Key takeaways
Pros
- Uživatelsky přívětivé rozhraní
- Přizpůsobitelné šablony
- Spolehlivá zákaznická podpora
- K dispozici je bezplatný plán
Cons
- Pokročilé možnosti úprav jsou obtížné
- Možná budete potřebovat podporu při implementaci pokročilých funkcí.
Software znalostní báze od společnosti Freshdesk je skvělou volbou pro všechny typy podniků. Pokud jste takový software ještě nikdy nepoužili, nemusíte se obávat. Uživatelské rozhraní je velmi intuitivní. I technicky méně zdatní uživatelé mohou vše snadno nastavit a začít psát články znalostní báze během okamžiku. Dokonce si troufám tvrdit, že celý proces zvládnou i bez čtení dokumentace.
Vytváření samotných článků je také velmi jednoduché. Kromě základních funkcí, jako je editace textu a přidávání obrázků a videí, nabízí Freshdesk několik předpřipravených šablon, které vám pomohou začít. Přímo v softwaru Freshdesk můžete také provést základní optimalizaci pro vyhledávače. S bezplatným plánem si jej můžete vyzkoušet a zjistit, zda se jedná o software, který vám pomůže vybudovat znalostní databázi vaší společnosti.
Začínáme se službou Freshdesk
Nastavení bezplatného účtu je hračka a zvládnete ho během několika minut. Můžete se rozhodnout pro tuto možnost nebo se zaregistrovat do bezplatné verze softwaru Freshdesk.
Je důležité zdůraznit, že jsem vše nastavil v prohlížeči Chrome, ale Freshdesk funguje i v Safari, Edge a Firefoxu.
Po registraci vám Freshdesk nabídne možnost vyplnit některé údaje o vaší firmě, abyste mohli lépe přizpůsobit své zkušenosti. Tento krok však můžete přeskočit, pokud to nechcete udělat hned.
Po ověření e-mailu stačí nastavit účet a můžete začít. Po přihlášení vás přivítá ovládací panel se všemi potřebnými informacemi.
Pokud teprve začínáte, můžete získat vzorová data, abyste viděli, jak bude váš řídicí panel vypadat, jakmile začnete software používat. Můžete je samozřejmě zavrhnout a místo toho použít skutečná data.
Chcete-li začít vytvářet znalostní bázi, přejděte do nabídky na levé straně, klikněte na položku Řešení a pokračujte kliknutím na tlačítko Začínáme.
Zde můžete upravovat stávající složky nebo vytvářet nové. Na začátku máte k dispozici dvě složky, ale můžete jich přidat více. Nyní přichází na řadu nejdůležitější část, můžete začít psát články znalostní báze. To provedete stisknutím tlačítka Nový článek v pravém horním rohu.
Rozhraní služby Freshdesk dobře kombinuje mnoho věcí do jednoho zobrazení, aniž by bylo přeplněné. Software vám nabízí možnost přečíst si více o dalších pokročilých funkcích, nicméně pokud chcete, můžete ji odmítnout.
Článek můžete začít psát od začátku nebo si můžete vybrat z přednastavených šablon, jako jsou návody, často kladené dotazy a uživatelské příručky. Jakmile článek dokončíte, můžete jej publikovat nebo odeslat k posouzení.
Uživatelské prostředí a funkce
Nastavení znalostní databáze Freshdesk bylo neuvěřitelně snadné. Software je velmi přístupný a snadno se v něm orientuje. Můžete vytvářet komplexní články podpory a technickou dokumentaci nebo napsat jen pár odstavců textu s aktualizacemi a novinkami.
Jednou z věcí, kterou by bylo možné zlepšit, jsou pokročilé možnosti úprav. Když poprvé otevřete textový editor, můžete si o nich přečíst v dokumentaci. Pokud však tento návrh zavřete, budete muset procházet stránky podpory, abyste našli dostatek informací o jejich nastavení.
