Key takeaways
Pros
- Hladká integrace sociálních sítí
- Skvělý design systému ticketingu
- Organizovaný a snadno použitelný
- Je zdarma
Cons
- Žádná integrace s Twitterem
- Služba může být poněkud nákladná, pokud si vyberete placený plán
Začínáme s funkcemi Tidio pro sociální sítě
Díky bezplatnému účtu je snadné začít používat službu Tidio. Můžete si ho ponechat tak dlouho, jak budete chtít, a kdykoli se budete cítit na takový krok připraveni, můžete provést upgrade. Registrace vyžaduje e-mailovou adresu, heslo a webovou stránku. To se může ukázat jako nepříjemné pro majitele firem, kteří nemají ani nechtějí mít webové stránky, ale je to pochopitelné, protože Tidio se zaměřuje hlavně na chatboty, které ke správnému fungování webové stránky vyžadují. Po dokončení registrace jsem byl přesměrován přímo do webové aplikace Tidio.
Jakmile jsem se dostal do své schránky, Tidio mě informoval o mých aktivních konverzacích. A co je ještě lepší, nabízel nastavení integrace s e-mailem, widgetem Tidio a hlavně – Facebookem a Instagramem. Tato stránka rovnou prozrazuje, jaké funkce sociálních médií Tidio nabízí. V tuto chvíli se můžete dále seznamovat s nástrojem Tidio, pokud jej používáte poprvé, nebo se ponořit do procesu integrace pro sociální média. Já jsem nejprve začal s integrací svého Facebook Messengeru.
Jakmile jsem kliknul na možnost integrovat Facebook Messenger, zobrazil se mi nový displej, kde jsem viděl výhody integrace a vysvětlení, jak integrace funguje a jak ji lze připojit. Proces integrace je celkem standardní, musel jsem se pouze přihlásit a rozhodnout, jak chci, aby Tidio zpracovávalo moje data z Messengeru. Tidio také nabízí možnost propojit integraci Messengeru s jejich chatbotem. Tuto možnost jsem odmítl, protože chatbotům jsem se již věnoval v recenzi chatbota Tidio.
Stejný nebo alespoň velmi podobný proces integrace můžete očekávat i při integraci Instagramu. Obrazovka je v podstatě stejná jako při integraci služby Facebook Messenger. Musíte se pouze přihlásit ke svému účtu na Instagramu a poskytnout přístup společnosti Tidio, aby mohla zpracovávat vaši komunikaci na Instagramu. Během integrace Instagramu jsem nenarazil na žádné potíže a vše fungovalo velmi dobře.
Tidio celkově nabízí neuvěřitelně snadný a intuitivní způsob integrace obou kanálů sociálních médií. Než se dostanu k testovací části této recenze, zopakujme si, jaké funkce sociálních médií můžete od Tidio očekávat a jaké další funkce můžete získat, pokud se rozhodnete používat jej jako svůj primární software pro obsluhu zákazníků na sociálních médiích.
Vlastnosti a funkce Tidio na sociálních sítích
Služba Tidio není primárně zaměřena na služby zákazníkům sociálních médií, ale přesto nabízí velmi dobrou funkčnost, která nezůstává pozadu za konkurencí. Její součástí je ticketovací systém, který shromažďuje veškerou komunikaci z jakéhokoli typu integrovaného komunikačního kanálu. Ticketing také nabízí celkem standardní sadu dílčích funkcí pro efektivní odpovídání a přístup ke kontaktním informacím. Tato funkce dobře funguje i s integrací sociálních médií.
Mezi další funkce patří analytika, návštěvníci a poměrně rozsáhlá nastavení. Analytika poskytuje důležité údaje, které poskytují pěkný přehled o celkovém komunikačním úsilí, zatímco návštěvníci mohou odhalit informace o tom, kdo navštěvuje vaše webové stránky. Nejvíce zmiňovanou funkcí jsou však chatboti, které můžete integrovat do svých kanálů sociálních médií a nechat je, aby se o komunikaci starali za vás. Tidio nabízí velmi dobrou funkčnost chatbotů, takže to může být zajímavý doplněk vašich služeb sociálních médií.
Uživatelská zkušenost s funkcemi sociálních sítí Tidio
Důkladně jsem otestoval funkce sociálních médií Tidio a myslím, že zkušenosti jsou velmi dobré. Ihned poté, co jsem si poslal zprávu simulující konverzaci, se v aplikaci Tidio objevila. A nejen to, obrazovka se okamžitě přepnula do okna konverzace, takže jsem nemusel ztrácet čas hledáním příslušného tlačítka nabídky, abych se tam dostal. Díky tomu zůstává pozornost soustředěna na konverzaci, což je u každého komunikačního řešení vždy plus. Na druhou stranu vás to může vytrhnout z úkolu, kterému jste se mohli věnovat. V každém případě se jedná o zajímavý doplněk.
Po kliknutí na možnost Připojit se ke konverzaci můžete začít odpovídat. Rozhraní je navrženo velmi dobře. Informace o kontaktu jsem měl na pravé straně, zatímco střed obrazovky se soustředí na zasílání zpráv. Zajímavou funkcí, která funguje v jakémkoli typu lístku, je možnost stisknout na klávesnici klávesu “/” a vyvolat seznam konzervovaných odpovědí. Díky tomu můžete zůstat ve hře a neopouštět klávesnici a hledat v uživatelském rozhraní to správné tlačítko, na které kliknout.
