Zvažujete migraci dat z Teamsupport do nového LiveAgent? Naše řešení vám může pomoci zlepšit zákaznickou podporu díky našemu plně vybavenému tiketovacímu systému. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a zjistěte, jak může být přínosná pro váš helpdesk.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
TeamSupport
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc .
|
TeamSupport nabízí tiketing v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí Live Chat v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
TeamSupport nenabízí Call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí samoobsluhu v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za dodatečný poplatek 39USD/měsíc/účet nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků.
|
TeamSupport nabízí integraci Facebooku v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za dodatečný poplatek 39USD/měsíc/účet nebo v plánu All-Inclusive bez dalších poplatků.
|
TeamSupport nabízí integraci Facebooku v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
TeamSupport nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viber.
|
TeamSupport nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí znalostní databázi v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí zákaznické fórum v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí funkce API v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
TeamSupport nenabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory v plánu All-inclusive za 39USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí video hovory v plánu za 69USD/agent/měsíc.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu za Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí neomezenou historii v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
TeamSupport nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket + Chat za 29USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
TeamSupport nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
|
TeamSupport nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 50USD/agent/měsíc.
|
Získejte přístup k tiketovacímu systému, který dokáže spravovat e-mail, živý chat, call centrum, sociální média a zákaznický portál. Přeneste data svých agentů a zákazníků ještě dnes a zjistěte, jak zlepšit svou podporu.
Náš personál v současné době pracuje na migračním pluginu pro Zopim. Zůstaňte naladěni na další informace.
Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.
Migrujte tikety, přílohy, pole uživatelů a tiketová pole.
Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.
Podívejte se na některé výhody, které získáte, když přejdete do LiveAgent
24/7 podpora našich agentů. Jsme tu, kdykoli nás potřebujete.
Užitečné nástroje, více než 179 funkcí a přes
40 integrací. Máme všechno, co potřebujete.
Vyberte si ze 43 různých jazykových překladů. LiveAgent podporuje jazykově upravitelné widgety.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.
Most Popular
Migrujte vaše data z některých uvedených poskytovatelů softwaru zdarma. Udělejte změnu již dnes. Postaráme se o vás.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Poskytujte špičkovou zákaznickou podporu s LiveAgent! Vícekanálové nástroje, 24/7 podpora, bez poplatků. Vyzkoušejte 30 dní zdarma!
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.