Jste unaveni z nudného softwaru pro tiketing? My také. S LiveAgent budou vaše e-maily, chaty, hovory, zmínky na sociálních sítích a další kanály končit v jedné univerzální schránce a s pomocí pokročilých automatizačních pravidel a integrací skončí vaše noční můra zákaznického servisu pouhým kliknutím na tlačítko “Zaregistrovat se”.
Tiketing software demo verze
00:00/03:20
Systém tiketingu převádí požadavky zákazníků na tikety, které lze snadno rozdělit mezi tým zákaznické podpory. To může výrazně zlepšit správu tiketů, protože agenti helpdesku mohou přistupovat k dotazům zákazníků a efektivně je řešit z jednoho místa.
LiveAgent Prohlídka produktu
00:00/02:24
Software LiveAgent pro tiketing automaticky sleduje a transformuje všechny problémy zákazníků do tiketů. Každá příchozí forma komunikace je transformována do tiketů pro lepší pohodlí a správu úkolů. Uživatelské rozhraní je přizpůsobitelné a intuitivní.
Zlepšete své schopnosti helpdesku správným řešením pro vystavení tiketů. Posilte svůj tým zákaznické podpory širokou škálou nástrojů a funkcí. Podívejte se, co získají vaši agenti helpdesku s LiveAgent.
Zde je, co získá váš tým podpory:
Udělejte své zákazníky šťastnějšími a poskytněte jim více možností komunikace, pohodlí a pohodlí ve všech ohledech. Podívejte se, jak zákazníci profitují, když si vyberete ticketovací software LiveAgent.
Něco z toho, co získají vaši zákazníci:
LiveAgent je software pro tiketing IT, který kombinuje více kanálů, jako jsou e-maily, chaty, hovory a sociální média, a poskytuje tak zákazníkům komplexní služby. Ale tím to nekončí. LiveAgent nabízí zákaznický portál s podporou v podobě multi-knowledge base, fóra a zpětnou vazbu a návrhy zákazníků. Objevte, co může nejpokročilejší ticketovací systém helpdesku nabídnout vaší organizaci.
Řešení “vše v jednom”
Hybridní tiketování
Každý příchozí tiket může pocházet z libovolného kanálu vždy, když zákazník kontaktuje podporu. Systém pro vystavení tiketů LiveAgent organizuje veškerou komunikaci, takže rozsáhlé vyhledávání nemusí být součástí vašich každodenních úkolů. Zachovávejte veškeré požadavky zákazníka v jednom vlákně tiketu v helpdesku, ať už přichází z e-mailu, živého chatu nebo sociálních médií.
Týmová komunikace
Efektivní pracovní postupy
Pomocí předpřipravených odpovědí můžete odpovídat na nejčastěji kladené otázky v zákaznických tiketech a zkrátit dobu odezvy agentů. Tým helpdesku může řešit běžné problémy výrazně rychleji a zaměřit se na složitější dotazy zákazníků. Soustřeďte se na to, co vyžaduje vaši pozornost.
Správa znalostí
Zjistěte, jak vám tiketing může pomoci s vyřizováním požadavků zákazníků, zvýšením retence zákazníků nebo zlepšením spokojenosti zákazníků.
Uspokojte zákazníky
Uspokojte své zákazníky pomocí systému tiketingu, který vám pomůže poskytovat rychlejší a kompetentnější odpovědi. Nabídněte svým zákazníkům pohodlí a odpovídejte napříč různými kanály a zároveň mějte ve všem pořádek.
80 %
spotřebitelů očekává rychlost a pohodlí
Většina zákazníků považuje za důležité prvky zákaznického servisu rychlost, kvalifikovanou pomoc, pohodlí a vstřícnost.
Zvyšte ROI
Zákazníci ocení dobrý zákaznický servis v každém podniku. Zvyšte své příjmy díky rychlejší a spolehlivější podpoře a zároveň snižte náklady na oddělení služeb zákazníkům díky jednomu specializovanému systému ticketingu helpdesku.
86 %
jsou ochotni zaplatit za kvalitní služby
Snižte své náklady a zároveň vydělejte více. Zákazníci jsou vždy ochotni zaplatit více za skvělý zákaznický servis.
