Šablony live chatu od LiveAgent nabízejí hotové skripty pro efektivní komunikaci se zákazníky, zvyšují výkon a zlepšují podporu. Jsou ideální pro rychlé reakce a práci s více návštěvníky najednou. Vyzkoušejte zdarma.
Četné výzkumy prokázaly, že live chat se stal a stále zůstává nejoblíbenějším digitálním kanálem pro komunikaci se zákazníky. Je to také jeden z nejflexibilnějších nástrojů, které můžete na svých webových stránkách používat k různým účelům – od zákaznické podpory až po proaktivní prodej a marketing. Následující osvědčené příklady hotových skriptů (konzervovaných odpovědí) pro nejběžnější scénáře živého chatu pomohou vašim agentům:
Začněte chat
Běžné pozdravy
Pozdravy pro opakované návštěvníky
Zákazník kontaktoval špatnou společnost
Proaktivní pozvánky na chat
Vracející se zákazníci
Nečinní návštěvníci
Stránka s cenami/odhlášením
Proaktivní prodej
Žádost o doplňující informace
Žádost o obecné informace
Ověření vašeho porozumění
Pozastavení
Ve frontě
Uprostřed relace chatu
Obnovení relace chatu
Přenos chatu
Vyřizování stížností
Omluva za problém
Nelze vyhovět požadavku
Ukončení chatu
Poděkování zákazníkovi
Když návštěvník nereaguje
Ready to try our live chat templates?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Skripty pro live chat mají mnoho výhod. Skripty live chatu umožňují vašim agentům reagovat rychleji, udržovat správný tón jazyka. Navíc zvyšují spokojenost zákazníků a zvyšují konverze.
Četné výzkumy prokázaly, že live chat se stal a zůstává nejoblíbenějším digitálním kanálem pro komunikaci se zákazníky. Je to také jeden z nejflexibilnějších nástrojů, které můžete na svých webových stránkách používat k různým účelům – od zákaznické podpory až po proaktivní prodej a marketing.
Žádost o odpuštění je jednoduchý způsob, jak převzít odpovědnost za chybu. Navíc je to nejlepší způsob, jak si získat důvěru zákazníků. Ocení vaši upřímnost a je pravděpodobnější, že s vámi budou chtít znovu navázat spolupráci.
Objevte všechny možnosti, jak kontaktovat zákaznický servis Zazzle! Zjistěte, jak využít e-mail, live chat, call centrum a sociální sítě pro rychlou pomoc. Přístup k obchodním podmínkám, zásadám ochrany osobních údajů a mnohem více. Navštivte naši stránku pro podrobné kontaktní informace a začněte komunikovat s týmem Zazzle efektivně!
Šablony call centra, které budují pevné vztahy se zákazníky
Efektivní call centrum s promyšlenými skripty zajišťuje kvalitní služby a buduje pevné vztahy se zákazníky. Zkuste zdarma!
Šablony e-mailů pro následné hovory
Objevte šablony e-mailů po hovoru pro zlepšení zákaznického servisu, prodeje a náboru. Vyzkoušejte zdarma s LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team