Key takeaways
Pros
- Celkově skvělý a velmi dobře fungující systém ticketingu
- Dobře vypadající rozhraní se snadnou navigací
- Spousta integrací
Cons
- Funkce nenabízejí vše
- Integrace Twitteru je k dispozici pouze v drahých plánech
Začínáme s ticketingem Gorgias
Se softwarem ticketingu Gorgias lze snadno začít pracovat. Vyžaduje pouze jednoduchou registraci, kterou však nemohou provést lidé, kteří nemají vlastní webové stránky. To je u moderního ticketingového systému neobvyklá volba; ne všechny podniky nutně potřebují provozovat webové stránky a spousta z nich funguje pouze prostřednictvím sociálních médií nebo jiných kanálů, které jsou pro jejich cílové skupiny zákazníků mnohem relevantnější. Nicméně proces registrace trvá jen minutu, stačí zadat správné informace a můžete se začít seznamovat s rozhraním Gorgias.
Úvodní obrazovka je rozhraním systému ticketingu, takže již můžete tušit, že Gorgias neztrácí čas a přivádí uživatele přesně tam, kam chtějí. Samotné rozhraní je v pořádku a poměrně dobře navržené. Ticketovací systém vypadá na první pohled docela dobře a rozhodně je zaměřen na to, co je důležité, aniž by se v něm dělo příliš mnoho nepořádku. Vlevo máte hlavní nabídku a jejím hlavním účelem je pomoci vám filtrovat tikety podle různých kritérií. Levý panel vybízí k tomu, abyste se pustili do dalších nástrojů, jako je chat a sociální sítě a také Shopify. Nastavení najdete po kliknutí na ikonu tří teček v levém horním rohu vedle názvu Tikety.
Na začátku není žádný průvodce spuštěním, ale není to ani nutné, protože vše v rozhraní je jasně označeno a neměli byste mít žádné problémy s nalezením nástrojů nebo nastavení. Systém pro zadávání tiketů nabízí také ukázkový tiket, abyste si mohli udělat představu o tom, jak systém funguje a jak tikety vypadají. Výchozí e-mailovou adresu pro ticketing Gorgias najdete v nastavení v části E-mail.
Funkce systému ticketingu Gorgias
Podívejme se nyní, jaké funkce ticketingu můžete získat v systému Gorgias. Mnohé z těchto funkcí mohou být nedostupné kvůli omezením plánu, ale vždy si je můžete nejprve vyzkoušet v bezplatné zkušební verzi. Gorgias nabízí rozsáhlou sadu funkcí, proto se zmíníme o některých nejdůležitějších, například o jejich přímé integraci s oblíbenými službami pro tvorbu webových stránek pro e-commerce. V nejlevnějším plánu získáte Shopify, ale pokud půjdete nahoru, můžete získat přístup k integracím Magento a BigCommerce.
Každý plán vám dává přístup k ticketingu pomocí e-mailu, živého chatu, hlasu, SMS na Facebooku a Instagramu. Služba Twitter je k dispozici pouze ve dvou nejdražších plánech. Kromě toho získáte s každým plánem přístup k přibližně 94 integracím aplikací, což může být docela užitečné. Gorgias také nabízí s každým plánem automatizace různého druhu a také vždy dostupné statistiky a analytické funkce.
Výkonnost a uživatelská zkušenost ticketovacího systému Gorgias
Testoval jsem systém ticketingu Gorgias hlavně z pohledu agenta, abych zjistil, jaká je zkušenost. Sám jsem odeslal několik testovacích e-mailů a ty dorazily téměř okamžitě bez jakýchkoli problémů nebo zádrhelů, nic se neztratilo. Gorgias má praktické upozornění, které vás na základě kontaktních údajů ve vašem účtu Gorgias informuje, zda se chystáte jednat s novým nebo stávajícím zákazníkem. Systém rozpozná, zda existuje shoda v jakýchkoli kontaktních informacích, a informuje vás o tom, zda jste již vyřizovali požadavky konkrétního zákazníka.
Všechny tikety jsou ve výchozím nastavení doručeny jako nepřidělené. Po otevření jakéhokoli tiketu máte přístup ke všem nástrojům pro efektivní komunikaci, včetně funkcí formátování a úprav textu. Rozhraní v samotném tiketu vypadá v pořádku; je zaměřeno na komunikaci a nedochází zde k žádnému nepořádku. V pravém panelu můžete vyhledávat údaje o zákaznících a přidávat poznámky. Hlavní částí je samotný tiket spolu s polem pro odpověď na tiket. Je poměrně malé, ale jakmile začnete psát delší zprávu, roztáhne se. Ikony nástrojů by mohly být trochu větší, ale v celkově dobře navrženém rozhraní to není velký problém.
Celkově je rozhraní tiketu Gorgias velmi dobré a vše funguje, jak má. Můžete si přizpůsobit text pomocí dostatečných možností úprav textu a přidávat přílohy různého druhu. Tikety podporují obrázky a videa a můžete přidávat odkazy a emotikony. V nastavení aplikace Gorgias najdete v části Makra připravené odpovědi a můžete si také nastavit automatické odpovědi mimo pracovní dobu, které se postarají o komunikaci do doby, než se vrátíte.
