Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Zvyšte rychlost odezvy pomocí nástroje LiveAgent.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Potřebujete zvýšit rychlost svých odpovědí?

Nejsou vaši pracovníci podpory schopni včas reagovat na dotazy zákazníků? Pomocí softwaru od LiveAgent pro helpdesk můžete výrazně zvýšit rychlost odezvy podpory.

Díky pokročilým vlastnostem a funkcím, jako jsou automatizační pravidla, nativní widget live chatu a vestavěný CRM, můžete překlenout propast mezi službami, které poskytujete, a službami, které vaši zákazníci očekávají.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Jak rychlé by vaše odpovědi měly být?

Ideální rychlost odezvy se liší kanál od kanálu a odvětví od odvětví. Měli byste však usilovat o to, abyste zákazníkovi odpověděli co nejdříve. Zde je popis toho, co průměrný zákazník očekává:

Email received in inboxE-mail: 15min. – 1 h

Live chat: 2 min. 40 sekund

Call centerCall centrum: 20 sekund- 5 min.

Sociální sítě: 1 h

Jste přetíženi příliš mnoha požadavky?

Zvýšení rychlosti odezvy může být náročné, zejména pokud máte každý den velké množství příchozích požadavků od zákazníků. Nejlepší řešení?

Helpdesk software, který zefektivňuje a organizuje všechny příchozí požadavky zákazníků podle důležitosti a kanálu. Dotazy z různých kanálů (e-mail, live chat, sociální média, call centrum) budou soustředěny v jedné univerzální schránce, ke které budou mít bezpečný přístup všichni členové vašeho týmu zákaznické podpory.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Proč byste měli usilovat o zvýšení rychlosti odezvy?

Vyšší spokojenost zákazníků

66 % zákazníků uvádí, že to nejlepší, co může firma udělat, je respektovat jejich čas. Udělejte to tak, že budete svým zákazníkům odpovídat rychle, bez ohledu na použitý kanál.

Zlepšuje tržby a prodeje

Rychlé reakce v reálném čase zvyšují příjmy a prodeje. 79 % podniků uvedlo, že zavedení live chatu vedlo ke zvýšení loajality zákazníků, prodeje a příjmů.

Posiluje důvěru a loajalitu

Rychlá reakce na problémy a dotazy zákazníků posiluje důvěru a loajalitu zákazníků, což vede k opakovaným nákupům a spokojenosti.

Lightning fast responses

Perfektní nástroj pro zlepšení rychlosti odpovědi

Sledujte cestu zákazníka při řešení problému různými kanály a přitom zůstaňte ve stejném hybridním proudu tiketů.

Ušetřete svým agentům až 15 hodin práce týdně tím, že nebudete muset vyhledávat informace o zákaznících a předchozí komunikaci.

Dozvědět se více

Přeměňte návštěvníky vašich stránek na vaše zákazníky

LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším widgetem chatu na trhu. Chatujte se svými zákazníky v reálném čase, využívejte formuláře před zahájením chatu, offline formuláře, zobrazení psaní v reálném čase a další funkce.

Se službou LiveAgent je zvýšení rychlosti odezvy snadné.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Už žádné přepínání mezi aplikacemi

Všechny zmínky, komentáře a zprávy z Facebooku, Facebook Messengeru, Twitteru, Instagramu a Viberu budou automaticky převedeny na tikety a odeslány do vaší univerzální schránky.

Zvyšuje se rychlost odezvy? To je hračka!

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo

Více funkcí, které zlepší dobu reakce

Pravidla automatizace

Automatické přesměrování tiketů na příslušné agenty a oddělení. Využívejte konzervované odpovědi, časová pravidla a pravidla SLA.

Věstavěný systém CRM

Jedním kliknutím získáte přístup ke všem informacím o zákaznících a můžete je upravovat a zároveň reagovat na dotazy zákazníků v reálném čase.

40+ integrací

LiveAgent lze integrovat s více než 40 aplikacemi třetích stran, jako jsou Braintree, Shopify nebo Mailchimp, takže není nutné přepínat mezi různými účty.

Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

Proč je náš software pro help desk tou správnou volbou?

Most reviewed and number 1

Nejlépe a nejvíce hodnocený

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v roce 2020.

Preferred by 21k businesses

Upřednostňuje nás 21 tisíc firem

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Packed with features

Více než 180 funkcí

Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloud based and secure help desk

Cloudový a bezpečný

Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.

Transparentní a dostupné ceny

Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Vyzkoušejte naši 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.

Na co ještě čekáte? Zvyšte své prodeje, začněte ještě dnes!

$15 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Related Articles to Zvyšte rychlost svých odpovědí
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkce

Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!

Přeneste své zákazníky k odborníkům během hlasových hovorů pomocí interaktivní hlasové odezvy. Vytvořte si vlastní stromy IVR a směrujte hovory tam, kam chcete.

IVR (Interaktivní hlasová odezva)

Objevte sílu IVR (Interaktivní hlasová odezva) s LiveAgent! Automatizujte telefonní interakce, směrujte hovory na správná oddělení a zlepšujte zákaznický servis. Naše řešení nabízí jednoduché rozhraní a cenovou dostupnost. Vyberte si mezi špičkovými nástroji jako Aircall a MessageBird, a zvyšte efektivitu svého call centra už dnes!

Pokud se chcete vyhnout psaní stejné odpovědi na opakující se problém, využijte Předdefinovaných odpovědí. Vytvořte si své vlastní a používejte je podle potřeby.

Předdefinované odpovědi

Ušetřete čas s předdefinovanými odpověďmi v LiveAgent! Rychlé a efektivní řešení tiketů pro maximální produktivitu.

LiveAgent vytvořil bezplatné e-mailové šablony připravené k použití pro všechny společnosti nebo jednotlivce, kteří odpovídají na dotazy týkající se produktů nebo služeb.

Odpovídání na otázky týkající se produktů/služeb

LiveAgent vytvořil bezplatné e-mailové šablony připravené k použití pro všechny společnosti nebo jednotlivce, kteří odpovídají na dotazy týkající se produktů nebo služeb.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x