Zvyšte své prodeje pomocí služby LiveAgent.
Spokojenost zákazníků úzce souvisí s jejich udržením, loajalitou a prodejem. Pokud chcete zvýšit prodej, nejlepší, co můžete udělat, je vytvořit ve své firmě kulturu zaměřenou na zákazníka.
Čím více se budete snažit o spokojenost svých zákazníků, tím lépe bude vaše firma fungovat z hlediska tržeb. Jak? Čtěte dále a dozvíte se to!
S helpdesk softwarem, jako je LiveAgent, bude zlepšení služeb zákazníkům, udržení zákazníků, loajality a prodeje hračkou. Proč?
LiveAgent nabízí více než 180 pokročilých funkcí helpdesku a více než 100 integrací, které vám pomohou poskytovat ty nejlepší služby.
Zákazníci očekávají dokonalé služby. Pokud je společnosti neposkytují, zákazníci je opouštějí. Ve skutečnosti přicházejí americké společnosti kvůli špatnému zákaznickému servisu o více než 62 miliard dolarů ročně.
Američané o špatných zkušenostech s danými službami vyprávějí v průměru 15 lidem, zatímco o dobrých zkušenostech pouze 11 lidem.
74 % lidí pravděpodobně přejde k jiné značce, pokud je pro ně nákupní proces příliš složitý.
Získání nového zákazníka je pětkrát až pětadvacetkrát dražší než udržení stávajícího.
Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Díky službě LiveAgent budou vaše e-maily, chaty, hovory, zmínky na sociálních sítích a tikety z jiných kanálů končit v jedné univerzální schránce.
Podpora na chatu je klíčovým prvkem pro zvýšení prodeje, protože pomáhá firmám přeměnit návštěvníky webových stránek na platící zákazníky.
Vytvořte virtuální call centrum jako součást vícekanálového řešení helpdesku. LiveAgent centralizuje telefonní hovory z vašich webových stránek nebo pevné linky na jednom místě.
Integrujte své profily na sociálních sítích do služby LiveAgent a odpovídejte na komentáře, soukromé zprávy nebo tweety přímo ze svého účtu.
Využívejte automatizační pravidla a předdefinované odpovědi k urychlení běžných úkolů. S automatizačními funkcemi LiveAgent ušetříte až 15 hodin týdně.
Vytvoření více interních a externích bází znalostí jako součásti samoobslužného řešení. Vytvořte odpovědi na často kladené dotazy, fóra, schránky pro zpětnou vazbu a návrhy a další.
Zjistěte, kdo s vaší společností komunikuje, a sledujte, jaké služby dostává. Prohlédněte si využití, statistiky, vyhodnoťte přehledy výkonnosti a poučte se z hodnocení spokojenosti zákazníků.
LiveAgent je nejvíce a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v roce 2020.
Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory vybralo více než 21 000 firem z různých odvětví.
Díky více než 180 funkcím, a více než 100 integracím a také nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.
Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.
Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Vyzkoušejte naši 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.
Na co ještě čekáte? Zvyšte své prodeje, začněte ještě dnes!
Most Popular
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.