Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Ticketovací helpdesk software LiveAgent

Jste unaveni z nudných ticketovacích softwarů? My také. S LiveAgentem všechny vaše e-maily, chaty, hovory, konverzace na sociálních sítích a vstupy z dalších kanálů skončí v jedné univerzální schránce. S pomocí pokročilé automatizace, pravidel a integrací vaše noční můra o zákaznickém servisu skončí. Jednoduše klikněte na tlačítko "Vyzkoušet".  

Vše pod jednou střechou

LiveAgent helpdesk software spojuje více komunikačních kanálů a nabízí téměř 200 funkcí.

LiveAgent jde za hranice IT ticketovacího systému 

LiveAgent je ticketovací software, který kombinuje více komunikačních kanálů, jako jsou e-maily, chaty, hovory a sociální sítě. Nabízí tak komplexní služby zákazníkům. Tím to ale nekončí. LiveAgent nabízí zákaznický portál s podporou více znalostních bází, fórum, zpětnou vazbou a návrhy. Objevte, co pro vaši organizaci nabízí nejpokročilejší ticketovací systém.
Tickety
Oddělení
Odpovědnost
Automatizace

Pojďme si představit ticketovací software LiveAgent

Ticketovací systém je jen část mnohem komplexnějšího řešení 

Univerzální schránka

Zkombinujte všechny své komunikační kanály do jedné univerzální schránky, chytřejší verze běžného e-mailového klienta. E-maily, chaty, hovory, příspěvky na sociálních médiích a další - vše přístupné z jednoho místa.
Přečtěte si více

Průběh hybridního ticketu

Bez ohledu na to, kde komunikace začala, tickety vypadají vždy stejně. Začněte chatem se zákazníkem v live chatu, pokračujte v komunikaci e-mailem a dokončete hovorem. Vše ze stejného rozhraní a jednoho ticketu.
Přečtěte si více

Taháky

Zrychlete proces odpovědí zákazníkům tím, že si připravíte odpovědi na časté požadavky a dotazy. Uložte si krátkou odpověď a překvapte své zákazníky.
Přečtěte si více

Interní tickety a poznámky

Vytvářejte tickety viditelné pouze vašim kolegům a přiřazujte je konkrétním osobám. Používejte je jako připomenutí, pro vytváření úkolů nebo pro vytváření poznámek pro vás samotné i pro vaše kolegy.
Přečtěte si více

Transparentní a férové ceny

Žádné smlouvy, žádné skryté poplatky, měsíční fakturace. Plně transparentní ceny, každý měsíc platíte pouze za reálné využítí agentů. Vyberte si ten pravý plán a poskytujte zákazníkům tu nejlepší péči - zasloužíte si to vy i vaši zákazníci. 
Ceny

Ticket

Pro malé firmy a podnikatele

345 Kč

/měsíc
Vyzkoušet

Ticket+Chat

Pro střední podniky a profesionální agentury

660 Kč

/měsíc
Vyzkoušet

Ticketovací software s intuitivním uživatelským rozhraním

Ticketovací software LiveAgent automaticky sleduje a transformuje všechnu vaši komunikaci se zákazníky na tickety. Každá příchozí forma komunikace se pro lepší pohodlí a správu transformuje na tickety. Uživatelské rozhraní je přizpůsobitelné, intuitivní a uživatelé jej jednoduše milují.

Znalostní báze jako součást ticketingu

70% zákazníků raději hledá odpovědi samo před kontaktováním zákaznického servisu. Kromě funkce ticketingu nabízí LiveAgent ve stejném balíčku plně přizpůsobitelný zákaznický portál se znalostní bází, častými dotazy a fórum. Dejte zákazníkům možnost nalézt odpovědi, i když jsou vaši agenti offline.

Bezproblémová distribuce ticketů

Zajistěte, aby vaši agenti měli vždy své optimální zatížení. Definujte, kolik ticketů, chatů a telefonních hovorů zvládnou. Automaticky střídejte službu na telefonu, nastavte doby pauzy a nechte je odpočívat, když to potřebují. Přiřaďte tickety v kterékoli fázi jejich života jednotlivým agentům nebo celým oddělením. Nastavte si vlastní pravidla a kritéria pro distribuci ticketů na základě parametrů ticketu, událostí nebo časových podmínek.
Stačí? Pojdmě začít...

Proč ticketovací software?

Inteligentní ticketovací systém usnadňuje pokrytí všech vašich potřeb v zákaznickém servisu. Snadno přijímejte, zpracovávejte a reagujte na požadavky, abyste zlepšili vztahy se svými zákazníky.

Výhody pro váš obchod

Zjednodušte komunikaci skrze více komunikačních kanálů
Automatizujte běžné úkoly
Jasně daná odpovědonost
Vše přehledné a organizované

Pozitivní dopad

Profesionální přístup
18 % násůst konverzních poměrů Podrobné informace a výkazy
Snížení nákladů

Ticketovací software - vše v jednom


E-mail ticketing

Chytrý mailový ticketing a distribuce zajišťuje, že žádný e-mail není nikdy ztracen nebo naopak odvpovězen dvakrát.

Chytré směrování ticketu

LiveAgent automaticky vybere nejvhodnějšího agenta na základě SLA priorit.

Síla spolupráce

Nechte své agenty pomáhat si navzájem a rychleji odpovídat na tickety s funkcemi pro spolupráci.

Zvýšená spokojenost

Podle marketingového průzkumu mají spokojení zákazníci tendenci utrácet více.

Přes 21 000 společností se nemůže mýlit

LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený software technické podpory pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Zůstaňte blíže svým zákazníkům a pomozte jim rychleji s LiveAgent.

Řízení odpovědnosti

S LiveAgentem můžete snadno spravovat odpovědnosti za tickety, čímž vytvoříte organizaci ticketů pro svůj IT tým nebo zákaznický servis. Změňte vlastnictví ticketu na jiné oddělení nebo dokonce na konkrétního agenta. Vždy víte, kdo je zodpovědný za řešení každého ticketu. Už nikdy neslyšíte: „nevěděl jsem, že to mám na starost“.
Ticketing software

FAQ

Co je to ticketovací software?
Ticketovací software umožňuje týmům zákaznické podpory spravovat dotazy zákazníků. Software vytváří ticket z každé interakce se zákazníkem a shromažďuje relevantní informace, které mu pomohou vyřešit dotaz zákazníka.
Jaký ticketovací software je nejlepší?
Pokud hledáte nejlepší ticketovací software, měli byste zvážit hodnocení uživatelů, funkčnost a cenu. Nejlepší ticketovací software by měl mít funkce, jako je vícekanálová komunikace, přiřazení ticketů, automatizace pracovního postupu, hlášení a analýza, znalostní báze a funkce gamifikace.
Jaké existují typy ticketovacích nástrojů?
Při zvažování, který ticketovací nástroj vybrat, prozkoumejte jeho cenu, funkčnost a uživatelské recenze. Některé ticketovací nástroje nabízejí více funkcí helpdesku než jiné. Například LiveAgent je ticketovací nástroj, který kromě multikanálové komunikace, přiřazení ticketů, automatizace pracovních postupů, hlášení a analýzy, znalostních bází a funkcí gamifikace poskytuje také virtuální call centrum.


Budete v dobrých rukou!

Ozvěte se nám a my vám osobně představíme výhody jednoho z nejpoužívanějších helpdesků na světě.
Kontaktovat
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram