Zvyšte své prodeje pomocí služby LiveAgent.
Spokojenost zákazníků úzce souvisí s jejich udržením, loajalitou a prodejem. Pokud chcete zvýšit prodej, nejlepší, co můžete udělat, je vytvořit ve své firmě kulturu zaměřenou na zákazníka.
Čím více se budete snažit o spokojenost svých zákazníků, tím lépe bude vaše firma fungovat z hlediska tržeb. Jak? Čtěte dále a dozvíte se to!
S helpdesk softwarem, jako je LiveAgent, bude zlepšení služeb zákazníkům, udržení zákazníků, loajality a prodeje hračkou. Proč?
LiveAgent nabízí více než 180 pokročilých funkcí helpdesku a více než 100 integrací, které vám pomohou poskytovat ty nejlepší služby.
Zákazníci očekávají dokonalé služby. Pokud je společnosti neposkytují, zákazníci je opouštějí. Ve skutečnosti přicházejí americké společnosti kvůli špatnému zákaznickému servisu o více než 62 miliard dolarů ročně.
Američané o špatných zkušenostech s danými službami vyprávějí v průměru 15 lidem, zatímco o dobrých zkušenostech pouze 11 lidem.
74 % lidí pravděpodobně přejde k jiné značce, pokud je pro ně nákupní proces příliš složitý.
Získání nového zákazníka je pětkrát až pětadvacetkrát dražší než udržení stávajícího.
Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Díky službě LiveAgent budou vaše e-maily, chaty, hovory, zmínky na sociálních sítích a tikety z jiných kanálů končit v jedné univerzální schránce.
Podpora na chatu je klíčovým prvkem pro zvýšení prodeje, protože pomáhá firmám přeměnit návštěvníky webových stránek na platící zákazníky.
Vytvořte virtuální call centrum jako součást vícekanálového řešení helpdesku. LiveAgent centralizuje telefonní hovory z vašich webových stránek nebo pevné linky na jednom místě.
Integrujte své profily na sociálních sítích do služby LiveAgent a odpovídejte na komentáře, soukromé zprávy nebo tweety přímo ze svého účtu.
Využívejte automatizační pravidla a předdefinované odpovědi k urychlení běžných úkolů. S automatizačními funkcemi LiveAgent ušetříte až 15 hodin týdně.
Vytvoření více interních a externích bází znalostí jako součásti samoobslužného řešení. Vytvořte odpovědi na často kladené dotazy, fóra, schránky pro zpětnou vazbu a návrhy a další.
Zjistěte, kdo s vaší společností komunikuje, a sledujte, jaké služby dostává. Prohlédněte si využití, statistiky, vyhodnoťte přehledy výkonnosti a poučte se z hodnocení spokojenosti zákazníků.
LiveAgent je nejvíce a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v roce 2020.
Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory vybralo více než 21 000 firem z různých odvětví.
Díky více než 180 funkcím, a více než 100 integracím a také nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.
Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.
Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Vyzkoušejte naši 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.
Na co ještě čekáte? Zvyšte své prodeje, začněte ještě dnes!
Most Popular
Dosáhněte prosperity se software pro úspěch u zákazníků
Začněte poskytovat vynikající zákaznickou podporu s LiveAgent - nejlepší software pro úspěch u zákazníků roku 2022. Udržujte své zákazníky spokojené díky sjednocené komunikaci, 24/7 podpoře a bez vstupních poplatků. Vyzkoušejte 14denní bezplatnou zkušební verzi bez nutnosti kreditní karty a zlepšete své zákaznické vztahy ještě dnes!
Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?
Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k Zopimu! Užijte si bezplatné zřízení, 24/7 zákaznickou podporu a možnost zrušení kdykoliv. LiveAgent nabízí funkce jako tiketing, živý chat, call centrum a sociální integrace za dostupné ceny. Zvyšte svou zákaznickou spokojenost s více než 175 funkcemi. Začněte s 14denní bezplatnou zkušební verzí a zjistěte, jak LiveAgent zlepší vaše podnikání.
Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?
LiveAgent je ve srovnání s jinými řešeními helpdesku nákladově efektivnější. LiveAgent nabízí nástroje, funkce a integrace pro lepší zákaznickou podporu. S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.