Key takeaways
Pros
- Snadná integrace a používání
- Podrobný reporting
Cons
- Získání paywallu během zkušebního období
- Občasné problémy s nahráváním obrázků
Začínáme se Statusbrew
Registrace do Statusbrew byla neuvěřitelně snadná. Aniž bych musel potvrzovat svou e-mailovou adresu, uvítalo mě okno s nastavením organizace a automatický pozdrav v chatu.
Jakmile jsem vyplnil požadované údaje, společnost Statusbrew se mě zeptala na několik dalších otázek, aby se dozvěděla o mém imaginárním podnikání a lépe pochopila mé potřeby a preference.
Po zadání základních informací mě Statusbrew v dalším vyskakovacím okně okamžitě požádal o připojení mých účtů na sociálních sítích.
Tak jsem se k tomu dostal. Začal jsem se svým firemním účtem na Facebooku. Nejprve mě to požádalo, abych autorizoval aplikaci Statusbrew na Facebooku, aby měla přístup k mému účtu a měla potřebná oprávnění ke své práci.
Tak jsem několikrát kliknul na velké modré tlačítko, přihlásil se ke svému účtu a ono to klaplo! Během chvilky se propojila má stránka z Facebooku se službou Statusbrew.
Pak jsem přešel na Instagram. Proces byl téměř stejný, až na to, že mi byly položeny doplňující otázky týkající se mého podnikání a mé obchodní stránky na Instagramu. Vyplnění trvalo jen několik vteřin a můj Instagram byl nastaven.
Připojení účtu Twitter vyžadovalo pouze mé přihlašovací údaje bez dalších otázek nebo oprávnění. A tak jsem byl s nastavováním svých základních účtů na sociálních sítích hotov a mohl jsem se porozhlédnout a zjistit, co Statusbrew umí.
Funkce a vlastnosti nástroje pro sociální sítě Statusbrew
Statusbrew nabízí aplikaci v prohlížeči a aplikaci pro iOS a Android. Použil jsem možnost prohlížeče, ale jak vidím, rozhraní je dobře optimalizované i pro mobilní zařízení.
Vyleštěný a uživatelsky přívětivý přístrojový panel zajišťuje rychlý přístup ke všemu, co byste mohli potřebovat.
V části rozhraní Engage (Zapojení) můžete vidět všechny předchozí interakce se zákazníky, a to i z doby před připojením aplikace Statusbrew k vašim profilům.
Praktické přehledy poskytují přehled o aktivitách na sociálních sítích, zapojení a dalších potřebných informacích. Přehledy jsou navíc poměrně robustní, protože umožňují studovat každý kanál sociálních médií zvlášť. Můžete vytvářet přehledy klíčových slov, nahlížet do přehledů hashtagů a mnoho dalšího.
Líbilo se mi také množství nastavení a konfigurací, se kterými si uživatelé mohou hrát a přizpůsobit si tak práci se softwarem svým potřebám.
Uživatelská zkušenost s funkcemi pro sociální sítě Statusbrew
Poté, co jsem úspěšně propojil své účty na sociálních sítích se Statusbrew, jsem nechal “zákazníka” napsat komentář, DM a zanechat recenzi na můj imaginární podnik s čajovnou. Ačkoli bych ocenil nějaké vyskakovací oznámení, které by mě upozornilo na příchozí interakci se zákazníkem, vše se hned objevilo v části Zapojení (Engage).
Statusbrew umožňuje uživatelům posílat obrázky, GIFy a přidávat veřejné a interní poznámky. Přestože se software nechová jako typický ticketovací systém, má několik podobných funkcí. Interakci můžete přiřadit prioritu, přidat sledovatele, zavřít ji nebo ji odložit a podobně.
Možnosti aplikace Statusbrew na mě udělaly dobrý dojem. Přestože bych systém nenazýval ani tak softwarem pro služby zákazníkům jako spíše řešením pro správu sociálních médií, dokážu si představit, že by se tak dal používat.
