Zajistěte nejlepší zákaznickou zkušenost s naším samoobslužným zákaznickým portálem. Zlepšete každodenní rutinu svých agentů zákaznické podpory a poskytněte úžasný uživatelský zážitek díky možnostem samoobslužné podpory. Využijte nástroje znalostní báze LiveAgent a poskytněte relevantní články, návody a další užitečné informace pro každého jednotlivého zákazníka. Vyzkoušejte naši platformu znalostní báze ještě dnes a zjistěte, jak vám může pomoci zlepšit vaši zákaznickou podporu.
Knowledge Base /
Demo zákaznického portálu
00:00/05:06
Software znalostní báze
Software znalostní báze je centralizovaná platforma pro vytváření, správu a sdílení informací. Zefektivňuje interní zdroje, jako jsou firemní zásady a školicí materiály, a zároveň uspokojuje potřeby zákazníků pomocí externích zdrojů, jako jsou příručky, manuály a často kladené otázky.
S LiveAgent mohou společnosti bez problémů vytvářet a spravovat znalostní báze, které jsou snadno dostupné, což zvyšuje efektivitu společnosti a služby zákazníkům.
Zažijte rozdíl tím, že vyzkoušíte všestranný software LiveAgent.
V dnešním uspěchaném světě je nezbytná dobře strukturovaná znalostní základna. S LiveAgent můžete implementovat přizpůsobené znalostní báze pro váš tým i zákazníky.
Vzhledem k tomu, že 67 % zákazníků dává přednost samoobsluze, promyšlená externí znalostní báze poskytuje rychlý přístup k nejčastějším dotazům, informacím o produktech a průvodce, zvyšující spokojenost zákazníků. Mezitím efektivnější interní znalostní báze zajišťuje, že váš tým může bez námahy najít důležité informace, což zvyšuje jejich efektivitu.
Zlepšete svou správu znalostí a poskytněte relevantní odpovědi všem, kteří hledají skvělé služby zákazníkům.
Náš intuitivní software znalostní báze vám pomůže spravovat firemní znalosti a zpřístupnit je každému zákazníkovi. Řešte problémy zákazníků a tikety zákaznické podpory pomocí sdílení znalostí a soustřeďte se na naléhavější problémy.
Jen část z toho, co mohou vaši agenti používat:
Náš software znalostní báze vám pomůže snížit objem tiketů tím, že vám poskytne samoobslužnou platformu pro všechny zákazníky. Poskytněte ještě rychlejší odpovědi, výukový obsah a znalostní články na jednom místě, aby byli zákazníci spokojenější.
Jen část z toho, co vaši zákazníci získají:
Poskytněte snadné odpovědi na otázky a zkraťte dobu odezvy. Získejte náš výkonný nástroj s několika typy bází znalostí,
funkcemi vyhledávání a funkcemi pro týmovou spolupráci.
Správa obsahu
Náš editor WYSIWYG (What-you-see-is-what-you-get), neboli česky, to co vidíte je to, co dostane – vám pomůže vytvářet znalostní články, průvodce, návody a informační segmenty, které vám pomohou rozšířit vaše znalostní centrum. Sdílení znalostí je s naším krásným editorem snadné. Formátujte texty, přidávejte obrázky nebo využijte další pokročilé funkce, které máte k dispozici. Funguje také jako editor markdown, takže můžete používat i HTML nebo CSS a vytvářet vlastní návrhy.
Sledování návštěvníků
Fórum LiveAgent je nedílnou součástí našeho softwaru pro správu znalostí. Do konverzace na fóru se může zapojit každý zákazník nebo člen týmu zákaznické podpory. Řešte problémy, poskytujte odpovědi a společně se dostaňte ke zdroji pravdy. Můžete také využívat interní fóra a spolupracovat na interních problémech pomocí jednoho řešení znalostní báze.
Dozvědět se více o Fóru
Spokojenější zákazníci
Sbírejte zpětnou vazbu a čtěte návrhy od zákazníků, abyste zlepšili své znalostní báze i své podnikání. Čtení návrhů a odpovídání na ně vám může pomoci vybudovat lepší vztahy se zákazníky a vytvořit lepší vzdělávací obsah. Pomozte svým zákazníkům navrhnout změny nebo vám poskytnout nové nápady na zlepšení. Přidejte tlačítko pro zpětnou vazbu a přizpůsobte si ho podle svých představ.
Zjistit více o Zpětné vazbě a Návrzích
Pokročilé vyhledávání
Vaši zákazníci mohou použít vyhledávací pole, které jim pomůže rychle najít odpovědi nebo konkrétní témata ve vaší znalostní databázi. Díky výkonnému vyhledávacímu panelu je náš software pro správu znalostí snadno použitelný, zejména pokud je v něm mnoho obsahu. Nabídkou funkce snadného vyhledávání můžete zákazníkům pomoci při hledání znalostních článků a snížit počet tiketů podpory pro běžné problémy.
Intuitivní rozhraní
Efektivní znalostní báze spočívá v tom, že pomáháte svým klientům relevantním obsahem. Neměli byste však zapomínat ani na své zaměstnance. Uživatelsky přívětivý ovládací panel v nástroji pro správu znalostí je další klíčovou funkcí, která může být často přehlížena. Rozhraní aplikace LiveAgent umožňuje vašim agentům vytvářet nové články bez nutnosti dlouhého školení. Jste připraveni si jej vyzkoušet? Vyzkoušejte bezplatnou ukázku a přesvědčte se sami.