Získejte důvěru
Vděční zákazníci vždy ocení dobré služby a kvalifikovanou pomoc pracovníků zákaznické podpory. Zlepšete své služby zákazníkům v době vysokého počtu objednávek a vybudujte si silnou loajalitu zákazníků díky skvělým interakcím.
73%
Vyšší míra spokojenosti
Poskytněte personalizované konverzace a udělejte svým zákazníkům radost. Náš plně vybavený software pro živý chat vám pomůže se spokojeností zákazníků a skvělými zkušenostmi s agenty.
Zlepšete správu zákaznického servisu za dostupnou cenu. Získejte správné funkce pro interakci se zákazníky a ušetřete peníze na svém řešení pro vystavování tiketů.
Reference
Žádné smlouvy, žádné skryté poplatky – pouze měsíční fakturace. Plně transparentní ceny, účtované každý měsíc pouze za skutečné využití. Vyberte si ten správný tarif a začněte poskytovat tu nejlepší zákaznickou podporu.
Most Popular
Poskytněte nejlepší péči o zákazníky a organizujte své dotazy pomocí ticketingu
Ceny za ticketing software pro help desk se mohou pohybovat od bezplatného po velmi drahé. To závisí na mnoha faktorech. Než se rozhodnete pro výběr systému, musíte vždy zvážit několik věcí. Náklady se mohou lišit v závislosti na funkcích a jejich kvalitě, počtu vlastních integrací, popularitě vybrané značky, použitelnosti v různých scénářích, škálovatelnosti a mnoho dalších faktorů. Existuje několik cenových modelů, které je třeba vzít v úvahu, abyste se ujistili, že systém podpory stojí za to a vyhovuje vašemu obchodnímu modelu.
Podpora
Každý software pro help desk by měl svým uživatelům poskytovat hvězdnou podporu. Proto jsou uživatelsky přívětivé možnosti samoobsluhy a možnosti přímého kontaktu nezbytností. Zákazníci společnosti LiveAgent se mohou kdykoli obrátit na nepřetržitou linku podpory prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonu. Můžete také procházet naši externí znalostní zákaznickou bázi, kde najdete možnosti samoobsluhy.
Poskytované možnosti kontaktu
Zajistěte hvězdný zákaznický servis s výběrem nástrojů, které vám pomohou oslovit všechny důležité zákaznické kanály. Poskytněte svým zákazníkům například možnosti kontaktovat vás prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonů nebo dokonce sociálních médií. Přidáním zákaznického portálu a externí znalostní databáze zajistíte, že vaši zákazníci najdou preferovanou možnost.
Možnost rozšiřování/snižování
Cítíte se zahlceni příchozími požadavky? Každý dobrý software pro ticketing vám pomůže škálovat, kdykoli je to nutné, a pomůže vám vytvořit prostor pro více agentů zákaznické podpory. Funguje to i obráceně. Nebojte se snížit úroveň, kdykoli budete mít pocit, že přeplácíte za funkce, které nevyužíváte.
Omezení softwaru
Váš tým zákaznické podpory by měl mít k dispozici vše potřebné k poskytování podpory. Omezení softwaru nemusí být nutně špatné, zejména pro oddělení podpory zákazníků, která nevyžadují všechny nástroje a funkce, které může software nabídnout. Zvažte, co všechno potřebujete, a vyberte nejlepší možnosti za přiměřenou cenu.
Možnosti spolupráce
Zástupci zákaznického servisu by měli pracovat jako jeden celek. Využívejte nástroje pro spolupráci na helpdesku, sdílejte profily zákazníků a snadno spolupracujte na zákaznických problémech. Každý se může zapojit. LiveAgent vám pomůže s poznámkami, značkami, kontaktními informacemi a v případě potřeby s rozdělením zákaznických tiketů.
Doporučujeme všem, kteří chtějí poskytovat hvězdné služby zákazníkům napříč všemi kanály.
