Chcete vědět, co dělají a říkají vaši zákazníci online? Chcete sledovat všechny jejich požadavky pomocí jednoho nástroje?
Software pro sledování zákazníků LiveAgent je nástroj pro vás! Zvyšte spokojenost zákazníků a své prodeje ještě dnes.
Sledujte všechny pohyby svých zákazníků pomocí jediného nástroje pro sledování zákazníků.
Podívejte se, který web vám je doporučil, jak dlouho váš web prohlíželi, jaké produkty je zajímají, v jakém časovém pásmu se nacházejí nebo ze které země pocházejí.
Nabízíme vícekanálový software pro sledování zákazníků, který se propojuje s Twitterem, Instagramem, Facebookem, a Viberem.
Může být také integrován s neomezeným počtem emailových adres a telefonních čísel, stejně jako s živým chatem a zákaznickým portálem, aby bylo zajištěno, že všechny dotazy budou vyřízeny pod jednou střechou.
Náš software pro sledování zákazníků vám umožňuje sledovat jedinečná klíčová slova na Twitteru.
Odpovídejte na dotazy nebo obavy zákazníků snadno, i když nejste výslovně/označeni zmíněni v Tweetech.
Poskytujte svým zákazníkům lepší služby zaznamenáváním všech zákaznických vhledů do vestavěného CRM.
Vytvořte si vlastní pole pro zaznamenávání informací, které jsou relevantní pro vaši firmu, a užívejte si vyšší míry spokojenosti zákazníků.
Využijte pokročilé funkce softwaru pro sledování zákazníků, jako jsou předdefinované odpovědi a předpřipravené odpovědi, a poskytněte odpovědi na často kladené otázky během několika sekund.
Propojte náš software pro sledování zákazníků s více než 130 integracemi, aby byl váš pracovní postup efektivnější.
Zjistěte, jak dlouho vám trvá zodpovídat dotazy zákazníků, jaké komunikační kanály se nejčastěji používají a které jsou při převádění zákazníků nejefektivnější.
Učte se z hodnocení agentů a vylepšujte své zákaznické služby pomocí softwaru pro sledování zákazníků ještě dnes.
Software pro sledování zákazníků pomáhá segmentovat zákazníky do skupin podle jejich zájmů a pozadí.
Využijte této funkce a zlepšujte marketingová sdělení, spokojenost zákazníků, udržení a výnosy.
Pomocí softwaru pro sledování zákazníků můžete vybudovat zákaznický portál, prostřednictvím kterého mohou vaši zákazníci sledovat průběh řešení svých tiketů.
Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software integrující více komunikačních kanálů pod jednou střechou za dostupné a transparentní ceny.
Neplaťte další poplatky za více nástrojů pro sledování zákazníků. LiveAgent je vše, co potřebujete.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, která nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .
Peter Komornik, CEO
Všimli jste si, že náš software pro sledování zákazníků je nejlevnější a zároveň nejpokročilejší možností na trhu?
To je správně. Podívejte se na vše, co můžeme nabídnout, na naší stránce s cenami.
Most Popular
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Poskytujte špičkovou zákaznickou podporu s LiveAgent! Vícekanálové nástroje, 24/7 podpora, bez poplatků. Vyzkoušejte 30 dní zdarma!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.