Key takeaways
Pros
- Snadné nastavení a používání
- Příznivá cena
- Možnost přizpůsobení
Cons
- Chybějící výukový program
- Občas může být trochu poruchový
Uživatelsky přívětivé rozhraní poskytuje širokou škálu možností, jak konfigurovat pobočky volání, aniž by to nové uživatele zahltilo. Můžete přesměrovávat hovory, přehrávat předem nahrané zprávy nebo dokonce konfigurovat požadavky HTTP. Kromě drobné nepříjemnosti, že na začátku chybí výukový program, software IVR od CloudTalk neponechává nic, co by bylo třeba vyžadovat. A pokud hledáte spolehlivý software, který vám umožní pohrát si s nabídkou IVR, je to pro vás skvělá volba.
Začínáme s funkcí CloudTalk IVR
Nastavení zkušebního účtu u služby CloudTalk je hračka. Po vyplnění údajů automaticky obdržíte telefonní číslo a kredit ve výši 5 €. Po přihlášení k účtu se zobrazí přehledné a uživatelsky přívětivé rozhraní s ovládacím panelem a nabídkou na levé straně. Na ovládacím panelu vidíte jednoduchý přehled svých hovorů a aktivity svého kontaktního centra. To může být velmi užitečné pro menší týmy, které mohou okamžitě analyzovat aktivitu svých hovorů.
Chcete-li zahájit konfiguraci funkce IVR, přejděte v nabídce na kartu Čísla. Poté pokračujte kliknutím na tlačítko Upravit vedle telefonního čísla, se kterým chcete pracovat.
Poté můžete začít vytvářet a přizpůsobovat pobočky volání.
Na softwaru IVR CloudTalk se mi líbilo, jak je přizpůsobitelný a zároveň uživatelsky přívětivý. Můžete konfigurovat jednotlivé části pobočky a dokonce vytvářet složitější víceúrovňové nabídky IVR.
Můžete snadno přesměrovávat hovory a přiřazovat nepřijaté hovory jiným agentům, skupinám nebo oddělením. Na výběr máte z mnoha možností a můžete konfigurovat i pokročilejší akce. Stále však zůstává počeštěná a snadno ovladatelná, takže i technicky méně zdatní uživatelé získají vše potřebné a nebudou zahlceni.
Kliknutím na dlaždici IVR v nabídce můžete přidat zprávu do pobočky volání. Zde můžete nastavit textovou zprávu nebo zvukovou nahrávku. Zvukový soubor můžete nahrát z počítače nebo jej můžete nahrát přímo v aplikaci CloudTalk.
Na tomto softwaru oceňuji možnost odeslat hlasovou zprávu na e-mail agenta. Můžete nakonfigurovat IVR tak, aby nahrávalo hlasovou zprávu zákazníka a nejenže na ni upozornilo agenta, ale také ji odeslalo jako přílohu e-mailu. Jedná se o skvělý způsob, jak zefektivnit komunikaci ve vašem kontaktním centru a zajistit, aby byly přijaty všechny dotazy zákazníků.
Jedním z mých návrhů na vylepšení funkcí IVR služby CloudTalk by bylo přidání rychlého návodu. Přestože se software snadno používá, pro některé méně zkušené uživatele může být stále ještě obtížný. Rychlý tutoriál, který by prošel základními možnostmi a nastavením, může vytíženým agentům a manažerům pomoci ušetřit čas při procházení centra podpory. Jak již bylo řečeno, CloudTalk nabízí na webových stránkách výukové video, takže v případě potřeby můžete stále najít dostupného průvodce.
Jak se IVR chová?
Funkce IVR společnosti CloudTalk je spolehlivá a funguje přesně tak, jak má. Dokáže vyhovět potřebám malých kontaktních center se základními telefonními pobočkami i větších společností díky různým konfiguracím a vícekanálovým možnostem. Jeho uživatelské rozhraní je jasné a přehledné, takže jej může snadno používat každý bez ohledu na úroveň technických znalostí. Přestože mu chybí návod k nastavení, není obtížné se ve funkcích zorientovat.
Ceník
CloudTalk poskytuje funkci IVR ve své druhé cenové úrovni – plánu Essential. Tento plán, doplněný o další funkce, lze pořídit za 30 USD na uživatele měsíčně.
Závěr
Pro mnoho lidí je nastavení jakéhokoli druhu automatizace ze své podstaty děsivé. Dobrou zprávou je, že CloudTalk umožňuje neuvěřitelně snadno a přístupně konfigurovat nabídku IVR a začít automatizovat toky hovorů. Díky přehlednému rozhraní se nemusíte obávat, že byste byli zahlceni obrovskými bloky kódu a proměnnými, kterým nerozumíte. Software IVR společnosti CloudTalk velmi usnadňuje přirozenou orientaci v krocích, které musí uživatel provést, aby si mohl nakonfigurovat vlastní automatizovaný tok volání. Funkce IVR od společnosti CloudTalk mohou mnoha firmám pomoci s každodenním provozem kontaktního centra za rozumnou cenu a nabízejí širokou škálu funkcí.
Frequently Asked Questions
Nevím, jestli můj hovor spadl do fronty nebo do IVR
Pokud si nejste jisti, zda hovor ve vašem IVR spadl, měli byste nejprve zkontrolovat návrh toku hovorů. Pomocí trasy toku hovorů můžete zjistit, kdy by zmeškané hovory > filtrované(é) podle skupiny spadly. Můžete také zkontrolovat historii hovorů v části Statistiky a zobrazit statistiky zmeškaných hovorů.
Mé IVR nefunguje
Nezapomeňte překontrolovat případné chyby v návrhu toku IVR a odstranit je. Pokud máte s IVR stále potíže, podívejte se do nápovědy CloudTalk, zda jsou k dispozici nějaká řešení vašeho problému, nebo se obraťte na jejich zákaznický servis.