Key takeaways
Pros
- Rozumné ceny v levnějších plánech
- Mnoho dalších funkcí v jednom balíčku
- Dobrý systém ticketingu bez větších problémů
Cons
- Občasná chyba nebo dvě
- Ticketing není primárním zaměřením EngageBay
- Neohrabané funkce příloh
Začínáme se službou EngageBay ticketing
EngageBay vám umožní začít zdarma pomocí snadné registrace, která je k dispozici přímo na jejich webových stránkách. Stačí uvést základní informace, telefonní číslo a odkaz na vaše webové stránky. Poté, co získáte přístup k novému systému, můžete se rozhodnout, že ihned obdržíte bezplatnou onboardingovou schůzku.
Chcete-li se dostat do servisní části sady nástrojů EngageBay, klikněte vlevo nahoře na marketingové tlačítko a přejděte do sekce Služba (Service). EngageBay vás vyzve k vytvoření vyhrazené domény zákaznického servisu pro příjem tiketů. Poté, co tak učiníte, se můžete začít seznamovat s rozhraním pro příjem tiketů v systému EngageBay.
Rozhraní služby EngageBay může být pro nové uživatele docela užitečné. Téměř ke všemu, co se snažíte udělat poprvé, poskytuje vysvětlení a krátké průvodce, což vám značně usnadní zvyknout si na pracovní postup. Design rozhraní vypadá docela moderně a s navigací byste neměli mít problémy, ani když se rozhodnete průvodce ignorovat.
Po aktivaci funkce Služba (Service) se můžete poprvé podívat na rozhraní tiketů. Zobrazí se vám praktický ovládací panel, který vám poskytne cenné informace. Větší část obrazovky v levém horním rohu zabírá průvodce Začínáme, zatímco zbývající okna vám poskytnou přehled prostřednictvím základních analytických údajů a sestav. Můžete si prohlédnout počty tiketů, dobu první reakce, dobu uzavření a další důležité informace.
Funkce systému ticketingu EngageBay
EngageBay nabízí mnohem širší funkce, my se však podíváme pouze na funkce ServiceBay, které se týkají ticketingu. ServiceBay je název sady funkcí pro služby a ticketing a nabízí poměrně standardní funkce. Získáte přístup k makrům, SLA, přehledům tiketů, automatizacím, konzervovaným odpovědím, skupinám podpory a vlastním zobrazením ticketů. Tyto funkce jsou uvedeny na oficiálních webových stránkách EngageBay, nicméně samotný systém ticketingu poskytuje větší množství funkcí. Můžete je objevit, jakmile začnete webovou aplikaci zkoumat.
Výkonnost a uživatelská zkušenost systému ticketingu
Nyní je čas podívat se na testy a zjistit, jak si ticketovací systém EngageBay vede ve standardním scénáři. Odeslal jsem si několik e-mailů, abych zjistil, jak rychle se objeví v ticketovacím systému. Jsem rád, že mohu říci, že nedošlo k žádným dlouhým čekacím lhůtám a zdálo se, že vše funguje velmi hladce.
Po otevření tiketu vám EngageBay odhalí další funkce, které nejsou nutně uvedeny na stránce s cenami. Patří mezi ně velmi dobře navržený textový editor se všemi potřebnými možnostmi úprav a formátování. V levém panelu máte také přístup k interním poznámkám a můžete se zapojit do informací o tiketu. Ten obsahuje všechna potřebná pole pro vyplnění důležitých údajů týkajících se jakéhokoli otevřeného tiketu. Tlačítko pro odeslání v aplikaci EngageBay slouží jako měnič stavu, můžete použít možnosti zavřít, čekat, otevřít, vyřešit a další stavy.
Zobrazení tiketu odhaluje malý problém s designem hlavního panelu nástrojů v horní části. Při posouvání stránky dolů se posouvá dolů a často zakrývá důležitá tlačítka nástrojů a funkcí. Tento problém sice není zásadní, ale rozhodně stojí za zmínku. Kromě toho systém ticketingu funguje velmi dobře a bez větších potíží. Pole pro odpověď je dostatečně velké a ke všem nástrojům se dostanete bez složité navigace.
Používání některých funkcí může být poněkud neohrabané. Například nelze kopírovat a vkládat obrázky přímo do tipů, ale je nutné použít funkci příloh. Z nějakého důvodu vám neumožňuje automaticky vyhledávat přílohy v počítači, ale v aplikaci EngageBay. Pokud tikety ukončíte, aniž byste zprávy odeslali, neuloží se ani jako návrhy. Opět se nejedná o zásadní problém, ale rozhodně to může mírně komplikovat práci. Kromě toho systém ticketingu EngageBay funguje dobře a váš pracovní postup by neměl být ohrožen ani několika drobnými problémy.
Ceník EngageBay
EngageBay nabízí čtyři cenové plány s mnoha různými sadami funkcí. Tyto funkce zahrnují nejen funkce ServiceBay, ale i další důležité součásti celé sady nástrojů EngageBay. Mějte to na paměti při výběru plánu, nikdy nevíte, jaké další funkce můžete od svého řešení vyžadovat. Podívejme se na funkce ticketingu, které jsou k dispozici v jednotlivých plánech.
Free (Bezplatný plán)
Plán Free vás nic nestojí. Získáte přístup k základním funkcím správy kontaktů, správy tiketů a zobrazení tiketů.
Basic
Plán Basic stojí 12,74 USD na uživatele měsíčně. Získáte přístup k funkcím z předchozího plánu a navíc makra tiketů, skupiny, správu skupin, konzervované odpovědi, osobní poznámku, 360stupňový pohled na zákazníka a oznámení na plochu.
Growth
Plán Growth stojí 42,49 USD na uživatele měsíčně. Nabízí vše z předchozích dvou plánů a ještě něco navíc – push oznámení, automatizaci a pracovní postupy a režimy.
Pro
Plán Pro stojí 84,99 USD na uživatele měsíčně. Získáte vše z předchozích plánů. Navíc získáte správu pravidel jako další funkci služby.
Závěr
EngageBay nabízí dobrý systém ticketingu, který velmi dobře doplňuje zbytek řešení. Ticketovací systém rozhodně není hlavním zaměřením tohoto softwaru, ale přesto je pro většinu úkolů dostačující. Zatímco lidé, kteří hledají pokročilejší ticketovací systém, se mohou poohlédnout po jiném řešení, které by uspokojilo jejich potřeby, většina uživatelů bude s multifunkčním řešením EngageBay více než spokojena.
Frequently Asked Questions
Jak mohu v aplikaci EngageBay používat předdefinované odpovědi?
V servisní části služby EngageBay klikněte na Nastavení a přejděte do sekce Předdefinované odpovědi. Vytvořte své předdefinované odpovědi a uložte je do systému. Až budete hotovi, přejděte do sekce Tikety a otevřete tiket, ve kterém chcete použít předdefinovanou odpověď. Konzervované odpovědi najdete v poli pro odpovědi pod nástroji pro formátování textu. Klikněte na ni a vyberte odpověď, kterou chcete použít.
Jak nastavit přeposílání e-mailů do ticketovacího systému EngageBay
Pokud chcete přeposlat e-mail z jiného e-mailového účtu do systému ticketingu EngageBay, otevřete si v EngageBay ovládací panel služeb a přejděte do Nastavení > Všechna nastavení. V části POP/IMAP vyhledejte položku Přeposílání a klikněte na tlačítko Přidat adresu pro přeposílání. Poté jednoduše zadejte e-mailovou adresu, kterou chcete použít, a klikněte na Další. Uložte změny a vše by mělo být nastaveno.