Náš vícekanálový software pro interakci se zákazníky ukládá všechny dotazy zákazníků na centralizovaný řídicí panel.
Odpovídejte na tweety, zprávy živého chatu nebo telefonní hovory z jednoho rozhraní a kontrolujte důležité informace o zákaznících pomocí našeho integrovaného CRM.
Náš software pro interakci se zákazníkem vám umožňuje sledovat cestu řešení problémů vašeho zákazníka napříč různými kanály, přičemž zůstanete ve stejném vlákně tiketů.
Využijte nejrychlejší widget pro živý chat na světě, který je vybaven před chatovacími formami, aktivními spouštěči chatu a zobrazováním psaní v reálném čase.
Přizpůsobte si snadno každou animaci, barvu, styl nebo pozadí okna chatu pomocí tlačítka chatu.
Instagram, Twitter, Facebook, Messenger nebo Viber? Máme je všechny. Interakce se svými zákazníky na sociálních médiích nikdy nebyla snazší.
Jste pomlouváni na Twitteru? Nastavte monitorování klíčových slov, abyste zachránili vztahy se zákazníky, než bude příliš pozdě.
Automatická distribuce hovorů, bezplatné interní hovory, komplexní stromy IVR, možnosti zpětného volání a neomezené nahrávání hovorů. A ta nejlepší část? Agenti mohou poskytovat zákaznický servis na cestách a na všech zařízeních.
Zjistěte vice o našem softwaru call centra pro interakci se zákazníky.
Poskytněte svým zákazníkům vyhrazený prostor pro komunitní interakce a samoobsluhu.
Vytvořte znalostní báze pro více značek, komunitní fóra, a formuláře pro podávání tiketů přizpůsobené vaší obchodní estetice s naším editorem WYSIWYG.
Software pro interakci se zákazníky LiveAgent shromažďuje data o všech interakcích se zákazníky a převádí je do praktických zpráv. Získejte užitečné informace, zlepšujte efektivitu agentů pomocí výkonné automatizace, a zvyšte produktivitu agentů pomocí gamificace.
Zní to až moc dobře?
Nebudete muset! LiveAgent je jedinečný software pro interakci se zákazníky, který integruje více komunikačních kanálů pod jednou střechou za dostupné a transparentní ceny. Neplaťte další poplatky jen za používání call centra nebo živého chatu.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .
Peter Komornik, CEO
Všimli jste si, že software pro interakci se zákazníky LiveAgent je nejlevnější a zároveň nejpokročilejší možností na trhu? To je správně. Podívejte se na vše, co můžeme nabídnout, na naší stránce s cenami.
Most Popular
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.