Skvělý zážitek zůstává i při vyřizování požadavků na Instagram. Není velký rozdíl mezi vyřizováním tiketů v Messengeru a v Instagramu, systém funguje stejně bez ohledu na to, se kterým z nich máte co do činění. Tidio vždy přesně ukáže, odkud ticket pochází. Kromě toho můžete vždy využít segmentaci díky levému sloupci nabídky doručené pošty a vybrat zprávy pouze z konkrétních zdrojů.
Konverzace díky tiketům Tidio je příjemný zážitek, který mě nezklamal. Celý systém je navržen velmi dobře a prezentuje se v podstatě bez problémů. Ať už budete odpovídat přes Instagram nebo Messenger, určitě budete mít příjemný zážitek. Tidio velmi dobře reaguje na všechny typy komunikace ze sociálních sítí a vždy vás upozorní, když vám do schránky přijde něco nového.
Ceník Tidio
Služba Tidio nabízí čtyři cenové plány, včetně bezplatné varianty. Většina z nich je zaměřena na funkce chatovacího bota Tidio. Vzhledem k tomu, že funkce sociálních médií je zahrnuta i v bezplatné variantě, bude se vaše rozhodování nejspíše točit kolem dalších funkcí Tidio a také počtu konverzací, které potřebujete měsíčně zpracovat. Pojďme se podívat na jednotlivé plány a zjistit, co můžete za své peníze u každého z nich získat.
Bezplatný plán
Bezplatný plán (Free) je zcela zdarma a nabízí živé chatové konverzace s 50 uživateli, konverzace s chatbotem se 100 uživateli, e-mailovou podporu, ticketovací systém, desktopové a mobilní aplikace, integraci aplikací třetích stran, informace pro návštěvníky a JavaScript API.
Communicator/Komunikátor
Plán Communicator stojí 15,83 USD měsíčně na operátora ročně nebo 19 USD měsíčně na operátora měsíčně. Poskytuje neomezený počet konverzací na chatu, až 5 operátorů, e-mailovou podporu a podporu na chatu 24 hodin denně a 5 dní v týdnu, všechny funkce z plánu Free, týmová oddělení, analytiku, nativní integraci se službou Shopify, živé psaní, zobrazené stránky, seznam živých návštěvníků, oprávnění a poznámky.
Chatbots/Chatboti
Plán Chatbots stojí stejně jako plán Communicator, ale zaměřuje se o něco více na komunikaci s chatboty. Získáte chatboty s 1000 spouštěči, e-mailovou a 24/5 živou chatovou podporu, všechny funkce z plánu Free, více než 35 šablon chatbotů, vizuální editor chatbotů a integraci Zapier.
Tidio+
Plán Tidio+ výrazně zvyšuje cenu, stojí 329 dolarů měsíčně bez ohledu na to, zda si zvolíte roční nebo měsíční fakturaci. Tento plán vám poskytne neomezený počet konverzací na chatu, vlastní počet operátorů, vlastní počet zapojení chatbotů, e-mailovou podporu 24/5, podporu chatu 24/7, telefonickou podporu v případě nouze, všechny funkce z plánů Communicator a Chatbot, roboty s umělou inteligencí Tidio pro odezvu, podporu více webů, vlastní integrace, e-mailový marketing a další.
Závěr
Na službě Tidio je velmi těžké najít něco špatného. Funkce sociálních médií jsou vynikající, celý systém funguje velmi dobře a můžete začít zdarma bez jakýchkoli údajů o kreditní kartě nebo závazků. Integrace Tidio s Facebook Messengerem a Instagramem jsou skvělé, nicméně Twitter vám možná začne chybět, protože to je jediná integrace, kterou zde nenajdete. Pokud ji nepotřebujete, nemělo by vám nic bránit ve výběru Tidio.
Frequently Asked Questions
Rozhraní API služby Facebook se nepodařilo načíst
Pokud jste obdrželi chybu “Facebook API nemohlo být načteno”, zkuste toto řešení. Přejděte na Facebook > Nastavení a ochrana osobních údajů a otevřete Centrum ochrany osobních údajů. Poté přejděte na Facebook > Nastavení Facebooku a vyberte integraci Business. Najděte aplikaci Tidio a odstraňte ji ze seznamu, poté znovu autorizujte integraci Messenger v aplikaci Tidio. Pokud jste uživatelem Firefoxu, společnost Tidio doporučuje provést integraci prostřednictvím prohlížeče Chrome, protože se zdá, že tento problém je častější u uživatelů Firefoxu.
Problémy s přijímáním zpráv z Instagramu
Pokud máte potíže s přijímáním zpráv z Instagramu v aplikaci Tidio, zkontrolujte, zda jste Instagramu povolili, aby komunikaci zpracovávala aplikace Tidio. Přejděte do aplikace Instagram a otevřete Nastavení > Soukromí > Zprávy. Zkontrolujte, zda je posuvník “Povolit přístup ke zprávám” nastaven jako zapnutý.