Key takeaways
Pros
- Jedna z nejsnadněji nastavitelných funkcí IVR
- Skvělé rozhraní, které se snadno ovládá
- Je levný a IVR je součástí základního plánu
Cons
- Vytváření složitých stromů IVR může být obtížné
Systém IVR společnosti Aircall je nesporně silným soupeřem s velmi malými slabinami. Je neuvěřitelně snadné plánovat, vytvářet a implementovat IVR a je relativně levnější než většina softwaru IVR na trhu. Aircall také překvapuje své uživatele možnostmi přizpůsobení převodu textu na řeč. Drobný problém nastává při vytváření složitějších IVR, a proto poukazuje na slabinu ve flexibilitě softwaru Aircall. To by však nemělo většině uživatelů bránit v efektivním využívání Aircall, protože se jedná o drobný problém v jinak úžasném softwaru IVR.
Začínáme s Aircall IVR
Spuštění služby Aircall je rychlé a snadné. Při registraci do zkušebního provozu si můžete vybrat plán, který chcete vyzkoušet. Celý proces registrace je podle očekávání poměrně rychlý. Jakmile se dostanete na ovládací panel, přivítá vás příjemně vypadající rozhraní, ve kterém se velmi snadno orientujete. Nejlepší na tom je, že nastavení IVR je k dispozici hned na úvodní obrazovce, takže nemusíte v konfiguraci Aircall nic hledat.
Vytvoření IVR je spojeno s vytvořením nového čísla. Po kliknutí na Vytvořit nové číslo si můžete vybrat, zda chcete klasické číslo, nebo číslo IVR. Aircall má neuvěřitelně snadné a intuitivní nastavení, které je snadno pochopitelné hned od začátku. Plánování je vizuálně znázorněno rozhraním podobným uživatelskému rozhraní, kde jasně vidíte každou úroveň a její příslušnou akci.
Situace se však poněkud zkomplikuje, pokud chcete vytvořit složitější víceúrovňové IVR, protože po výběru prvního směrování není možné hovory dále směrovat. Ačkoli většina firem bude pravděpodobně chtít zachovat jednoduchost svých IVR, aby zajistila rychlé spojení mezi zákazníky a zástupci, v některých případech není jiná možnost než vytvořit propracované IVR.
Možnosti přizpůsobení IVR jsou prostě skvělé. Máte možnost přidat vlastní soubor a vybrat si z velkého množství hlasů pro převod textu na řeč. K dispozici je dokonce několik jazykových možností s příslušnými přízvuky, včetně několika anglických přízvuků, z nichž si můžete vybrat. Můžete si napsat vlastní zprávy a poslechnout si je, než si vyberete tu, která se k vám nejlépe hodí.
Jak se IVR chová?
Systém Aircall IVR funguje tak, jak má, a bez zádrhelů. Díky přidání vlastního hlasového záznamu převodu textu na řeč působí IVR profesionálněji a možnosti převodu textu na řeč pomáhají vytvořit dojem mezinárodního call centra. Celé nastavení fungovalo bez chyb a problémů, stejně jako u většiny moderních IVR. Výkon služby Aircall je zkrátka skvělý, a pokud jsou vaše zkušenosti podobné těm mým, neměli byste narazit na žádné větší problémy.
Ceník
Služba Aircall je cenově velmi dostupná a naštěstí je IVR k dispozici i v nejzákladnějším tarifu. Pro každý z těchto plánů je také k dispozici bezplatná zkušební verze, takže si je můžete před zakoupením vyzkoušet. Pojďme se podívat na to, co s Aircall získáte.
Essentials
Cena plánu Essentials začíná na 30 dolarech měsíčně za uživatele, přičemž minimální počet uživatelů je tři. Kromě IVR získáte přístup k více než 50 integracím a rozhraním API, funkcím SMS, základním telefonním funkcím, jako je nahrávání hovorů a vytáčení kliknutím, neomezenému počtu souběžných odchozích hovorů a dalším.
Professional
Cena plánu Professional začíná na 50 dolarech měsíčně za uživatele, přičemž minimální počet uživatelů je tři. Získáte vše z předchozího plánu a navíc povinné označování hovorů, pokročilou analýzu a monitorování, pokročilé funkce podpory, pokročilé prodejní funkce a další.
Custom (Vlastní plán)
Plán a cenu služby Aircall si můžete přizpůsobit pomocí vlastního plánu. Minimální počet uživatelů je 10. Získáte vše z předchozích dvou plánů a také nové funkce, jako je vlastní analytika, vlastní onboarding, přístup k podpoře vývojářů API, SLA a další.
Závěr
Aircall nabízí pravděpodobně jednu z nejlepších IVR za rozumnou cenu. Nastavení je neuvěřitelně snadné; nabízí několik skvělých možností přizpůsobení a lze jej dokončit doslova za pár minut. Existuje jen velmi málo věcí, které Aircall dělá špatně, a jeho funkce IVR má velmi blízko k dokonalosti. Zatímco uživatelé, kteří se snaží vytvářet propracované stromy IVR, mohou být trochu zklamáni, každý, kdo tuto funkci nevyžaduje, bude s nabídkou Aircall více než spokojen.
Frequently Asked Questions
Mé IVR nefunguje
Nezapomeňte dvakrát zkontrolovat tok IVR. Vždy je užitečné naplánovat si tok IVR předem, abyste se zbavili případných nejasností při jeho vytváření v aplikaci Aircall. Pokud máte s IVR různé problémy, podívejte se do průvodce řešením problémů v Aircall nebo se obraťte na jejich tým podpory.
Nemohu vytvořit víceúrovňové IVR
Aircall přímo nepodporuje víceúrovňové IVR, můžete se však pokusit vytvořit podobný systém nastavením několika menších IVR pro každé z dostupných čísel. Propojením těchto IVR s akcí přesměrování můžete simulovat zkušenost víceúrovňového IVR.