K vytváření článků znalostní báze však Freshdesk poskytuje vše, co potřebujete. Z jednoho pohodlného a uživatelsky přívětivého rozhraní můžete využívat všechny základní možnosti úprav a navíc tlačítko Quick Insert = ‘Přidat rychle’, které umožňuje přidávat videa, obrázky, poznámky, další informace atd.
Něco, co mi přišlo užitečné, je základní SEO v nabídce na pravé straně. Postará se o veškeré vaše úsilí v oblasti SEO? Ne, ale je to pěkně integrovaný malý nástroj, který vám pomůže začít s optimalizací pro vyhledávače.
Ceník
Služba Freshdesk používá cenový model založený na předplatném. Nabízí tři balíčky předplatného. Každý z nich obsahuje více dodatečných funkcí, takže si je můžete rozšířit nebo snížit podle svých potřeb.
Bezplatný plán
Jedná se o bezplatný plán se základními funkcemi včetně znalostní databáze, ticketingu, analytiky a reportingu, integrace sociálních médií a nepřetržité e-mailové podpory. V této úrovni předplatného můžete mít až 10 agentů.
Growth
Tento balíček si můžete zakoupit za 15 EUR na agenta a měsíc účtovaný ročně nebo za 18 EUR na agenta a měsíc účtovaný měsíčně. Tato úroveň nabízí vše z možnosti Bezplatného plánu (Free) a navíc automatizaci, telefonickou podporu 24/5, SLA, více než 1000 aplikací na trhu, vlastní SSL a další.
Pro
Plán Pro stojí 49 EUR na agenta a měsíc při roční fakturaci nebo 59 EUR na agenta a měsíc při měsíční fakturaci. Tento balíček zaměřený na výkon obsahuje všechny funkce z plánu Growth a navíc průměrnou dobu obsluhy (AHT), vlastní aplikace, rozšiřitelné limity API, hodnocení spokojenosti zákazníků (CSAT), segmentaci zákazníků, vlastní role a přehledy, vícejazyčnou znalostní databázi, více produktů a další.
Enterprise
Nejdražší tarif Freshdesk Enterprise je k dispozici za 79 EUR na agenta a měsíc účtovaný ročně nebo 95 EUR na agenta a měsíc účtovaný měsíčně. V tomto balíčku můžete využívat vlastnosti a funkce z předchozích úrovní a navíc doplňky, jako je neomezený počet produktů, sandbox, pracovní postup schvalování znalostní báze, boti, sociální signály s umělou inteligencí, omezení rozsahu IP a další.
Závěr
Freshdesk poskytuje uživatelsky přívětivý software znalostní báze zdarma, což jej činí dostupným i pro malé firmy. Uživatelské rozhraní je přehledné a práce s ním jednoduchá. Nemusíte se obávat, že byste se cítili zahlceni bloky kódu, různými proměnnými a matoucím jazykem. Freshdesk zajišťuje, že zákazníci s různými technickými dovednostmi mohou software efektivně používat k vytvoření robustní znalostní báze plné návodů, často kladených otázek a článků. Přidávání obrázků, videí a dalších mediálních souborů je velmi jednoduché díky tlačítku Quick Insert. Jedinou drobnou nepříjemností je absence pokročilých úprav textu. Pokud si však pohrajete s rozhraním a přečtete si část dokumentace Freshdesku, nebudete dlouho bojovat s tím, abyste našli vše, co potřebujete k vytvoření úžasných článků znalostní báze pro své zákazníky.
Frequently Asked Questions
Mám problémy s vytvořením interní znalostní databáze
Proces psaní interních článků znalostní báze je stejný jako u externích článků. Jediným rozdílem je způsob nastavení viditelnosti. Chcete-li vytvořit interní znalostní bázi, nastavte viditelnost na agenty. Viditelnost článků můžete nastavit jak u nových, tak u stávajících článků.
Nemohu hromadně exportovat data
Pokud máte oprávnění správce účtu, můžete nastavit hromadný export dat. Přejděte do nabídky Správce > Účet > Podrobnosti o účtu > Export. Registrovaný agent obdrží e-mailový odkaz obsahující odkaz na stažení řešení ve formátu XML spolu s informacemi o účtu.