Sledování více e-mailových účtů pro dotazy zákazníků je vyčerpávající a často kontraproduktivní. Dotazy se ztrácejí, zapomínají nebo zůstávají bez odpovědi, protože jsou rozptýleny mezi více e-mailových účtů různých servisních pracovníků.
Abyste získali kompletní přehled o e-mailových dotazech zákaznického servisu, potřebuje více lidí přístup k jednomu e-mailu, a právě zde se hodí sdílená schránka.
Propojte všechny e-maily ze služeb, jako je Microsoft Outlook, Office 365, Gmail nebo vlastní e-mailový server, a využijte výhod sdílené schránky.
Sdílená schránka je součástí našeho řešení helpdesku a tiketingu. Představte si ji jako chytřejší verzi služby Gmail.
Každý z vašich pracovníků podpory má své vlastní jedinečné přihlašovací jméno, avšak po přihlášení do schránky mají všichni přístup ke stejnému ovládacímu panelu. Všichni si mohou prohlédnout všechny příchozí tikety, kdo na co odpovídá a co je třeba okamžitě řešit.
Doručená pošta automaticky organizuje všechny dotazy do oddělení, řadí tikety podle priorit a přiděluje odpovědnosti jednotlivým agentům.
Spokojenost zákazníků úzce souvisí se zapojením zákazníků, mírou konverze a příjmy. Čím spokojenější jsou vaši zákazníci, tím lépe se daří vašemu podnikání. Pokud budete svým zákazníkům poskytovat rychlé, personalizované a kompetentní služby, zlepšíte zapojení zákazníků, příjmy a míru konverzí.
Umožňuje agentům podpory pracovat na složitých dotazech společně. Jeden agent může pokračovat tam, kde druhý skončil, protože veškerý pokrok se ukládá a agenti si mohou navzájem zanechávat interní poznámky, chatovat nebo dokonce uskutečňovat interní hovory.
Protože vaši agenti nebudou muset ztrácet svůj drahocenný čas sledováním různých účtů a přepínáním mezi zařízeními, mohou strávit více času poskytováním personalizovaných a kvalifikovaných služeb vašim zákazníkům.
Protože každý agent má své vlastní jedinečné přihlášení a odpadá nutnost sledovat více účtů, je sdílená schránka nejbezpečnějším řešením pro vaši firmu i vaše zákazníky.
Jak vaše firma roste, generuje více zisků, ale také více žádostí o podporu, dotazů na produkty a obecných dotazů. Dříve se stávalo, že za vaši organizaci odpovídal na e-maily jeden člověk, a když odjel na dovolenou, přihlašovací údaje se jednoduše sdílely s agentem, který ho zastupoval. To však vedlo ke zmatkům a nedorozuměním z nedostatku kontextu a transparentnosti.
Zní vám to povědomě? Máme pro vás řešení!
LiveAgent nabízí pokročilé vestavěné funkce, které vám pomohou rychle a efektivně spravovat požadavky zákazníků z jednoho ovládacího panelu.
LiveAgent vám poskytuje přístup k neomezené historii zjednodušené komunikace a náš vestavěný CRM umožňuje velmi snadno sdílet tikety podpory a aktualizace jejich stavu s vašimi kolegy.
LiveAgent nejvíce recenzovaný a #1 hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v roce 2020. Zůstaňte blízko vašim zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.
LiveAgent byl nejvíce recenzovaným a #1 hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v letech 2019-2020.
Přes 21,000 společností napříč různými odvětvími, si vybralo LiveAgent pro jejich potřeba zákaznické podpory.
S 180+ funkcemi, 40+ integracemi a nekonečnými možnostmi přizpůsobení, se tento nástroj jednoduše přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.
Plně založený na cloudu, bezpečný, jednoduchý na instalaci a používání. Začněte s LiveAgent v několika minutách.
Získejte naše profesionální helpdesk řešení za fixní měsíční cenu, bez skrytých poplatků nebo dlouhodobých závazků. Přihlaste se pro 14 denní zkušební verzi zdarma a získejte přístup ke všem dostupným funkcím.
Na co ještě čekáte? Vyzkoušejte naši sdílenou schránku ještě dnes!
Most Popular
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.