LiveAgent je skvělý univerzální systém helpdesku, který dokáže zpracovat téměř jakýkoli typ zákaznické podpory. Je vybaven podporou e-mailu, chatu, call centra, sociálních médií a zákaznického portálu se znalostní databází. LiveAgent také nabízí řadu funkcí pro zvýšení produktivity, analytiku a velké množství nativních integrací s dalším užitečným softwarem. Agenti zákaznické podpory LiveAgent jsou navíc každému k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Zákazníci společnosti LiveAgent
Mezi zákazníky LiveAgentu patří některé velmi známé společnosti, například BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar a Airbus.
LiveAgent nabízí čtyři tarify s různými funkcemi a přístupem ke komunikačním kanálům. Vyberte si ten, který vyhovuje vašim potřebám, za příznivou cenu. Navíc si vždy můžete dokoupit samostatné funkce, aniž byste museli svůj plán upgradovat.
Klíčové informace o službě LiveAgent
Služba LiveAgent má tisíce zákazníků z různých oblastí podnikání a odvětví po celém světě. Zákazníky jsou jednotlivci i firmy všech velikostí. LiveAgent je vícekanálový help desk, který umožňuje poskytovat podporu prostřednictvím všech důležitých zákaznických kanálů. Náš software pro ticketovací systém vám pomůže zpracovávat e-maily, živý chat, hovory, sociální média a zákaznický portál se znalostní databází. Vše je podporováno více než 130 funkcemi a můžete vytvořit více než 195 integrací s jiným softwarem. LiveAgent také nabízí nepřetržitou zákaznickou podporu pro každého klienta.
Doporučujeme všem, kteří hledají dobře vybavený helpdesk software se snadným používáním.
Stejně jako LiveAgent poskytuje Zoho Desk komplexní řešení zákaznické podpory za přijatelnou cenu. Postrádá některé funkce, například geotargeting nebo sledování návštěvníků webových stránek, ale vyniká ve všem, co zákazníkům nabízí. Zoho Desk je jedním z nejlépe zavedených a nejspolehlivějších helpdesků, které jsou dnes k dispozici. Mezi zákazníky služby Zoho Desk patří společnosti Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins a Lycamobile.
Klíčové informace o službě Zoho Desk Služba Zoho Desk je jedním z nejpoužívanějších helpdesků na světě. Pomáhá tisícům helpdesků poskytovat fantastickou podporu. Aplikace Zoho Desk je vhodná pro firmy většiny velikostí a nabízí vynikající řešení pro většinu helpdesků. Plány obsahují řadu užitečných funkcí a samostatných zákaznických kanálů, které mohou firmy využívat podle toho, co potřebují. Kromě toho nabízí Zoho Desk férové ceny a spolehlivost.
Srovnání služeb LiveAgent a Zoho Desk
Doporučujeme těm, kteří hledají help desk se zaměřením na live chat.
HappyFox vytváří help desk a specializovaný podnikový software pro live chat vybavený různými funkcemi. Aplikace je dodávána pro operační systémy Mac i Windows a také pro zařízení Android, iPhone a iPad. HappyFox lze použít k vyřizování tiketů, chatování s návštěvníky webových stránek a sledování jejich aktivity na stránkách. Mezi zákazníky společnosti HappyFox patří společnosti Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital a Rockhurst University.
Ceny nejsou snadno dostupné, ale nabízejí čtyři úrovně cen založených na agentech od 29 USD/agent/měsíc. Existují také čtyři úrovně neomezených agentů s limity lístků a vlastních polí. Limity začínají na 10 000 tiketech za rok a deseti vlastních polích a nejvyšší úroveň má 250 000 tiketů za rok a 200 vlastních polí.
Klíčové informace o společnosti HappyFox
HappyFox je známá aplikace pro help desk a chaty vhodná pro firmy vyžadující funkce call centra. Používá se po celém světě a nabízí komfort a spolehlivost při používání. HappyFox nabízí stovky funkcí se snadno použitelným rozhraním v každém plánu. Používá ji více než 12 000 společností po celém světě.
Srovnání služeb LiveAgent a HappyFox
Doporučujeme lidem, kteří hledají flexibilní a spolehlivé řešení helpdesku.
