Jak správně reagovat na naštvané zákazníky a udržet si jejich loajalitu? Klíčová je rychlá a kompetentní podpora a individuální přístup. LiveAgent nabízí šablony a software pro efektivní řešení stížností a zlepšení zákaznické zkušenosti.
Každý podnik se občas setkává s naštvanými a stěžujícími si zákazníky. Ať už je důvod nespokojenosti zákazníka jakýkoli, správná a včasná reakce může znamenat rozdíl mezi tím, zda si frustrovaný zákazník udrží svou loajalitu, nebo zda o svou firmu zcela přijde. Vzhledem k tomu, že 95 % nespokojených zákazníků má tendenci sdílet špatné zkušenosti s ostatními – buď osobně, nebo prostřednictvím sociálních médií/recenzních webů – je znalost toho, jak jednat s rozzlobeným zákazníkem a jak profesionálně reagovat, je to naprostou “nutností” pro každého, kdo pracuje na pozicích zaměřených na zákazníky.
Při odpovídání na e-mail rozzlobeného zákazníka je třeba pamatovat na několik klíčových bodů, které je třeba do zprávy zahrnout:
Napsat omluvný dopis či e-mail není snadný úkol. Chcete-li hladce a bez námahy zvládnout frustraci a stížnosti zákazníků, můžete použít následující šablony e-mailových odpovědí na některé z nejčastějších problémů, které mohou nastat. Nezapomeňte zprávu personalizovat. Pokud nespokojenému klientovi pošlete obecný e-mail, nijak si nepomůžete. Použití správných a personalizovaných šablon odpovědí na negativní zpětnou vazbu může pomoci zmírnit drsnou situaci.
Ready to answer angry customers?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Můžete se pokusit zákazníka uklidnit a položit mu otázky týkající se problému, abyste ho mohli diagnostikovat a pokusit se ho vyřešit. Není nic špatného na tom, když se k zákazníkovi chováte mile.
Nekritizujte, neobviňujte ani si nestěžujte. Nehádejte se, neuvádějte zřejmé věci ani se nesnažte opravovat fakta. Nepoužívejte sarkasmus. Nepředpokládejte, že se stížnost zákazníka zakládá na skutečnosti.
Zákazníka poznáte podle těchto pěti příznaků:1. Používá sprostá slova (nadávky).2. Jsou sarkastičtí.3. Používají obviňující výrazy.4. Jsou konfrontační.5. Používají krátké, kostrbaté věty.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.