Nejsou vaši pracovníci podpory schopni včas reagovat na dotazy zákazníků? Pomocí softwaru od LiveAgent pro helpdesk můžete výrazně zvýšit rychlost odezvy podpory.
Díky pokročilým vlastnostem a funkcím, jako jsou automatizační pravidla, nativní widget live chatu a vestavěný CRM, můžete překlenout propast mezi službami, které poskytujete, a službami, které vaši zákazníci očekávají.
Ideální rychlost odezvy se liší kanál od kanálu a odvětví od odvětví. Měli byste však usilovat o to, abyste zákazníkovi odpověděli co nejdříve. Zde je popis toho, co průměrný zákazník očekává:
E-mail: 15min. – 1 h
Live chat: 2 min. 40 sekund
Call centrum: 20 sekund- 5 min.
Sociální sítě: 1 h
Zvýšení rychlosti odezvy může být náročné, zejména pokud máte každý den velké množství příchozích požadavků od zákazníků. Nejlepší řešení?
Helpdesk software, který zefektivňuje a organizuje všechny příchozí požadavky zákazníků podle důležitosti a kanálu. Dotazy z různých kanálů (e-mail, live chat, sociální média, call centrum) budou soustředěny v jedné univerzální schránce, ke které budou mít bezpečný přístup všichni členové vašeho týmu zákaznické podpory.
66 % zákazníků uvádí, že to nejlepší, co může firma udělat, je respektovat jejich čas. Udělejte to tak, že budete svým zákazníkům odpovídat rychle, bez ohledu na použitý kanál.
Rychlé reakce v reálném čase zvyšují příjmy a prodeje. 79 % podniků uvedlo, že zavedení live chatu vedlo ke zvýšení loajality zákazníků, prodeje a příjmů.
Rychlá reakce na problémy a dotazy zákazníků posiluje důvěru a loajalitu zákazníků, což vede k opakovaným nákupům a spokojenosti.
Sledujte cestu zákazníka při řešení problému různými kanály a přitom zůstaňte ve stejném hybridním proudu tiketů.
Ušetřete svým agentům až 15 hodin práce týdně tím, že nebudete muset vyhledávat informace o zákaznících a předchozí komunikaci.
LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším widgetem chatu na trhu. Chatujte se svými zákazníky v reálném čase, využívejte formuláře před zahájením chatu, offline formuláře, zobrazení psaní v reálném čase a další funkce.
Se službou LiveAgent je zvýšení rychlosti odezvy snadné.
Všechny zmínky, komentáře a zprávy z Facebooku, Facebook Messengeru, Twitteru, Instagramu a Viberu budou automaticky převedeny na tikety a odeslány do vaší univerzální schránky.
Zvyšuje se rychlost odezvy? To je hračka!
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Automatické přesměrování tiketů na příslušné agenty a oddělení. Využívejte konzervované odpovědi, časová pravidla a pravidla SLA.
Jedním kliknutím získáte přístup ke všem informacím o zákaznících a můžete je upravovat a zároveň reagovat na dotazy zákazníků v reálném čase.
LiveAgent lze integrovat s více než 40 aplikacemi třetích stran, jako jsou Braintree, Shopify nebo Mailchimp, takže není nutné přepínat mezi různými účty.
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v roce 2020.
Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.
Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.
Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.
Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Vyzkoušejte naši 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.
Na co ještě čekáte? Zvyšte své prodeje, začněte ještě dnes!
Most Popular
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
IVR (Interaktivní hlasová odezva)
Objevte sílu IVR (Interaktivní hlasová odezva) s LiveAgent! Automatizujte telefonní interakce, směrujte hovory na správná oddělení a zlepšujte zákaznický servis. Naše řešení nabízí jednoduché rozhraní a cenovou dostupnost. Vyberte si mezi špičkovými nástroji jako Aircall a MessageBird, a zvyšte efektivitu svého call centra už dnes!
Odpovídání na otázky týkající se produktů/služeb
LiveAgent vytvořil bezplatné e-mailové šablony připravené k použití pro všechny společnosti nebo jednotlivce, kteří odpovídají na dotazy týkající se produktů nebo služeb.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team