Přejděte k LiveAgentu a my vám zdarma přeneseme veškerá data z Novocallu.
Uvažujete o převodu dat z Novocall do vašeho nového LiveAgent účtu? Naši agenti podpory vám rádi pomohou s bezpečným a rychlým převodem. Zavolejte nám a začněte s převodem dat ještě dnes!
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu pro poskytování zákaznické péče zdarma! Nevyžadujeme kreditní kartu.
|
Novocall
|
---|---|---|
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
|
LiveAgent nabízí ticketing.
|
Novocall nenabízí ticketing.
|
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
Novocall nenabízí Live Chat.
|
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call centrum v All-inclusive plánu za 39 USD/agent/měsíc.
|
Novocall ve svém plánu nabízí Call centrum za 25 USD/agent/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí Samoobsluhu.
|
Novocall nenabízí samoobsluhu.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Facebook.
|
Novocall nenabízí integraci s Facebookem.
|
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Twitter.
|
Novocall nenabízí integraci s Twitterem.
|
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Instagram.
|
Novocall nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
|
Novocall nenabízí integraci s Viberem.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
|
LiveAgent nabízí Znalostní bázi.
|
Novocall nenabízí Znalostní bázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí Zákaznické fórum.
|
Novocall nenabízí Zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Novocall ve svém plánu nabízí automatizaci a pravidla za 25 USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
|
LiveAgent nabízí funkce API.
|
Novocall nenabízí funkce API.
|
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Novocall nenabízí funkce IVR.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Novocall nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
Novocall nenabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Novocall ve svém plánu nabízí neomezené webové stránky za 25 USD/agent/měsíc.
|
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Novocall nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
|
Novocall nenabízí neomezené tikety/e-maily.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v All-inclusive plánu za 39 USD/agent/měsíc.
|
Novocall ve svém plánu nabízí neomezené nahrávání hovorů za 25 USD/agent/měsíc.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Novocall ve svém plánu nabízí nepřetržitou podporu za 25 USD/agent/měsíc.
|
Spojte se s námi a my vám rádi pomůžeme. Naši agenti podpory zodpoví všechny vaše dotazy ohledně převodu dat a pomohou vám převést vše, co potřebujete, do nového LiveAgent účtu. Vy si mezitím můžete v klidu odpočinout, protože celý proces zařídíme za vás.
Naši zaměstnanci v současné době pracují na migračním pluginu pro Novocall. Pro více informací nás sledujte!
Snadno a rychle převedete agenty, administrátory, koncové uživatele i zákazníky.
Převeďte veškerá vaše oddělení i tagy tiketů.
Převeďte si tikety, přílohy či políčka uživatelů a tiketů.
Podívejte se na pár výhod, které přechodem k LiveAgentu získáte
Nepřetržitá podpora od našich agentů. Jsme tu pro vás, kdykoliv nás budete potřebovat.
Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a přes 40 integrací… máme vše, co potřebujete.
Získejte LiveAgent zdarma nebo si vyberte jeden z našich tří placených plánů.
Vyberte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent rovněž podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety.
LiveAgent byl v roce 2020 nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro SMB. Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW či Yamaha v poskytování prvotřídní podpory svým zákazníkům.
Most Popular
Převeďte bezplatně svá data od jakéhokoliv softwarového poskytovatele z níže uvedeného seznamu. Přejděte ještě dnes. Postaráme se o vás.
Chcete přejít z Lucepu k LiveAgentu?
Přechod z Lucepu k LiveAgentu je snadný a bezplatný! Využijte podpory našeho týmu pro plynulý přesun a začněte s novým helpdeskem ještě dnes. LiveAgent nabízí pokročilé funkce jako ticketing, live chat, call centrum a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a dalšími. Získejte bezplatnou asistenci a 14denní nebo 30denní zkušební verzi bez nutnosti kreditní karty. Kontaktujte nás a my se postaráme o vše potřebné pro přechod.
Přecházíte z Extendu k LiveAgentu?
Chtěli byste převést svá data z Extendu na jiný software? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.