Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte na LiveAgent & a migrujte svá data ze Zendesk Talk ještě dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přecházíte ze Zendesk do LiveAgent?

Snadná migrace ze služby Zendesk do služby LiveAgent. Náš tým podpory je připraven vám pomoci s čímkoli, co budete potřebovat, a vaše data migrujeme – zdarma!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zendesk Talk vs LiveAgent srovnání

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
Zendesk Talk
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí prodej letenek v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí Live Chat v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí Call centrum v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí samoobsluhu v plánu za 121 USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Zendesk Talk nabízí integraci Facebooku v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za agenta nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Zendesk Talk nabízí integraci Twitteru v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Zendesk Talk nabízí integraci Instagramu v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu v tarifu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Zendesk Talk nabízí integraci služby Viber v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí znalostní databázi v plánu za 121 USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí zákaznické fórum v plánu za 152 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí funkce API v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí funkce IVR v plánu za 152 USD/agent/měsíc.
Video hovory
Vohor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
Zendesk Talk nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí neomezenou historii v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí neomezený počet tiketůk/e-mailů v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Zendesk Talk nabízí neomezenou podporu 24/7 jako dodatečnou funkci.
server - illustration

Přenos dat zdarma

Členové naší podpory jsou připraveni vám pomoci s čímkoli, co potřebujete, takže nás neváhejte kontaktovat! Zatímco budeme přenášet vaše data, můžete si odpočinout a počkat, až budete moci používat svůj nový účet LiveAgent a poskytovat svým zákazníkům tu nejlepší podporu. 

Rádi byste svá data přenesli sami?

Nabízíme migrační plugin pro Zendesk. Klikněte sem pro více informací!

monitor plug in - illustration

Jaký typ dat můžete přenést ze Zendesk Talk?

Lidé

Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.

Tikety

Migrujte tikety, přílohy, pole uživatelů a tiketová pole.

Označení

Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.

Připraveni migrovat ze Zendesk Talk do LiveAgent?

Zde jsou některé výhody, na které se můžete těšit po přechodu na LiveAgent

Vynikajicí zákaznický servis

24/7 podpora našich agentů. Jsme tu, kdykoli nás potřebujete.

Konečné helpdesk řešení

Užitečné nástroje, více než 179 funkcí a přes 40 integrací. Máme všechno, co potřebujete.

Zvolte si váš jazyk

Vyberte si ze 43 různých jazykových překladů. LiveAgent podporuje jazykově upravitelné widgety.

Migrujte vaše data ze Zendesk Talk již dnes

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.

Více informací
$15 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Přesouváte se z jiného softwaru?

Migrujte vaše data z některých uvedených poskytovatelů softwaru zdarma. Udělejte změnu již dnes. Postaráme se o vás.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Desk.com Drift Extend Freshcaller Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Zendesk Talk migrace
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke špičkovým společnostem a poskytněte jim lepší podporu s LiveAgentem.

Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke špičkovým společnostem a poskytněte jim lepší podporu s LiveAgentem.

Přecházíte z Pure Chatu na LiveAgent? Naši agenti podpory a technický tým vám rádi pomohou rychle a bezpečně migrovat všechna vaše data. A to zcela zdarma. Kontaktujte nás ještě dnes a poraďte se s námi o migraci dat.

Přecházíte z Pure Chat do LiveAgent?

Přecházíte z Pure Chat na LiveAgent? Vylepšete svůj helpdesk s vícekanálovou zákaznickou podporou LiveAgent. Užijte si integrace, nonstop podporu a vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi bez nutnosti kreditní karty. Přesvědčte se o výhodách sami!

Chcete přejít ze služby LiveCall? Kontaktujte tým podpory LiveAgent a začněte migrovat svá data zdarma ještě dnes.

Chcete migrovat z LiveCall?

Plánujete migraci z LiveCall? Přesuňte se na LiveAgent pro komplexní zákaznickou podporu s bohatými funkcemi a 24/7 asistencí!

LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky. Připojte se ke společnostem, jako je Yamaha nebo O2, a poskytněte prvotřídní zákaznický servis.

Migrujete z Vocalcom do LiveAgent?

Migrating from Vocalcom to LiveAgent? Seamlessly transition to LiveAgent for superior customer support across all essential channels. Access a comprehensive helpdesk system with numerous integrations and round-the-clock support. Start your free trial today—no credit card required! Discover LiveAgent's advanced features like ticketing, live chat, call center, and more, all designed to enhance your customer service experience.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x