Key takeaways
Pros
- Skvělé rozhraní s funkčností bez chyb
- Bezproblémové volání
- Snadná navigace
- Skvělé uživatelské prostředí
Cons
- Může být poněkud drahý
Začínáme s funkcí call centra CloudTalk
CloudTalk mi umožnil začít s bezplatnou zkušební verzí díky zkušebnímu formuláři dostupnému na jejich oficiálních webových stránkách. Jediné, co bylo potřeba, byly mé kontaktní údaje a naštěstí jsem nemusel zadávat žádné údaje o kreditní kartě, abych mohl dokončit. Poté mi společnost CloudTalk vytvořila bezplatné číslo na zkušební období, takže jsem nemusel řešit nic s žádným poskytovatelem VoIP a začít řešit, jak získat číslo jinde.
CloudTalk dělá věci velmi dobře hned od začátku. Nejenže mi poskytl zkušební telefonní číslo, ale také pečlivě a jednoduše vysvětlil různé části softwaru. Poskytla mi také možnost přijmout zkušební hovor, který mi pomohl získat představu o tom, jak používat funkce volání. Je to prostě skvělé a takového průvodce bych ocenil u každého typu softwaru, ať už dělá cokoli. CloudTalk vás také vyzve ke stažení telefonní aplikace CloudTalk. Jakmile budete s nastavením hotovi, můžete se začít zabývat rozhraním.
CloudTalk má velmi dobře vypadající rozhraní s moderním vzhledem. Navigace se zdá být snadná hned od začátku, takže byste neměli mít problémy s nalezením jakýchkoli možností, které byste mohli hledat. Na hlavním panelu se zobrazují statistiky za zvolené období, například zmeškané hovory, průměrná doba čekání a průměrná doba trvání hovoru. Všechny navigační možnosti se nacházejí v levém panelu nabídek. CloudTalk také poskytuje kredit 5 USD, který vám pomůže začít s hovory. Stejně skvělé je i uživatelské prostředí v aplikaci CloudTalk Phone.
Protože jsem se nemusel zabývat vytvářením nebo integrací telefonního čísla VoIP, mohl jsem téměř okamžitě začít zkoumat funkce call centra. V uživatelském rozhraní se lze snadno zorientovat. Než se dostanu k testovací části recenze, podíváme se nejprve na to, jaké funkce call centra můžete očekávat, pokud si vyberete CloudTalk.
Funkce call centra LiveAgent
CloudTalk nabízí cílenou a přímočarou funkcionalitu call centra, která je rozšířena o řadu různých funkcí. Mezi tyto funkce patří možnost upravit základní nastavení, jako je zapnutí nebo vypnutí hlasové pošty, přidávání nahrávek ve výchozím nastavení jako příloh e-mailu, SMART dialer a několik dalších. CloudTalk nabízí také označování hovorů, které přichází s vlastní sadou nastavení a možností přizpůsobení, které lze kdykoli upravit.
Mohl jsem také upravit nastavení viditelnosti hovorů pro příchozí a odchozí hovory zvlášť. Mezi funkce služby CloudTalk patří také jednoduchý, ale výkonný seznam kontaktů pro snadnou správu kontaktů. Možnosti vytáčení zahrnují kampaně a průzkumy a také skripty hovorů. Tyto funkce jsou velmi dobrým doplňkem sady funkcí CloudTalk. Mohu také spravovat jednotlivé volající agenty, vytvářet a spravovat skupiny a také zobrazovat komplexní statistiky a analýzy.
Výkon a užitečnost
Vzhledem k tomu, že jsem hned na začátku získal telefonní číslo v CloudTalku, nemusel jsem se zabývat žádným složitým nastavováním. Mohl jsem hned začít volat. Provedl jsem několik testovacích hovorů, abych zjistil, jak CloudTalk funguje, a s potěšením mohu říci, že funguje velmi dobře. Po stažení aplikace CloudTalk Phone můžete začít vytáčet a volat. Použití aplikace je velmi jednoduché, protože nabízí jen velmi málo možností, a proto je velmi malá pravděpodobnost, že se zmýlíte. K dispozici máte obrovský číselník s dalšími funkcemi, jako je Power dialer, Smart dialer, historie hovorů, kontakty, zprávy a nastavení uživatelského profilu.
