Bigcommerce integration
Chcete-li aktivovat integraci Bigcommerce, přihlaste se ke svému účtu LiveAgent.
- Klikněte na konfiguraci
- Klikněte na systém
- Klikněte na zásuvné moduly
- Najděte Bigcommerce
- Kliknutím na posuvník aktivujete zásuvný modul.
Jak přidat tlačítko živého chatu na web Bigcommerce
- Prvním krokem je vytvoření a přizpůsobení nového tlačítka živého chatu v panelu LiveAgent (Nemáte účet LiveAgent? Přihlaste se zde). Zkopírujte jeho kód HTML (Ctrl+C) do schránky.
- V panelu správce Bigcommerce přejděte na Storefront > Skripty zápatí a vložte (Ctrl +V) kód HTML kamkoli do prázdného místa v editoru zápatí. Pokud je v patičce již existující skript, vložte kód HTML pod existující skript s použitím jednoho prázdného řádku jako oddělovače.
- Přejděte na webovou stránku svého obchodu, obnovte ji a tlačítko chatu je připraveno.
What is Bigcommerce?
Softwarové řešení pro elektronický obchod č. 1, které vám poskytne vše, co potřebujete k prodeji online. Navštivte BigCommerce vyzkoušejte si ji zdarma a zjistěte, jak pomohla tisícům lidí prodat více.
Jak je možné službu využít?
Začněte poskytovat úžasnou zákaznickou podporu umístěním tlačítka živého chatu do svého obchodu Bigcommerce.
Frequently Asked Questions
Co je platforma BigCommerce?
BigCommerce je platforma, na které si můžete snadno vytvořit funkční internetový obchod. Bigcommerce poskytuje řadu funkcí, které usnadňují správu e-shopů i začátečníkům.
Jak můžete integrovat webové stránky Bigcommerce s LiveAgent?
Přihlaste se k vašemu LiveAgent účtu > Přejděte na Konfigurace > Systém > Zásuvné moduly. Aktivujte Bigcommerce > Vytvořte/Upravte tlačítko živého chatu podle vaší preference > Zkopírujte kód HTML. Vložte kód do vaší Bigcommerce webové stránky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"