Zlepšete služby zákazníkům pomocí služby LiveAgent.
Koncept zákaznického servisu se v posledním desetiletí rozšířil. Dříve byl zákaznický servis zaměřen především na interakci s lidmi. S rozvojem e-commerce však podniky musely upravit své strategie zákaznického servisu. S tunami příchozích tiketů ze sociálních médií a live chatu se do práce zapojila automatizace a chatboti.
I když jsou automatizace a chatboti velmi úsporní a ušetří vám spoustu času při odpovídání na dotazy zákazníků, je důležité zachovat lidský kontakt, po kterém zákazníci touží, ale chatboti ho nemohou poskytnout. Jak? Podívejte se na naše tipy, které jsou odolné proti selhání a které zlepší váš zákaznický servis.
Zákaznický servis je podpora a služby, které poskytujete svým zákazníkům před nákupem, během něj i po něm. Jako pracovník zákaznické podpory je nesmírně důležité mít znalosti, ochotu a pochopení v průběhu celého procesu podpory. Vaši zákazníci musí mít pocit, že si jich vážíte na každém kroku.
Pokud jde o zlepšování služeb zákazníkům, je důležité si sednout a položit si těžké otázky. Jsou vaši zákazníci spokojeni s vaším produktem a úrovní poskytovaných služeb? Často se stává, že si společnosti myslí, že poskytují skvělé služby, ale jejich zákazníci s tím nesouhlasí. Jak tedy můžete zjistit, zda jsou vaši zákazníci s vaší firmou spokojeni? Měřením metrik, na kterých záleží nejvíce: CSAT, NPS, CES a FRT.
Měli byste se snažit dosáhnout skóre CSAT 80 % nebo vyššího, nicméně skóre spokojenosti se může v jednotlivých odvětvích lišit. I když je CSAT dobrým ukazatelem toho, jak dobře si vaše firma vede, měli byste měřit také NPS, CES a FRT, abyste získali kompletní přehled o svých službách. Sledováním těchto ukazatelů budete moci identifikovat oblasti, které je třeba zlepšit, a zvýšit spokojenost svých zákazníků.
Hodnocení spokojenosti zákazníků vás informuje o tom, jak jsou zákazníci spokojeni s vašimi produkty a službami.
Skóre čistých propagátorů ukazuje, jak pravděpodobné je, že zákazníci doporučí vaši firmu ostatním.
Skóre úsilí zákazníka vypočítává, jak snadná nebo obtížná je interakce s vaší společností.
71 % spotřebitelů uvádí, že se cítí frustrovaní, když je nakupování neosobní.
90 % zákazníků očekává konzistentní interakci napříč všemi komunikačními kanály.
64 % zákazníků očekává pomoc v reálném čase bez ohledu na kanál zákaznického servisu, který používají.
Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Systém helpdesku umožňuje ukládat a zpřístupňovat důležité informace o zákaznících, pomocí kterých můžete vytvářet personalizované odpovědi na jejich dotazy.
Nabídněte zákaznickou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu prostřednictvím samoobslužných bází znalostí. Naplňte je články s návody a nejčastějšími dotazy nebo vytvořte komunitní fórum, kde si mohou zákazníci navzájem pomáhat.
Skvělou metodou pro neustálé zlepšování služeb zákazníkům je shromažďování zpětné vazby od zákazníků a analýza výkonnosti vašich agentů.
Helpdesk software vám pomůže poskytovat rychlou a pohodlnou podporu prostřednictvím funkcí chatu, call centra a báze znalostí, jakož i integrací se sociálními médii a funkcemi automatizace.
Propojte všechny své komunikační kanály (telefon, e-mail, sociální média, live chat, zákaznický portál) pomocí služby LiveAgent. Kdykoli obdržíte nový dotaz, bude automaticky odeslán do našeho systému a uložen jako tiket.
Odtud můžete všechny tikety spravovat, sledovat a reagovat na ně. Univerzální schránka je plná spousty funkcí, které usnadňují správu tiketů, jako jsou automatizační funkce, značky, oddělení a další.
Vytvářejte úžasné znalostní báze pomocí našeho editoru “What You See Is What You Get”, v překladu ”To, co vidíš, to dostaneš”. Náš software umožňuje vytvářet více bází znalostí, a to jak interních, tak externích. Naplňte je články s návody, videi, políčky pro zpětnou vazbu a návrhy, fóry nebo často kladenými dotazy.
Díky našemu integrovanému CRM máte data o zákaznících k dispozici na dosah ruky. Pokaždé, když odpovíte na tiket, máte k dispozici údaje o předchozích interakcích, nákupech a datech vašich zákazníků. Informace můžete snadno upravovat, zatímco chatujete nebo voláte svým zákazníkům prostřednictvím našeho nativního live chatu a integrovaného call centra.
LiveAgent kombinuje skvělý live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.
Peter Komornik, CEO
Rychlost je důležitým ukazatelem, pokud jde o přeměnu návštěvníků webových stránek na zákazníky a udržení spokojenosti stávajících zákazníků. Náš live chat je v současné době nejúspornější a nejrychlejší na trhu. Využijte jej k aktivnímu oslovení zákazníků během prohlížení vašich stránek.
Využívejte naše robustní funkce pro analýzu dat a reportování. Prohlédněte si statistiky používání, vyhodnoťte přehledy výkonnosti a získejte informace o hodnocení spokojenosti zákazníků. Zjistěte, kdo s vaší společností komunikuje, a sledujte služby, které dostává.
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé podniky v letech 2019-2020.
Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.
Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.
Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.
LiveAgent je pokročilý systém helpdesku, který vám pomůže zlepšit služby zákazníkům a zároveň zvýšit konverzní poměr. Náš software je za konkurenceschopnou cenu a vzhledem k rozsáhlému množství funkcí, které nabízí, je cenově výhodný. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes, kreditní karta není vyžadována.
Most Popular
Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?
Chatboti vylepšují zákaznický servis automatizací úkolů a rychlými odpověďmi, ale nenahrazují lidský kontakt. Zjistěte více!
Kontrolní seznam služeb zákazníkům
Zlepšete svůj zákaznický servis pomocí našeho praktického kontrolního seznamu - zaškrtněte si vše, co vám pomůže na cestě k úspěchu.
Co je to komunikace se zákazníky?
Tipy pro efektivní online komunikaci se zákazníky s důrazem na rychlé a personalizované odpovědi. Zlepšete spokojenost s LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team