A pak jsem narazil na problém. Když přejdete na ovládací panel, zobrazí se vám odpočet, kdy vyprší platnost vašeho zkušebního účtu.
A přestože Statusbrew tvrdil, že jej mohu následujících patnáct dní používat zdarma, překvapilo mě, že mi oznámil, že musím zaplatit, abych jej mohl dále používat.
Snažil jsem se hledat řešení na internetu, protože jsem očekával, že mi Statusbrew umožní používat po dobu slíbených dvou týdnů. Bohužel jsem nic nenašel a jedinou možností, jak to udělat, aniž bych zadal údaje o své kreditní kartě a utratil 2 748,00 USD, bylo odhlásit se. Přestože jsem chtěl v testování tohoto řešení pokračovat, nebyl jsem schopen se znovu přihlásit ani založit nový účet.
Ceník Statusbrew
Lite
Tento cenový plán vychází na 69 USD/měsíc účtovaných ročně nebo 89 USD/měsíc účtovaných měsíčně. V tomto plánu můžete připojit až 5 profilů na sociálních sítích a systém mohou obsluhovat maximálně 2 uživatelé.
Standard
Za 129 USD/měsíc/licence účtované ročně nebo 179 USD/měsíc/licence účtované měsíčně vám Statusbrew umožní nastavit 10 profilů na sociálních sítích a 5 celkových uživatelů. Můžete moderovat komentáře u reklam na Facebooku a Instagramu, používat automatickou správu komentářů a další funkce.
Premium
Cenový plán Premium od Statusbrew stojí 229 USD/měsíc/licence účtované ročně nebo 299 USD/měsíc/licence účtované měsíčně a umožňuje vám nastavit 15 profilů sociálních médií a spravovat je 8 uživatelům. V tomto plánu můžete využívat vše z předchozích a navíc další funkce, jako je analýza nálad zákazníků, pracovní postupy schvalování a přiřazování a další.
Enterprise (Velké podniky)
Nejrobustnější balíček Statusbrew můžete získat za specifickou cenu, takže pokud máte zájem, musíte kontaktovat jejich obchodní tým a vyžádat si ukázku produktu. Kromě všech funkcí z plánu Premium zahrnuje Enterprise personalizované školení 1-1 týmu, vlastní integrace, vyhrazeného správce účtu a další pokročilé funkce.
Závěr
Když jsem začínal tento proces hodnocení, očekával jsem, že dám Statusbrew docela vysoké hodnocení. Proč by tomu taky tak nebylo? Rozhraní bylo příjemné a svižné, a dokonce mi umožnilo posílat GIFy z The Office tam a zpět. Nicméně vykopnutí z mého účtu a požadavek na zaplacení během zkušební doby mi opravdu zkazilo zážitek z testování.
Statusbrew bych doporučil především pro správu sociálních sítí, a dokonce i jako řešení zákaznického servisu, pokud vaše společnost používá sociální média především pro komunikaci se svými klienty. To však nemohu zodpovědně udělat, když si nejsem jistý, zda si jej budete moci sami vyzkoušet, než po vás Statusbrew bude chtít peníze.
Frequently Asked Questions
Nemohu odpovědět prostřednictvím soukromé zprávy na Facebooku.
Existuje několik možných důvodů, proč se s tím potýkáte. Prvním z nich je, že soukromě můžete odpovědět pouze do 7 dnů od data, kdy uživatel odeslal příspěvek nebo komentář. Kromě toho lze soukromé zprávy odeslat pouze jednou na jeden příspěvek nebo komentář a Facebook umožňuje soukromé odpovědi pouze na textové příspěvky a komentáře. Soukromými zprávami nelze odpovídat na komentáře k fotografiím, hodnocení atd. Posledním možným důvodem, proč nelze odpovědět formou soukromé zprávy, je nastavení soukromí uživatele. Ta určují, zda jsou soukromé odpovědi povoleny u veřejných komentářů a příspěvků na časové ose.