Každý podnik se snaží zlepšit míru konverze tím, že hledá nové způsoby, jak generovat návštěvnost svých stránek. Pokud však jde o konverzi potenciálních zákazníků na stávající zákazníky, má tato metoda nízkou úspěšnost.
Nejlepším způsobem, jak zlepšit míru konverze, je zaměřit se na vylepšení aspektů strategie zákaznické podpory. Skvělým příkladem je zavedení chatu a poskytování podpory nakupujícím v reálném čase.
Takováto drobná vylepšení mohou zcela změnit vaše úsilí o konverzi. Ve skutečnosti společnosti, které uvedly, že se zaměřují na zlepšování zákaznického servisu, vykázaly o 11 % vyšší míru konverze než společnosti, které tak nečiní.
Konverzní poměr je procento návštěvníků vašeho webu, kteří splní požadovaný cíl (přihlásí se ke zkušební verzi, přihlásí se k odběru, zakoupí produkt) z celkového počtu návštěvníků.
Vysoký konverzní poměr ukazuje, že vaše marketingové strategie jsou úspěšné a že váš produkt je na vašem webu snadno dosažitelný.
Míra konverze se liší podle odvětví a obchodního modelu, takže budete muset provést průzkum, abyste zjistili, jak si stojíte. Skvělým zdrojem informací je nástroj Google Adwords Industry Benchmarks. Konvenčně se však dobrý konverzní poměr pohybuje někde mezi 2 a 5 %.
Zvýšení konverzního poměru znamená, že více návštěvníků vašich stránek přejde ke smysluplným akcím, které vedou k rozvoji vašeho podnikání, ať už jde o vyplnění formuláře a získání potenciálního zákazníka, nebo o nákup.
Nízká míra konverze může poukazovat na některý z těchto problémů:
Neefektivní design stránek.
Nabízíme služby concierge migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Nejlepším způsobem, jak zvýšit konverzní poměr, je přehodnotit nabídku. Pokud si vaši zákazníci nekupují to, co nabízíte, může to znamenat, že nabídka je buď příliš drahá, nebo nepřináší vašemu publiku dostatečnou hodnotu.
Druhým krokem je optimalizace webu pro konverze.
– Nižší cena
– Zlepšení funkčnosti
– Vytvoření dodatečných pobídek, jako je doprava zdarma
– Vytvořte jednoduše neodolatelnou nabídku, kterou vaši zákazníci nemohou odmítnout.
– A/B testování různých prvků
– Používejte výrazné CTA
– Zkontrolujte kopii záhlaví a umístění tlačítek/formulářů
– Ujistěte se, že se obsah správně zobrazuje na mobilních zařízeních.
Kromě rychlých odpovědí zákazníkům je nesmírně důležité vážit si jejich času. Pokud si chcete zákazníky získat, ujistěte se, že znáte jejich předchozí nákupy a všechny jejich předchozí interakce s vaší společností, a to bez ohledu na použitý kanál.
Připraveností a znalostmi budete moci zákazníky ohromit, kdykoli se na vás obrátí s žádostí o podporu.
Vaši zákazníci jsou jen kousek od toho, aby na Googlu našli alternativy k vašemu produktu. Nedávejte jim důvod k tomu, aby se od vás vzdálili.
Nezkomplikujte proces odhlašování. Vyvarujte se vytváření příliš mnoha kroků, kladení zbytečných otázek nebo vyžadování registrace před odhlášením.
Pomáhejte svým zákazníkům v reálném čase. Odpovídejte na jejich případné dotazy týkající se vašich produktů, dopravy nebo doručení, abyste je posunuli do konverzního trychtýře.
Vaši zákazníci mohou mít dotazy, které lze zodpovědět jednoduchým vyhledáváním na vašich webových stránkách. Pokud však nemohou najít potřebné informace, budou frustrovaní a zklamaní.
Poskytněte jim určené místo, například zákaznický portál, kde si mohou prohlédnout odpovědi na často kladené otázky (FAQ) týkající se dopravy, velikosti a dalších. Tento typ podpory je velmi cenný, protože od vašich agentů nevyžaduje žádné úsilí a je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Pokud jsou potenciální kupující na vašich stránkách déle než několik minut, je zřejmé, že něco hledají nebo jsou váhaví, zda u vás nakoupit. Ulehčete svým zákazníkům starosti tím, že je aktivně vyzvete k chatu.