Zendesk je dalším zavedeným a jedním z nejpropracovanějších řešení helpdesku dostupných na trhu. Za mírně vyšší cenu je Zendesk jako stvořený pro zákaznické podpory, které očekávají špičkové služby bez ohledu na cenu. Můžete zůstat v kontaktu se zákazníky prostřednictvím všech důležitých kanálů podporovaných prémiovými funkcemi. Mezi zákazníky společnosti Zendesk patří Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Help Center, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper nebo Ultimate Ears Help Center.
Klíčové informace o službě Zendesk
Službu Zendesk používá přibližně 170 000 zákazníků po celém světě. Jedná se o firmy jakékoli velikosti nebo odvětví, které vyžadují spolehlivé řešení helpdesku. Zendesk je jedno z nejbohatších řešení, které můžete získat za vyšší cenu. Poskytuje špičkové služby, skvělou použitelnost a bezproblémovou práci.
Srovnání služeb LiveAgent a Zendesk
Doporučujeme pro ty, kteří dávají přednost jednoduchosti se standardními funkcemi helpdesku.
Teamsupport je ticketovací nástroj s funkcemi pro správu zákazníků a mnoha integracemi. Je to skvělý software pro spolupráci a týmovou práci, správu produktů a zásob a také pro analytiku. Mezi zákazníky Teamsupport patří společnosti Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell nebo RealPlus.
Ceny Teamsupport
Cenová politika Teamsupport nabízí plány založené na cenové nabídce s cenami od 50 USD měsíčně. Kromě toho si můžete vybrat mezi plány Essential, Professional a Enterprise, které poskytují řadu funkcí pro každou část služby Teamsupport.
Zákaznická podpora
Plány zahrnují správu ticketů, samoobsluhu pro zákazníky, znalostní databázi, spolupráci, CSAT, zákaznickou podporu, API, správu SLA a mnoho dalších užitečných funkcí. Chat v reálném čase Bez ohledu na to, jaký plán si vyberete, chat v reálném čase může mít jako základní funkce integraci CRM a helpdesku, zabezpečení, vícekanálovou správu incidentů a standardní podporu. S vyššími plány můžete získat další funkce a získat chatboty, pokročilé zabezpečení, onboardingové služby nebo dokonce prémiovou podporu.
Úspěšnost zákazníků
Funkce v plánu zahrnují správu příjmů z předplatného, profil zdraví zákazníka, segmentaci zákazníků, integraci e-mailů, sledování produktivity CSM a další. Srovnání služeb LiveAgent a Teamsupport
Doporučujeme pro ty, kteří chtějí přizpůsobitelný univerzální software pro help desk.
Freshdesk je dalším dobře vybaveným nástrojem pro help desk, který je vybaven výkonnými funkcemi a možností přidat všechny důležité zákaznické kanály do jediného systému. Jedná se o jedno z nejoblíbenějších řešení helpdesku používaných po celém světě. Mezi zákazníky Freshdesku patří například společnosti Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired nebo 360training.com.
Klíčové informace o službě
Freshdesk Službu Freshdesk používají malé a střední podniky po celém světě díky plně vybavenému helpdesku, který podporuje téměř všechny důležité zákaznické kanály. Je také vysoce přizpůsobivý a přizpůsobuje se pracovním postupům agentů.
Srovnání služeb LiveAgent a Freshdesk
Doporučujeme pro ty, kteří hledají výkonný software pro CRM ticket a help desk v jednom řešení.
HubSpot Service Hub je součástí širšího balíčku samostatných obchodních nástrojů společnosti HubSpot. Nabízí podporu všech hlavních komunikačních kanálů v jedné platformě helpdesku se vším všudy, od ticketingu po VoIP volání. Mezi zákazníky HubSpotu patří například Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest nebo Niswey.
Klíčové informace o Hubspot Service Hub
Společnost Hubspot nabízí širokou škálu řešení, včetně marketingového řešení, centra pro komunikaci se zákazníky a prodejního řešení. Společnost Hubspot nepředstavuje řešení typu “vše v jednom”, protože své produkty prodává se samostatnými plány předplatného. Hubspot Service Hub je specializovaná platforma pro služby zákazníkům, která může uživatelům pomoci zpracovávat tikety a propojit se s dalšími řešeními, pokud si to přejí.
