Klientský portál LiveAgent obsahuje znalostní bázi, fórum a zpětnou vazbu od zákazníků.
S LiveAgentem je zákaznická podpora milionkrát jednodušší. Náš reakční čas je teď rychlejší o 26%.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Využijte všechny funkce klientského portálu a nabídněte podporu vašim zákazníkům i v době, kdy jsou vaši zástupci podpory offline, s našimi cenově dostupnými plány
Most Popular
Platit zaměstnance je mnohem dražší než umožnit zákazníkům najít pomoc na zákaznickém portálu.
Dopřejte svým agentům možnost trávit méně času telefonováním, e-mailem a živými chaty při řešení problémů zákazníků.
Zákaznické portály usnadňují vašim zákazníkům získání pomoci, když ji potřebují.
Software zákaznického portálu LiveAgent lze integrovat s dalšími komunikačními kanály a nabízí téměř 200 funkcí.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Poskytujte špičkovou zákaznickou podporu s LiveAgent! Vícekanálové nástroje, 24/7 podpora, bez poplatků. Vyzkoušejte 30 dní zdarma!
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.