Můžete jim odpovědět na všechny otázky týkající se vašich produktů nebo je nasměrovat správným směrem.
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Mít skvělý produkt prostě nestačí. Často se stává, že zákazníci opouštějí značky, protože úroveň služeb, které se jim dostává, prostě není dostatečně dobrá. Zákazníci se chtějí cítit oceněni za to, že s vaší společností obchodují. Proto, abyste se vyhnuli odchodu zákazníků a zvýšili konverze, je důležité vytvořit ve firmě kulturu zaměřenou na zákazníky.
Zákazníci, kterým se dostane dobrého zákaznického servisu, s větší pravděpodobností doporučí značku a její výrobky nebo služby ostatním.
Čím spokojenější budou vaši zákazníci s vašimi službami, tím více budou nakupovat.
Zákazníci, kteří mají špatnou zkušenost se službami, se o 50 % častěji podělí o ni s ostatními na internetu.
Díky službě LiveAgent budou vaše e-maily, chaty, hovory, zmínky na sociálních sítích a zprávy z jiných kanálů končit v jedné univerzální schránce.
LiveAgent umožňuje vytvářet několik interních a externích znalostních databází s nejčastějšími dotazy, fóry, články a návrhy.
Vytvořte virtuální call centrum jako součást vícekanálového řešení helpdesku. LiveAgent centralizuje telefonní hovory z vašich webových stránek nebo pevné linky na jednom místě.
Integrujte své oblíbené profily sociálních médií do aplikace LiveAgent a odpovídejte na veřejné komentáře k příspěvkům, soukromé zprávy nebo tweety přímo ze svého účtu. Eliminujte nutnost sledovat a starat se o více účtů na několika portálech a integrujte je do aplikace LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram a Viber jsou zahrnuty, aby obsluha zákazníků byla co nejplynulejší, nejrychlejší a nejefektivnější.
Získejte přehled o svém oddělení zákaznické podpory, o službách, které poskytujete, a o spokojenosti svých zákazníků. Podívejte se, kdo s vaší společností komunikuje, a sledujte, jak je s ní spokojen. Zaměřte se na data, zjistěte prostory pro zlepšení a stavte na svých schopnostech. Vneste do své společnosti trochu zábavy tím, že zapnete gaminingové funkce..
Vytvořte zákaznické portály, aby vaši zákazníci měli k dispozici centralizovaný prostor pro úpravu svých kontaktních údajů, vytváření plateb a odesílání tiketů. Vytvoření komplexního zákaznického portálu může snížit zatížení tikety a také vám pomůže poskytovat služby zákazníkům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce, i když jsou vaši agenti offline. Začněte vytvořením znalostní databáze, zahrňte do ní často kladené otázky, fóra a na závěr přidejte widget pro zpětnou vazbu & návrhy. Vše je plně přizpůsobitelné tak, aby odpovídalo vašim směrnicím pro budování značky.
Se 180+ funkcemi, 40+ integracemi a nekonečné možnosti přizpůsobení, nástroj se snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.
LiveAgent je pokročilý systém helpdesku, který vám pomůže zlepšit služby zákazníkům a zároveň zvýšit konverzní poměr. Náš software je za konkurenceschopnou cenu a vzhledem k rozsáhlému množství funkcí, které nabízí, je cenově výhodný. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes.
Most Popular
Kontrolní seznam vstupní stránky
Optimalizujte své vstupní stránky pro více konverzí s naším kontrolním seznamem! Zahrnuje vše od tvorby obsahu a navigace po produktová videa a srovnávací tabulky. Zjistěte, jak maximalizovat konverze a získat více zákazníků efektivně a snadno.
Kontrolní seznam pro zákaznický servis audit
Vyplňte tento kontrolní seznam pro audit zákaznického servisu a získejte jasný přehled o současném stavu vašeho zákaznického servisu, abyste mohli podniknout potřebné kroky k jeho zlepšení.
Nacházíte se na mrtvém bodě? Zvyšte prodeje s LiveAgent!
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, aby poskytoval výjimečnou podporu. Zvyšte své prodeje se službou LiveAgent ještě dnes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team