Srovnání služeb LiveAgent a HubSpot Service Hub
Doporučujeme těm, kteří chtějí výkonný nástroj pro správu IT s funkcemi helpdesku.
Společnost Solarwinds nabízí široké řešení pro správu IT s vlastní platformou helpdesku, která se zaměřuje na portál služeb ticketingu a chatu. Představuje ideální balíček pro firmy, které se potřebují zaměřit na správu sítě, monitorování infrastruktury a další technické služby. Mezi zákazníky společnosti Solarwinds patří AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestlé, Blue Cross a Blue Shield.
Klíčové informace o společnosti Solarwinds
Společnost Solarwinds poskytuje platformu pro služby zákazníkům s primárním zaměřením na podniky, které se zabývají správou sítí a IT infrastruktury. Díky tomu je ideální pro týmy IT služeb, které potřebují řešit problémy se sítí a IT infrastrukturou u uživatelů.
Srovnání LiveAgent vs Solarwinds
LiveAgent nabízí nejmodernější systém, který zvládne všechny důležité zákaznické kanály. Každý zákaznický kanál a výkonný nástroj je podpořen pokročilými funkcemi, které vám pomohou rychle a spolehlivě vyřešit příchozí tikety. Propojte další aplikace s LiveAgent díky našim integracím a vytvořte pro své agenty dokonalé centrum zákaznických služeb. Záleží nám na loajalitě zákazníků, a proto můžete s naším týmem zákaznické podpory diskutovat o čemkoli 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Získejte přístup k našemu řešení za férovou cenu a získejte nejlepší hodnotu za své peníze.
Pokud se nechcete soustředit pouze na předdefinované odpovědi, měli by být vaši zaměstnanci vyškoleni v základech i pokročilých aspektech ticketingu a zákaznické podpory. Proto by se měl software pro ticketing snadno naučit každý, a to i ve složitých scénářích událostí, a pomoci vašim agentům naučit se používat plně funkční software pro help desk. Systém LiveAgent nabízí praktickou úvodní příručku, která každého naučí, jak vše nastavit a začít. Součástí našich webových stránek je také Akademie. Je plná článků, které pokrývají celé spektrum systémů helpdesku, jako je ticketing, live chat, call centrum a další. Navíc pomůže vašim agentům naučit se, jak se stát plnohodnotnými odborníky na help desk a spolehlivými pracovníky zákaznického servisu.
Interakce se zákazníky nevyžaduje vždy všechny nástroje, kanály nebo funkce, které máte k dispozici. Různé podniky vyžadují různá řešení s ohledem na problémy ticketingu. Přeplácení funkcí, které nikdy nevyužijete, může snížit produktivitu agentů a vést ke komplikacím s vaší platformou zákaznických služeb. Nezapomeňte plně využít bezplatné zkušební verze, abyste zjistili, co vám vyhovuje a co ne.
Zkušební verze jsou důležité, protože nám umožňují vyzkoušet systém a jeho rozhraní s funkcemi. Nevynechávejte bezplatnou zkušební verzi kvůli efektním řečem jen proto, že jste si přečetli informace na webových stránkách. Bezplatné zkušební verze vám umožní vyzkoušet si základní funkce a ukáží vám, jak řešit složité události a situace v každodenní zákaznické podpoře.
Rozhraní helpdesku s funkcemi, za které v současné době platíte, vám možná stačí, ale uvažovali jste o tom, co se stane, až provedete upgrade? Většina ticketovacích systémů nabízí různé placené plány, které jsou dodávány s některými funkcemi nebo bez nich. Ujistěte se, že jste si vybrali řešení s přizpůsobitelným uživatelským rozhraním, které vám v případě potřeby umožní upgrade a uspokojení vašich potřeb.