Gorgias nabízí také další funkce, jako je rozdělení tiketů, uspání, označování SPAMu a několik dalších. Můžete přidávat značky nebo přiřazovat tikety konkrétním týmům. Nenašel jsem žádné funkce pro rozdělování tiketů ani nic navíc. Tyto funkce jsou sice dostatečné k tomu, aby vám pomohly efektivně komunikovat a vyřizovat dotazy prostřednictvím tiketů, ale bylo by dobré mít nějaké další funkce pro propracovanější řešení problémů.
Z obecného hlediska nabízí Gorgias dobrý a efektivní systém ticketingu s přehledným a snadno ovladatelným rozhraním a organizovanou komunikací. Přestože soubor funkcí není mezi ticketovacími systémy nejširší, je dostatečně široký na to, aby vám pomohl s jakýmkoli typem tiketů a nezklamal vás. Je funkční a funguje bez větších zádrhelů.
Ceník
Společnost Gorgias nabízí pestrý výběr cenových plánů, které kombinují různé limity funkcí a přístup k funkcím. Každý plán je vhodný pro určitý typ podnikání a většinou závisí na objemech tiketů, které chcete zpracovávat, místech pro uživatele a typu komunikačních kanálů, které chcete používat. Podívejme se na jednotlivé plány a zjistěme, co můžete za své peníze získat.
Starter
Plán Starter stojí 10 dolarů měsíčně a nabízí tři uživatelská místa. Získáte 50 zúčtovatelných tiketů měsíčně a za každý další tiket zaplatíte navíc 0,40 USD. Gorgias vám poskytne přístup k tiketům na Facebooku a Instagramu, omezené aktivní integrace z knihovny 94 aplikací, funkce reportování, vlastní nástup, přístup do Gorgias Academy a zákaznickou podporu e-mailem.
Basic
Základní plán, neboli Basic, stojí 60 dolarů měsíčně při měsíční fakturaci nebo 50 dolarů měsíčně při roční fakturaci, v obou případech je k dispozici 500 uživatelských míst. Získáte 300 zúčtovatelných tiketů měsíčně a dalších 100 tiketů můžete získat za 40 USD měsíčně. Získáte přístup na Facebook a Instagram a 150 aktivních integrací z knihovny 94 aplikací, funkce pro vykazování podpory a základní zákaznické služby s Akademií, e-mailem a chatem a úředními hodinami.
Pro
Plán Pro stojí 360 dolarů měsíčně s měsíční fakturací nebo 300 dolarů s roční fakturací, oba jsou k dispozici s 500 uživatelskými místy. Nabídka je stejná jako u plánu Basic, ale získáte 2000 zúčtovatelných tiketů měsíčně s 36 dolary měsíčně za dalších 100 tiketů. Získáte přehledy o podpoře a příjmech a zákaznické služby Pro s účtováním Lite, stejně jako dříve zmíněné funkce podpory.
Advanced
Plán Advanced, tedy Pokročilý, stojí 900 dolarů měsíčně při měsíční fakturaci nebo 750 dolarů při roční fakturaci, oba nabízejí 500 uživatelských míst. Získáte 5000 zúčtovatelných tiketů měsíčně s možností získat dalších 100 tiketů navíc za 36 USD měsíčně. Získáte většinou vše z předchozího plánu, ale s přístupem k ještě pokročilejším zákaznickým službám se specializovaným manažerem úspěchu.
Enterprise
Plán Enterprise, neboli pro Velké podniky, má vlastní ceny a vlastní počet zúčtovatelných tiketů za měsíc. Získáte vše z předchozích plánů s možností přizpůsobení některých možností.
Závěr
Gorgias je promyšlený systém ticketingu se základními funkcemi pro většinu příležitostí. Nenabízí sice nic navíc, ale je velmi dobře navržený a vždy funkční. Cenové plány jsou obecně dostupné, ale u vyšších plánů se mohou docela prodražit, pokud nepotřebujete vše, co nabízí. Celkově mohou být velmi cenově dostupné a pomohou vám udržet váš rozpočet.
Frequently Asked Questions
Jak mohu nastavit automatické odpovědi v ticketovacím systému Gorgias?
Přejděte do nastavení aplikace Gorgias a v části Automatizace vyberte možnost Makra. Zde můžete vytvářet makra, která odesílají automatické e-maily, pokud jsou splněna určitá kritéria. Můžete napsat vlastní text a vybrat z několika akcí, které slouží jako spouštěče automatické odpovědi. Gorgias vám také umožňuje nahrát existující makra ve formátu CSV, pokud máte nějaká k dispozici.
Kde mohu najít integrace v Gorgias?
Otevřete svůj účet Gorgias a přejděte do nastavení. V levém panelu nabídky vyhledejte sekci App store. Zde máte přístup ke všem dostupným integracím. Pozor na to, že některé plány Gorgias do určité míry omezují přístup a používání integrací. Pro více informací se podívejte na cenovou stránku Gorgias a zjistěte, jaký typ možností integrace je ve vašem plánu k dispozici.