V aplikaci jsem zaznamenal několik krátkých zpoždění, ale nejednalo se o nic, co by zásadním způsobem zastavilo můj pracovní postup. Hned jsem uskutečnil zkušební hovor a zkušenost byla příjemná. S hovory jsem nezaznamenal vůbec žádné problémy. Zvuk byl čistý oběma směry, žádné výpadky, žádné problémy. CloudTalk odvádí svou práci velmi dobře i v jiných ohledech. Protože se nevyskytly žádné zásadní problémy a s hovory se nedělo nic neobvyklého, rozhodl jsem se vyzkoušet další funkce aplikace CloudTalk Phone.
Funkce kontaktů v aplikaci CloudTalk Phone fungují stejně dobře jako ve webové aplikaci. Umožňuje přidávat spoustu kontaktních údajů. O části aplikace týkající se historie hovorů není třeba mnoho říkat, kromě toho, že funguje opravdu dobře a že můžete ihned provádět zpětná volání. Funkci zasílání zpráv jsem nevyzkoušel, protože v rámci bezplatné zkušební verze nebyla k dispozici. A konečně nastavení profilu a nastavení aplikace umožňují přizpůsobit jazyk, zkratky, chování aplikace a také upravit nastavení zvuku.
Ceník CloudTalk
CloudTalk nabízí čtyři cenové plány. Každý dražší tarif rozšiřuje sadu funkcí předchozího tarifu. Všechny plány nabízejí funkce call centra, takže vaše rozhodování se bude s největší pravděpodobností točit kolem toho, jaké typy funkcí potřebujete ke zvládnutí pracovní zátěže. Pojďme se podívat na jednotlivé plány a zjistit, co získáte.
Starter
Plán Starter stojí 25 dolarů měsíčně na uživatele ročně. Získáte s ním přístup k neomezeným příchozím a vnitrofiremním hovorům, funkci click-to-call, automatické distribuci hovorů, mobilní aplikaci, neomezené frontě hovorů, mezinárodním číslům, dostupnosti pro více než 160 zemí a dalším funkcím.
Essential
Plán Essential stojí 30 dolarů měsíčně na uživatele ročně. Nabízí všechny funkce z plánu Starter a navíc přidává pokročilou analytiku s neomezenou historií, přehled klientů v reálném čase, integraci s dalšími systémy, rozhraní Open API, směrování na základě dovedností, inteligentní řazení do front, SMS/textové zprávy, automatizaci pracovních postupů a další.
Expert
Plán Expert stojí 50 dolarů měsíčně na uživatele ročně. Nabízí všechny funkce z předchozích dvou tarifů, integraci se Salesforce, Power Dialer a Smart Dialer, monitorování hovorů, nástěnky, převod řeči na text, jednotné přihlášení, export SQL, neomezený počet souběžných hovorů a další.
Vlastní
Plán Custom nabízí ceny na míru. Nabízí všechny funkce ze všech předchozích plánů a přidává vlastní onboarding, neomezené odchozí hovory, zabezpečení na podnikové úrovni, podporu vývojářů, vlastní reporting, SLA a další.
Závěr
CloudTalk je skvělý software pro call centra, a pokud se pro něj rozhodnete, určitě nebudete zklamáni. Nabízí vše, co můžete od standardního softwaru call centra vyžadovat, a co je důležitější, vše je implementováno ve velmi dobře navrženém rozhraní, které nabízí snadnou navigaci. Všechny dostupné funkce vám budou nepochybně ku prospěchu. Nejdůležitější rozhodnutí, které musíte učinit, je, kolik jste ochotni za software této třídy zaplatit. Plány mohou být poměrně drahé, proto vybírejte s rozmyslem.
Frequently Asked Questions
Aplikace CloudTalk Phone nefunguje správně
I když je aplikace CloudTalk Phone navržena tak, aby fungovala bez problémů, jedním z nejčastějších problémů je, že nemusí správně fungovat kvůli antivirovému softwaru. Pokud na svém počítačovém zařízení používáte jakýkoli antivirový software, zkontrolujte, zda antivirový software neblokuje některou nebo všechny funkce aplikace CloudTalk. Pokud ano, nezapomeňte v antivirovém softwaru vytvořit výjimku pro CloudTalk, aby mohl fungovat, jak má. CloudTalk Phone je bezpečná aplikace, takže se nemusíte obávat poškození počítače.
Webová aplikace CloudTalk hlásí, že jsem offline, i když ji mám otevřenou
Pokud máte staženou aplikaci CloudTalk Phone, ale nemáte ji zapnutou, CloudTalk vás považuje za offline z centra volání. Zapněte aplikaci a zjistěte, zda problém přetrvává. CloudTalk mění stavy automaticky, takže pokud problém nezmizel, ujistěte se, že jste v aplikaci CloudTalk Phone nastaveni jako online.