systém > Pluginy 3. Aktivujte Live Chat Tracking
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Poskytujte špičkovou zákaznickou podporu s LiveAgent! Vícekanálové nástroje, 24/7 podpora, bez poplatků. Vyzkoušejte 30 dní zdarma!
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.