Jak správně reagovat na naštvané zákazníky a udržet si jejich loajalitu? Klíčová je rychlá a kompetentní podpora a individuální přístup. LiveAgent nabízí šablony a software pro efektivní řešení stížností a zlepšení zákaznické zkušenosti.
Každý podnik se občas setkává s naštvanými a stěžujícími si zákazníky. Ať už je důvod nespokojenosti zákazníka jakýkoli, správná a včasná reakce může znamenat rozdíl mezi tím, zda si frustrovaný zákazník udrží svou loajalitu, nebo zda o svou firmu zcela přijde. Vzhledem k tomu, že 95 % nespokojených zákazníků má tendenci sdílet špatné zkušenosti s ostatními – buď osobně, nebo prostřednictvím sociálních médií/recenzních webů – je znalost toho, jak jednat s rozzlobeným zákazníkem a jak profesionálně reagovat, je to naprostou “nutností” pro každého, kdo pracuje na pozicích zaměřených na zákazníky.
Při odpovídání na e-mail rozzlobeného zákazníka je třeba pamatovat na několik klíčových bodů, které je třeba do zprávy zahrnout:
Napsat omluvný dopis či e-mail není snadný úkol. Chcete-li hladce a bez námahy zvládnout frustraci a stížnosti zákazníků, můžete použít následující šablony e-mailových odpovědí na některé z nejčastějších problémů, které mohou nastat. Nezapomeňte zprávu personalizovat. Pokud nespokojenému klientovi pošlete obecný e-mail, nijak si nepomůžete. Použití správných a personalizovaných šablon odpovědí na negativní zpětnou vazbu může pomoci zmírnit drsnou situaci.
Ready to answer angry customers?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Můžete se pokusit zákazníka uklidnit a položit mu otázky týkající se problému, abyste ho mohli diagnostikovat a pokusit se ho vyřešit. Není nic špatného na tom, když se k zákazníkovi chováte mile.
Nekritizujte, neobviňujte ani si nestěžujte. Nehádejte se, neuvádějte zřejmé věci ani se nesnažte opravovat fakta. Nepoužívejte sarkasmus. Nepředpokládejte, že se stížnost zákazníka zakládá na skutečnosti.
Zákazníka poznáte podle těchto pěti příznaků:1. Používá sprostá slova (nadávky).2. Jsou sarkastičtí.3. Používají obviňující výrazy.4. Jsou konfrontační.5. Používají krátké, kostrbaté věty.
Šablony navazujících e-mailů zákaznického servisu
Zvyšte spokojenost svých zákazníků pomocí našich šablon e-mailů pro následné služby zákazníkům. Potěšte své zákazníky hvězdným servisem ještě dnes!
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky
Objevte nejlepší software pro interakci se zákazníky v roce 2024 s LiveAgent. Poskytujte personalizovanou podporu bez instalačních poplatků a s nepřetržitou zákaznickou podporou. Začněte zdarma bez nutnosti kreditní karty a zlepšete zákaznickou zkušenost na všech kanálech. Připojte se k lídrům jako Forbes a Airbus a využijte naše pokročilé funkce pro živý chat, sociální média a virtuální call centrum.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.