Ceny softwaru pro ticketing help desk se mohou pohybovat od bezplatných až po velmi drahé. To závisí na mnoha faktorech. Než se rozhodnete pro výběr systému, musíte vždy zvážit několik věcí. Náklady se mohou lišit kvůli funkcím a jejich kvalitě, počtu integrací, popularitě vybrané značky, použitelnosti v různých scénářích, škálovatelnosti a mnoha dalším faktorům. Existuje několik cenových modelů, které je třeba zvážit, abyste se ujistili, že se systém helpdesku vyplatí a vyhovuje vašemu obchodnímu modelu.
Za tiket – Cenové modely za tiket umožňují platit za to, co potřebujete. Tento cenový model je ideální pro helpdesky s nízkým počtem zákaznických tiketů. Největší nevýhodou může být nedostatečná motivace agentů k vyřizování podpory, protože každý vyřízený tiket se rovná větší částce zaplacené poskytovateli služeb.
Za licenci – Cenové modely za licence mohou zahrnovat licence pro jednoho nebo více uživatelů. Každý, kdo ji má, může software používat neomezeně dlouho, pokud byla zaplacena cena. Cena za licenci může být paušální nebo na bázi předplatného.
Na zařízení – Podobně jako v případě cenového modelu licence můžete zaplatit paušální částku nebo předplatné, které vám umožní používat software pro prodej vstupenek na více zařízeních. Konečná částka se střádá za každé zařízení používané v helpdesku.
Na agenta – Model založený na agentovi je nejběžnější a nejpreferovanější, protože vám poskytuje spravedlivé podmínky. Vaše cena závisí na počtu uživatelů softwaru. Ti mohou používat software s každou placenou funkcí bez omezení stanovených ticketingem nebo runtime.
Existuje několik klíčových věcí, na které se stovky organizací ptají při demo hovorech. V první řadě je třeba zjistit, za co budete platit. Ptejte se na podporované komunikační centrum nebo možnosti kanálů pro komunikaci se zákazníky, stejně jako na funkce zahrnuté v plánech nebo podporované integrace s jiným softwarem. Pak přijde na řadu stanovení ceny. Celkové náklady na vlastnictví jsou jednou z klíčových priorit.
Implementace ticketingového softwaru je obecně snadný proces, který se může lišit v několika ohledech. Hlavní rozdíl je mezi webovým nebo aplikačním softwarem. U webových řešení obecně přeskočíte proces instalace a můžete je začít ihned používat. Stačí zadat e-mailovou adresu a zaregistrovat se k bezplatné zkušební verzi. Po potvrzení e-mailu se můžete přihlásit a seznámit se s platformou helpdesku. Jako příklad lze uvést službu LiveAgent, která hned na začátku nabízí praktického průvodce pro začátek. Každého nového uživatele provede několika jednoduchými kroky, které mu pomohou nastavit nové řešení.
Ticketovací software se stal jedním z nejdůležitějších nástrojů pro obsluhu zákaznické podpory. Správa příchozích požadavků zákazníků prostřednictvím tiketů vám pomůže poskytovat rychlejší a spolehlivější poradenství a také umožní agentům vyřizovat větší počet požadavků zákazníků. Systémy ticketingu mohou poskytnout přidanou hodnotu každému helpdesku. Záleží na komunikačních kanálech se zákazníky, funkcích a integracích, na které se rozhodnete spolehnout, a také na vyškolených agentech zákaznické podpory. Reagujte na požadavky snadno a pořiďte si pro svůj help desk ten správný ticketovací software.
Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 30denní zkušební verzí
Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky
Objevte nejlepší software pro interakci se zákazníky v roce 2024 s LiveAgent. Poskytujte personalizovanou podporu bez instalačních poplatků a s nepřetržitou zákaznickou podporou. Začněte zdarma bez nutnosti kreditní karty a zlepšete zákaznickou zkušenost na všech kanálech. Připojte se k lídrům jako Forbes a Airbus a využijte naše pokročilé funkce pro živý chat, sociální média a virtuální call centrum.
Software pro zákaznický servis
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.
Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou
Dejte svým zákazníkům možnost najít odpovědi, které hledají, pomocí samoobsluhy. FAQ software LiveAgent umožňuje vytvoření ohromujícího zákaznického portálu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team