Key takeaways
Pros
- Snadné nastavení a implementace
- Skvělé uživatelské rozhraní
- Funkce simulace IVR
Cons
- Žádné vizuální zobrazení IVR
- Víceúrovňové IVR se dodává s dražšími plány
Přestože by se nástroj IVR dal vylepšit přidáním vizuálního znázornění úrovní, je stále snadno použitelný pro téměř každého, bez ohledu na jeho znalosti. JustCall je také mimořádně cenově dostupný, což znamená, že s tímto dobře vybaveným řešením IVR za žádných okolností nezruinujete svůj rozpočet.
Začínáme se službou JustCall IVR
Začít se službou JustCall je tak jednoduché, jak to jen jde: s rychlou a snadnou zkušební registrací. Abyste skutečně získali přístup ke všem dostupným funkcím, musíte zadat údaje o své kreditní kartě. Uživatelské rozhraní je navrženo velmi dobře. Je skromné, přehledné a velmi snadno se v něm orientuje. To také znamená, že můžete snadno najít funkci IVR, aniž byste museli procházet složitými nabídkami a výběry. Najdete ji v nabídce Telefonní čísla > Příchozí hovory > IVR (nabídka volání).
Funkce IVR je ve výchozím nastavení zakázána, proto je třeba ji nejprve povolit. Když to uděláte, získáte přístup k nástroji IVR. Nástroj IVR builder není sám o sobě složitý, neposkytuje však vizuální znázornění úrovní IVR, takže je dobré mít předem něco naplánováno. Na klávesnici můžete vybrat číslo a pro každé z nich zvolit akci. Je to poměrně jednoduché a s každou úrovní získáte standardní možnosti přizpůsobení IVR. Patří sem přesměrování na interní a externí čísla. Máte také možnost zvolit, co se stane, když je číslo nedostupné.
Systém JustCall IVR má jak možnost převodu textu na řeč, tak i možnost vlastních nahrávek, které lze do systému pohodlně nahrát. Celkově je proces vytváření IVR snadný, přestože nemá vizuální znázornění jednotlivých úrovní. Velmi zajímavým doplňkem je možnost simulace nastavení. Jedná se v podstatě o testovací tlačítko, které umožňuje vyzkoušet IVR v akci a zjistit, zda vše funguje.
Jak se IVR chová?
JustCall IVR funguje dobře, jak se od většiny řešení IVR očekává. Přidaná možnost simulovat nastavení IVR je velkým přínosem a může vám pomoci vyhnout se nefunkčním IVR, které mohly být špatně naplánovány nebo implementovány. Pro případ, že by vaše IVR nefungovalo tak, jak jste očekávali, je možnost měnit jeho nastavení a testovat ho tak často, jak potřebujete, aby bylo v pořádku, mimořádně užitečnou funkcí. S JustCall můžete očekávat skvělý výkon a dobře fungující IVR. Během testování IVR jsem nenarazil na žádné problémy.
Ceník
JustCall má tři cenové plány, z nichž každý zahrnuje IVR. Všimněte si, že nejlevnější tarif Standard nabízí pouze základní funkce IVR, zatímco tarif Premium nabízí víceúrovňové IVR. Před výběrem plánu byste měli zvážit, zda vaše IVR musí mít více úrovní a zda potřebujete širší sadu funkcí, či nikoli. Vezměte však na vědomí, že i nejlevnější plán JustCall nabízí velkou flexibilitu. Podívejme se na jednotlivé plány a zjistěme, co každý z nich nabízí.
Standard
Nejlevnější plán služby JustCall začíná na 24 dolarech měsíčně na uživatele, přičemž minimální počet uživatelů je dva. Poskytuje IVR a další základní funkce včetně místního čísla, neomezeného počtu volných minut, přesměrování hovorů, SMS a MMS, automatizace zpětného volání, pracovní doby, poznámek a hodnocení a dalších.
Premium
Plán Premium nabízí rozšířenou sadu funkcí, která začíná na 48 dolarech měsíčně za uživatele, přičemž minimální počet uživatelů je dva. Kromě funkcí z tarifu Standard přidává tarif Premium sledování živých hovorů, automatizaci SMS a hromadné SMS, víceúrovňové IVR, vlastní pracovní postupy, prioritní podporu a další funkce.
Custom (Vlastní plán)
Plán Custom je dodáván s vlastní nabídkou přizpůsobenou vašemu podnikání. Získáte vše z předchozích dvou plánů a navíc mimo jiné SLA, vlastní analýzy a reporty, vyhrazeného account manažera a technickou podporu a analýzu sentimentu hovorů.
Závěr
Funkce JustCall IVR je velmi dobrým uchazečem, který nabízí celkově skvělou funkčnost s minimem kompromisů. Rozhodně se jedná o jednu z nejlepších a nejjednodušších funkcí IVR. Ještě lepší je rozumná cena a dobrý výběr dalších dostupných funkcí call centra. Funkce JustCall IVR je vhodná pro jakýkoli druh podnikání a určitě vám bude dobře fungovat, stejně jako během mých testů.
Frequently Asked Questions
Můj Justcall IVR nefunguje
Zkontrolujte, zda ve vašem toku IVR nejsou chyby, a pomocí funkce simulovat jej otestujte. Většina problémů s IVR je obvykle způsobena chybami v návrhu.
Nemohu najít funkci IVR ve službě Justcall
Nástroj Justcall IVR builder (tvůrce) je třeba povolit v nastavení čísla hovoru. Jakmile přepnete přepínač povolovacího tlačítka, měli byste mít přístup k funkci IVR.