Číst více o Báze znalostí
Jednoduchá organizace
Smyslem vytvoření online znalostní databáze je, aby se v ní dalo snadno vyhledávat. Čím více obsahu však vaše firma vytváří, tím více může být chaotický. LiveAgent proto umožňuje vytvářet kategorie pro zákazníky, a vy se tak v obsahu neztratíte. Vytvořte si různé kategorie pro nejčastější témata, na která je třeba odpovědět, a rozdělte vzdělávací obsah podle svého uvážení.
Dozvědět se více o kategoriích znalostní báze
Celosvětový dosah
Řešení znalostní báze společnosti LiveAgent je vynikajícím způsobem, jak nabídnout možnost samoobsluhy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu ve více zemích. Vaše firma musí pouze vytvořit základní články a poskytnout je v jazycích, které vaši zákazníci potřebují. Toto řešení může zlepšit zákaznickou zkušenost, a tím i spokojenost zákazníků. Vytvořte kategorii pro každý jazyk a aktualizujte obsah znalostní báze pro nové publikum.
Číst více o Vícejazyčné podpoře
Vícenásobná znalostní báze
Pokud vaše společnost prodává několik produktů, značek nebo poskytuje několik nezávislých služeb, bude pro vás multi-znalostí základna tou pravou volbou. Jeden účet LiveAgent vám dává možnost vytvořit neomezený počet znalostních bází, přičemž každá z nich má svůj vlastní jedinečný design, nastavení a obsah. Poskytněte svým zákazníkům požadované znalosti pomocí úžasných průvodců.
Dozvědět se více o podpora více znalostních bází
Uživatelské příručky
Pište obsáhlé články plné užitečných informací a udržujte je uspořádané a snadno vyhledatelné. Články lze snadno psát pomocí editoru WYSIWYG aplikace LiveAgent. Šiřte znalosti a nechte své zákazníky, aby si řešení našli sami. Chcete vzdělávat členy svého týmu zákaznické podpory? Interní články znalostní báze mohou sloužit jako výukový materiál a mohou vašim agentům pomoci rychleji řešit problémy.
Zjistěte více o článcích
Podpora souborů
Chcete rozšířit své písemné znalosti o přílohy? Přidejte obrázky, snímky obrazovky, fotografie, zvukové soubory, například nahrávky, nebo dokonce video soubory a vložte videa ze služeb, jako je YouTube. Přílohy mohou usnadnit pochopení a čtení vašich článků nebo je učinit zábavnějšími. Přidejte do svých návodů, jak postupovat, videonávody nebo demoverze, případně ukažte návod krok za krokem se snímky obrazovky produktu.
Další informace o přílohách
Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 30denní zkušební verzí
Vy znáte své zákazníky nejlépe. Poskytněte jim informace, které potřebují, a zaměřte se na jejich spokojenost.
Dobře napsaný článek v bázi znalostí poskytne vašim zákazníkům nejrychlejší pomoc. Všechny články znalostní báze můžete připravovat, navrhovat a upravovat pomocí editoru WYSIWYG.
Zákazníci, kteří se cítí ztracení, mohou odejít. Abyste tomu zabránili, vytvořte v rámci portálu podpory často kladené otázky (FAQ) a technické průvodce k produktům.
Chcete s omezenými zdroji poskytovat špičkové služby zákazníkům? Snižte zatížení příchozími e-maily a chaty vytvořením znalostní databáze.
Zlepšete své podnikání ve všech důležitých aspektech a začněte plnit očekávání zákazníků pomocí správného řešení znalostní báze.
Získejte výhodu
Většina společností zaměřuje své týmy zákaznických služeb výhradně na přímou podporu. Získejte náskok díky softwaru pro správu znalostních bází a poskytněte správné zdroje pro samoobsluhu zákazníků.
1%
společností používá znalostní báze
Nešetřete na samoobsluze a získejte náskok před konkurencí díky znalostní bázi pro své zákazníky. Poskytněte svým zákazníkům spolehlivou možnost samoobsluhy
Splňte očekávání
Zákazníci očekávají relevantní odpovědi bez nutnosti kontaktovat tým zákaznické podpory. Naše funkce vyhledávání vám pomůže poskytnout okamžité odpovědi a snížit počet dotazů zákazníků.
66%
zákazníků dává přednost samoobsluze
Většina zákazníků se snaží vyřešit své problémy sama, než se obrátí na zákaznickou podporu. Zvyšte jejich spokojenost poskytnutím výkonných nástrojů pro samoobsluhu.
Vytvoření loajality zákazníků
Většina návštěvníků znalostní báze se díky množství článků ve znalostní bázi mění v platící zákazníky. Rozšiřte svou zákaznickou základnu pomocí efektivního softwaru znalostní báze.
90%
zákazníků pochází ze znalostních databází
Články ve znalostních databázích vám mohou pomoci získat více zákazníků a zvýšit jejich udržení díky užitečným a kompetentním radám.
Pečlivě jsme vybrali funkce v našich cenových plánech, abyste si mohli vybrat cenově nejvýhodnější plán s nejlepší hodnotou. Plaťte jen za to, co používáte, aniž byste zruinovali svůj budget.
Most Popular
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team