Míra opuštění košíku souvisí s kritickými místy v nákupním procesu. Často se stává, že otázky nakupujících zůstanou nezodpovězeny nebo že nákupní proces může být příliš složitý či odrazující.
LiveAgent vám dává šanci výrazně snížit počet opuštěných nákupních košíků a šanci získat nakupující zpět díky pokročilé funkci živého chatu & automatizace.
Opuštění stránky je termín používaný v elektronickém obchodě, který popisuje návštěvníka webové stránky, který stránku opustí před dokončením požadované akce. Příkladem opuštění stránky je opuštění nákupního košíku, které se týká návštěvníků, kteří přidají položky do svého online nákupního košíku, ale odejdou, aniž by dokončili nákup.
Podle našich nejnovějších údajů o opuštění košíku z roku 2019 činí celosvětová průměrná míra opuštění košíku 69,91 % ve všech odvětvích.
Je však důležité si uvědomit, že míra opuštění košíku se v jednotlivých odvětvích liší, protože různé weby mají velmi odlišné nákupní procesy a chování zákazníků.
Opuštění košíku v online maloobchodě může způsobit spoustu frustrace, stresu a bolesti. Naštěstí lze tuto míru snížit několika klíčovými taktikami a strategiemi, jako je zlepšení prostředí prohlížeče, co nejjednodušší pokladna a také budování důvěry, loajality a povědomí. Podniky nadále ukazují, že zavedení vícekanálového softwaru pro help desk může může přinést úlevu a poskytnout skvělé výsledky.
Nabízíme služby migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Aby zákazníci nemuseli hledat alternativy, je důležité poskytovat zákaznický servis v reálném čase během procesu objednávky, zejména pokud je zdlouhavý nebo příliš složitý.
Pokladní proces lze považovat za složitý, pokud požadujete příliš mnoho informací nebo vyžadujete, aby se zákazník před odhlášením zaregistroval. Je důležité mít na paměti, že proces odbavení by měl být co nejjednodušší a nejkratší.
Poskytnutím podpory v reálném čase během procesu objednávky můžete snížit míru opuštění nákupního košíku o dvojciferné číslo a zároveň zvýšit konverzní poměr.
Buďte k dispozici pro zodpovězení všech otázek, které mohou mít vaši zákazníci ohledně vašich produktů, doručení nebo cen.
Protože jsou kupující technicky zdatní a vždy hledají nejvýhodnější nabídku, často přidávají položky do košíku, ale zároveň hledají stejné položky na jiných stránkách s lepšími podmínkami (doprava, cena, datum & upomínka; doba dodání.) V podstatě se tito kupující ještě nerozhodli, na které stránce by měli nakoupit.
Použitím proaktivních pozvánek k chatu, můžete zákazníkovi snadno poskytnout pozitivní zkušenost se službami, která ho přesvědčí, že právě váš obchod je ten pravý, u kterého by měl nakoupit.
Podle Forrester, 44 % online spotřebitelů uvádí, že “zodpovězení dotazů živou osobou uprostřed online nákupu je jednou z nejdůležitějších funkcí, které mohou webové stránky nabídnout.”
Určete přesné místo v nákupním procesu, kde zákazníci opouštějí své košíky. LiveAgent pokročilá funkce umožňuje sledovat, jaké stránky vaši zákazníci navštěvují a jak dlouho si je prohlížejí.
53% zákazníků pravděpodobně opustí jejich online nákupy, pokud nemohou najít rychlé odpovědi na své otázky. Poskytněte podporu prostřednictvím chatu, často kladených otázek, sociálních médií, e-mailu a dalších služeb!
Podívejte se na naše video a zjistěte více o tom, jak můžete návštěvníkům svých webových stránek poskytovat zákaznický servis v reálném čase.
Použijte proaktivní pozvánky k chatu a vyzvěte uživatele, aby s vámi chatovali v reálném čase. Pokročilé funkce LiveAgentu vám umožní sledovat, na jakých stránkách se návštěvníci vašeho webu nacházejí a kolik času na jednotlivých stránkách tráví.
Pokud vytvoříte vhodná časová pravidla, LiveAgent bude automaticky generovat e-maily o opuštěném košíku 24 hodin (nebo libovolnou jinou dobu) po opuštění.
E-maily o opuštěném košíku mají míru otevření vyšší než 45 %, míru prokliku 50 % a konverzní poměr těch, kteří na ně kliknou, je 50 %.
Služba LiveAgent nabízí nejmodernější bezpečnostní standardy s nejnovějšími požadavky. Vaše soukromá komunikace je v bezpečí a šifrovaná, umístěná v rámci evropských, amerických nebo asijských data center na základě vašich preferencí. LiveAgent je také plně v souladu s GDPR a dodržuje nejnovější osvědčené postupy v odvětví SaaS.
LiveAgent kombinuje excelentní živý chat, tiketing a automatizaci, což nám umožňujeposkytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.
Peter Komornik, CEO
Kromě poskytování podpory v reálném čase vám LiveAgent pomůže zefektivnit všechny komunikační kanály.
Propojením neomezeného počtu telefonních čísel, e-mailových adres, účtů na sociálních sítích, znalostních databází a zákaznických portálů s účtem LiveAgent budete moci poskytovat rychlou a efektivní podporu na všech kanálech, které vaši zákazníci používají.
Vytvořením samoobslužných portálů, dáváte svým zákazníkům možnost najít odpovědi na své otázky samostatně. Ačkoli je živý chat potřebný a žádaný, některým zákazníkům se prostě nechce mluvit s jinými lidmi. Tím, že svým zákazníkům poskytnete znalostní databázi nebo zákaznický portál, bude vaše firma působit legitimně a důvěryhodně.
LiveAgent byl nevíce recenzovaným a hodnoceným jako #1 helpdesk softwarem pro malé podniky v 2020.
Přes 21,000 společností napříč různými odvětvími, si vybralo LiveAgent pro jejich potřeby řešení zákaznické podpory.
S 180+ funkcemi, 40+ integracemi a nekonečnými možnostmi přizpůsobení, se tento nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.
Plně založený na cloudu, bezpečný, s jednoduchou instalací a používáním. Začněte s LiveAgent už během minut.
Poskytněte dokonalou zákaznickou podporu v reálném čase a snižte počet opuštěných košíků ve svém e-shopu. S LiveAgentem je to snadné.
Most Popular
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team