Přejděte k LiveAgentu a převeďte svá data z Gistu ještě dnes
Kryjeme vám záda! Přeneste svá data z Gistu bez zbytečného prodlení. Nic vás to nebude stát a svůj LiveAgent budete moct začít používat v co nejkratší době. Přejděte na multikanálový tiketovací systém a vylepšete s námi svou zákaznickou podporu.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu pro poskytování zákaznické péče zdarma! Nevyžadujeme kreditní kartu.
|
Gist
|
---|---|---|
Ticketing
Obsahuje manažerské nástroje, které zpracovávají a katalogizují požadavky na zákaznickou podporu.
|
LiveAgent nabízí ticketing.
|
Gist nenabízí ticketing.
|
Live chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na své webové stránky.
|
LiveAgent nabízí live chat v Ticket+Chat plánu za 29 USD/agent/měsíc.
|
Gist ve svém plánu nabízí Live chat za 29 USD/měsíc.
|
Call centrum
Call centrum, které umožňuje provádět a přijímat hovory pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call centrum.
|
Gist nenabízí call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat, čímž získají přístup ke svým předešlým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí Samoobslužný portál v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Gist ve svém plánu nabízí Samoobslužný portál za 29 USD/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí Facebook integraci v Ticket plánu za dodatečný poplatek 39 USD/měsíc/účet nebo v All-inclusive plánu bez poplatků.
|
Gist ve svém plánu nabízí integraci s Facebookem za 29 USD/měsíc.
|
Twitter
Integrace se službou Twitter zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré Tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí Twitter integraci v Ticket plánu za dodatečný poplatek 39 USD/měsíc/účet nebo v All-inclusive plánu bez poplatků.
|
Gist ve svém plánu nabízí integraci s Twitterem za 29 USD/měsíc.
|
Instagram
Integrace se službou Instagram zachytává veškeré komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na veškeré komentáře a zmínky pomocí helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí Instagram integraci.
|
Gist nenabízí integraci s Instagramem.
|
Viber
Integrace se službou Viber zachytává veškeré zprávy a přeměňuje je na tikety. Tato integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí Viber integraci.
|
Gist nenabízí integraci s Viberem.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, jež obsahuje základní informace, včetně příručky pro řešení problémů, FAQ a návodů.
|
LiveAgent nabízí znalostní bázi ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Gist ve svém plánu nabízí znalostní bázi za 29 USD/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskuzní panel pro vaše klienty, který je umístěn přímo ve znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Gist nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste se vyhnuli opakujícím se úkolům.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Gist ve svém plánu nabízí automatizaci a pravidla za 99 USD/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, který umožňuje různým aplikacím společně fungovat.
|
LiveAgent nabízí funkci API v rámci Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Gist ve svém plánu nabízí funkce API za 29 USD/měsíc.
|
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím obsluhovat telefonní systém před spojením s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí IVR funkce.
|
Gist nenabízí IVR funkce.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime volání.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
Gist nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tikety mají neomezenou dobu platnosti a nemažou se - můžete je kdykoliv zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Gist nabízí neomezenou historii ve svém plánu za 29 USD/měsíc.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na libovolném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Gist ve svém plánu nabízí neomezené webové stránky za 29 USD/měsíc.
|
Neomezený počet tlačítek chatu
Na své webové stránky můžete umístit libovolný počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Gist nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Počet obdržených e-mailů a tiketů není nijak limitován.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily ve svém Ticket plánu za 15 USD/agent/měsíc.
|
Gist ve svém plánu nabízí neomezené tikety/e-maily za 29 USD/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte veškeré příchozí i odchozí hovory, které si pak můžete kdykoliv přehrát.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Gist nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí nepřetržitou podporu.
|
Gist nenabízí nepřetržitou podporu.
|
Začněte svou bezplatnou zkušební verzi a převeďte svá data k multikanálovému helpdesk systému. Náš ticketing si poradí s e-mailem, live chatem, call centrem, zákaznickým portálem, znalostní bází a sociálními sítěmi – Facebook, Instagram, Twitter a Viber.
Pokud budete chtít, můžete použít migrační plugin. Stačí, když nám dáte vědět, a my to přidáme na náš seznam úkolů. Mezitím můžete dokončit manuální přechod.
Přeneste agenty, administrátory, koncové uživatele i zákazníky.
Převeďte všechna svá oddělení a tagy tiketů.
Převeďte tikety, přílohy, uživatelská políčka a políčka tiketů.
Podívejte se na některé výhody, které na vás po přechodu k LiveAgentu čekají
Nepřetržitá podpora od našich agentů. Jsme tu pro vás, kdykoliv nás budete potřebovat.
Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a přes 40 integrací. Máme vše, co potřebujete.
Získejte bezplatnou verzi LiveAgentu nebo si vyberte jeden z našich tří placených plánů.
Vyberte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent rovněž podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety.
LiveAgent byl v roce 2020 nejvíce recenzovaným a nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro SMB. Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita v poskytování prvotřídní podpory svým zákazníkům.
Most Popular
Převeďte svá data od níže uvedených poskytovatelů helpdesk softwaru zdarma a bez poplatků. Přejděte ještě dnes. My se o vás postaráme.
Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke špičkovým společnostem a poskytněte jim lepší podporu s LiveAgentem.
Přecházíte z Pure Chat do LiveAgent?
Přecházíte z Pure Chat na LiveAgent? Vylepšete svůj helpdesk s vícekanálovou zákaznickou podporou LiveAgent. Užijte si integrace, nonstop podporu a vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi bez nutnosti kreditní karty. Přesvědčte se o výhodách sami!
Chcete migrovat z Jira do LiveAgent?
LiveAgent nabízí bezplatnou migraci dat Jira do LiveAgent. Přeneste všechna svá data jednoduše pomocí našeho migračního pluginu nebo požádejte náš tým o pomoc.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team