Přejděte k LiveAgentu a převeďte svá data z Gistu ještě dnes
Kryjeme vám záda! Přeneste svá data z Gistu bez zbytečného prodlení. Nic vás to nebude stát a svůj LiveAgent budete moct začít používat v co nejkratší době. Přejděte na multikanálový tiketovací systém a vylepšete s námi svou zákaznickou podporu.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu pro poskytování zákaznické péče zdarma! Nevyžadujeme kreditní kartu.
|
Gist
|
---|---|---|
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
|
LiveAgent nabízí ticketing.
|
Gist nenabízí ticketing.
|
Live chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
|
LiveAgent nabízí live chat v Ticket+Chat plánu za 29 USD/agent/měsíc.
|
Gist ve svém plánu nabízí Live chat za 29 USD/měsíc.
|
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call centrum.
|
Gist nenabízí call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Gist ve svém plánu nabízí Samoobslužný portál za 29 USD/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí Facebook integraci v Ticket plánu za dodatečný poplatek 39 USD/měsíc/účet nebo v All-inclusive plánu bez poplatků.
|
Gist ve svém plánu nabízí integraci s Facebookem za 29 USD/měsíc.
|
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí Twitter integraci v Ticket plánu za dodatečný poplatek 39 USD/měsíc/účet nebo v All-inclusive plánu bez poplatků.
|
Gist ve svém plánu nabízí integraci s Twitterem za 29 USD/měsíc.
|
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí Instagram integraci.
|
Gist nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí Viber integraci.
|
Gist nenabízí integraci s Viberem.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
|
LiveAgent nabízí znalostní bázi ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Gist ve svém plánu nabízí znalostní bázi za 29 USD/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Gist nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Gist ve svém plánu nabízí automatizaci a pravidla za 99 USD/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
|
LiveAgent nabízí funkci API v rámci Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Gist ve svém plánu nabízí funkce API za 29 USD/měsíc.
|
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí IVR funkce.
|
Gist nenabízí IVR funkce.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Gist nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Gist nabízí neomezenou historii ve svém plánu za 29 USD/měsíc.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Gist ve svém plánu nabízí neomezené webové stránky za 29 USD/měsíc.
|
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Gist nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Gist ve svém plánu nabízí neomezené tikety/e-maily za 29 USD/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Gist nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu.
|
Gist nenabízí nepřetržitou podporu.
|
Začněte svou bezplatnou zkušební verzi a převeďte svá data k multikanálovému helpdesk systému. Náš ticketing si poradí s e-mailem, live chatem, call centrem, zákaznickým portálem, znalostní bází a sociálními sítěmi – Facebook, Instagram, Twitter a Viber.
Pokud budete chtít, můžete použít migrační plugin. Stačí, když nám dáte vědět, a my to přidáme na náš seznam úkolů. Mezitím můžete dokončit manuální přechod.
Přeneste agenty, administrátory, koncové uživatele i zákazníky.
Převeďte všechna svá oddělení a tagy tiketů.
Převeďte tikety, přílohy, uživatelská políčka a políčka tiketů.
Podívejte se na některé výhody, které na vás po přechodu k LiveAgentu čekají
Nepřetržitá podpora od našich agentů. Jsme tu pro vás, kdykoliv nás budete potřebovat.
Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a přes 40 integrací. Máme vše, co potřebujete.
Získejte bezplatnou verzi LiveAgentu nebo si vyberte jeden z našich tří placených plánů.
Vyberte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent rovněž podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety.
LiveAgent byl v roce 2020 nejvíce recenzovaným a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro SMB. Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita v poskytování prvotřídní podpory svým zákazníkům.
Most Popular
Převeďte svá data od níže uvedených poskytovatelů helpdesk softwaru zdarma a bez poplatků. Přejděte ještě dnes. My se o vás postaráme.
Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke špičkovým společnostem a poskytněte jim lepší podporu s LiveAgentem.
Přecházíte z Pure Chat do LiveAgent?
Přecházíte z Pure Chat na LiveAgent? Vylepšete svůj helpdesk s vícekanálovou zákaznickou podporou LiveAgent. Užijte si integrace, nonstop podporu a vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi bez nutnosti kreditní karty. Přesvědčte se o výhodách sami!
Chcete migrovat z Jira do LiveAgent?
LiveAgent nabízí bezplatnou migraci dat Jira do LiveAgent. Přeneste všechna svá data jednoduše pomocí našeho migračního pluginu nebo požádejte náš tým o pomoc.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.