Key takeaways
Pros
- Znalostní základna s inovativním přístupem
- Skvělý pracovní postup se zajímavými prvky
- Rozumné ceny
Cons
- Povinné označení HelpCrunch v nejlevnějším plánu
Začínáme se službou HelpCrunch
HelpCrunch je platforma pro komunikaci se zákazníky a software znalostní báze, který nabízí poměrně bohaté možnosti komunikace. Jejich sada nástrojů zahrnuje e-mailovou integraci, živý chat, vyskakovací okna a znalostní databázi. K dispozici jsou také mobilní aplikace. Tato recenze je zaměřena na funkci znalostní báze, ale nejprve se podívejme, jak můžete s HelpCrunch začít.
Začít můžete registrací prostřednictvím bezplatné zkušební verze. Pro začátek stačí uvést několik základních informací. Není nutné uvádět ani údaje o kreditní kartě, takže můžete začít bez jakýchkoli závazků. Poté budete ihned přesměrováni na HelpCrunch a můžete začít odpovídat na několik základních otázek, včetně účelu vašeho použití.
Můžete si také přizpůsobit prostředí a vybrat widgety a nástroje, které chcete používat. Zde můžete nejprve vybrat widget znalostní báze jako jeden z hlavních nástrojů pro komunikaci.
Jakmile se dostanete do rozhraní, můžete si ho prohlédnout a zorientovat se v něm. Na první pohled vypadá rozhraní HelpCrunch poněkud neobvykle (v dobrém slova smyslu) a neuvěřitelně soustředěně. Rozhraní je opravdu čisté a nepřehledné a stejný je i design. Používá klidné modře zbarvené akcenty, které přivedou vaši pozornost na správná místa.
Na druhou stranu rozhraní velmi chytře využívá bílé místo, abyste se mohli soustředit na daný úkol. Je to zajímavý přístup ve srovnání s přeplněnými rozhraními, která obvykle vídáme u jiných programů pro helpdesk. První, co objevíte, je krátký videoprůvodce, který vám pomůže seznámit se s rozhraním.
Znalostní databázi (a další nástroje) najdete v levém panelu nabídky. Ikona knihy usnadňuje hledání i bez názvů a popisů. Po kliknutí na ni je třeba ji nejprve aktivovat, což je otázka jednoho kliknutí. Znalostní báze již obsahuje ukázkové kategorie, což znamená, že s HelpCrunch získáte dobré možnosti organizace.
Můžete si hrát a seznámit se se všemi funkcemi. Můžete vytvářet nové sekce a kategorie a také si prohlédnout znalostní databázi. Vše působí opravdu dobře navrženým dojmem a je vidět, že designéři věnovali plánování uživatelského rozhraní velkou pozornost. V žádném okamžiku jsem se necítil ztracený.
Uživatelské prostředí a funkce
Možnosti kategorií jsou také velmi dobré. Při vytváření nové kategorie ji můžete nejen pojmenovat, ale také přidat popis pro snadnější orientaci. Kromě toho máte také možnost pohrát si s nastavením SEO a zviditelnit svou kategorii znalostní báze na internetu, pokud chcete. Nakonec můžete do svých kategorií přidávat sekce. Ty slouží jako podkategorie, takže můžete každé téma své znalostní báze uspořádat do nejmenších detailů. Celkově je to docela skvělé a myslím, že zde nic nechybí.
Nyní se podíváme na editor článků znalostní báze. Překvapilo mě, že HelpCrunch na prázdnou stránku článku umístil jednoduchou, minimalistickou, ale účinnou výzvu k akci. Rovněž přímo ukazuje, kam můžete umístit název článku, popis, kdo je autorem a kde začíná vlastní text článku. To vše je provedeno bez jakýchkoli významnějších prvků webu a vše vypadá jako součást editoru článku. Musím uznat, že to všechno vypadá docela dobře! Věci se však trochu mění, pokud jde o použitelnost a dostupnost funkcí.
Kde jsou všechny nástroje? To je pravděpodobně vaše první otázka. No, jsou pečlivě skryty a zobrazí se až po kliknutí na místo, kde začíná text článku. Výběr je minimální, ale zároveň kupodivu užitečný. Máte zde pouze pět možností – přidat obrázek, přidat video, přidat kód, přidat tabulku nebo přidat vodorovnou čáru. To je vše.
Kde jsou všechny možnosti formátování? To by mohla být vaše druhá otázka. No, jsou také pečlivě skryty a zobrazí se pouze tehdy, když dvakrát kliknete na libovolný text. Na první pohled je to docela matoucí nastavení, ale aplikace je natolik intuitivní, že to nevadí, protože na to dříve či později přijdete prostým pokusem a omylem. Můžete zvolit možnosti tučného písma a kurzívy (i když bez podtržení), změnit kus textu na nadpis, vytvořit odrážky, změnit zarovnání textu, změnit text na poznámku, změnit text na informační prvek, změnit text na červené upozornění nebo změnit text na tip. Jednoduše neuvěřitelné. Není to nejbohatší sada funkcí, jakou jsem kdy viděl, ale je prostě neuvěřitelná – dostanete všechny základní nástroje a ještě něco navíc, takže je tu opravdu vše, co potřebujete.
Celkově je znalostní báze v aplikaci HelpCrunch velmi zajímavá a působí inovativně. Ačkoli inovace nemusí nutně přinést změnu ve hře o správu znalostí, rozhodně je používání HelpCrunch skvělé a já jsem si psaní nesmírně užil. A co je ještě důležitější, inovace nenarušuje již zavedený pracovní postup se znalostní bází nebo editorem článků. Vše funguje tak, jak má.
Ceník
HelpCrunch nabízí tři cenové plány, které jsou levnější, pokud si vyberete roční předplatné. Každý plán nabízí lepší funkce s rostoucí cenou. Podívejme se, co v plánech HelpCrunch získáte. Všechny plány můžete získat s 20% slevou, pokud si vyberete roční předplatné.
Basic
Základní plán (Basic) začíná na 15 dolarech měsíčně pro jednoho uživatele a poskytuje jeden widget, tři automatické zprávy, tři vyskakovací okna, jednojazyčnou znalostní databázi, plné přizpůsobení, základní automatizaci a podporu živého chatu. K dispozici máte také povinnou značku HelpCrunch.
Pro
Cena plánu Pro začíná na 25 dolarech měsíčně pro jednoho uživatele. Zvyšuje vaši výbavu o pět widgetů, 25 automatických zpráv, 15 toků chatbotů, pokročilou automatizaci a vysoce prioritní podporu živého chatu. Odstraňuje také značku HelpCrunch.
Unlimited
Neomezený plán, neboli Unlimited, je k dispozici pouze v rámci ročního předplatného a na webových stránkách není uvedena cena pro jednoho uživatele. Získáte neomezený počet widgetů, automatických zpráv, vyskakovacích oken a toků chatbotů a také osobního asistenta pro onboarding. Získáte také všechny dříve zmíněné funkce.
Závěr
Znalostní databáze HelpCrunch je jednou z nejlepších, které můžete získat. Přináší poměrně velké množství inovací, ale drží se při zemi a zachovává pracovní postupy správy znalostí, jak je známe. Na znalostní bázi HelpCrunch je jen velmi málo chyb a můžete si být jisti, že vaše zkušenosti budou jednoduše skvělé. Jediné, co je třeba zvážit, je, jak budete používat zbývající nástroje v jednotlivých plánech.
Frequently Asked Questions
Jak mohu přizpůsobit design znalostní báze v aplikaci HelpCrunch?
Přejděte do znalostní databáze a zadejte Nastavení. Poté vstupte do sekce Vzhled znalostní báze a můžete začít přizpůsobovat svou znalostní bázi HelpCrunch. Můžete změnit barvy své znalostní báze tak, aby odpovídaly značkám vaší společnosti, změnit logo, přidat odkazy v zápatí a odstranit značku HelpCrunch, pokud máte správný plán.
Jsou ve znalostní databázi HelpCrunch k dispozici pokročilá nastavení SEO?
Ano, najdete je v části Databáze znalostí > Nastavení > Rozšířená nastavení. Jednou z nejdůležitějších možností je indexace znalostní báze, která umožňuje, aby vaše znalostní báze byla nalezena ve vyhledávačích. Ve stejné sekci jsou také další nastavení pro SEO a sociální média.