Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které vám zvýší příjmy.
Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.
Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce/firmě.
Připojte se k široké škále úspěšných podniků, které využívají LiveAgent a spolehněte se na nejlépe hodnocený help desk software pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.
Jsme si vědomi toho, že implementace tak komplexního řešení, jako je LiveAgent, vyžaduje ve většině podniků splnění specifických postupů a pravidel. Díky našemu řešení můžete přidávat a odebírat agenty na základě požadovaného zatížení podpory, sezónnosti nebo změn interní struktury. Odměňte své agenty ve správný čas a ostatní nechte odpočívat, když je požadavků méně.
Systém LiveAgent funguje v samostatném ovládacím panelu a zefektivňuje data z různých zdrojů podnikového podnikání do jediné univerzální schránky. Ať už se jedná o webové stránky, sociální média, zákaznický portál, e-mail nebo podporu call centra, LiveAgent usnadňuje implementaci jednotlivých kanálů do konkrétního oddělení společnosti. Můžete si také pomoci pokročilými funkcemi, jako jsou například předdefinované zprávy, které vám ušetří čas.
Podnikové firmy mají obvykle specifické požadavky na funkce a přizpůsobení na základě svých interních zásad a procesů. S ohledem na to jsme vyvinuli náš helpdesk software a nabízíme přizpůsobitelné řešení, které by vyhovovalo vašim preferovaným pracovním postupům, nikoli naopak. Velké podniky navíc často rychle získávají návratnost investic (ROI) do služby LiveAgent díky funkci zobrazení psaní v reálném čase, která jim umožňuje rychleji připravit odpověď.
Zjednodušte komunikaci pomocí služby zasílání rychlých zpráv, která je softwarem pro live chat. Umožněte svým agentům podpory oslovit zákazníky na různých zařízeních pomocí proaktivních pozvánek na chat. Obchodní transakce se již neuskutečňují v lokálním měřítku. Staňte se globálními, přizpůsobte své widgety a přivítejte mezinárodní klienty v jejich preferovaném jazyce.
Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat vás prostřednictvím libovolného kanálu – ať už je to live chat, e-mail, telefon nebo sociální média.
Pomocí analytiky můžete sledovat svůj výkon, identifikovat opakující se problémy a vytvářet akční náhledy a plány pro zlepšení.
Poskytování rychlejší zákaznické podpory prostřednictvím chatu, technologie interaktivní hlasové odezvy (IVR) a jedinečných poznatků CRM.
Správné přidělování a řízení zdrojů má zásadní význam pro celkovou prosperitu každé společnosti. LiveAgent vám poskytuje flexibilitu při přidávání nebo odebírání agentů zákaznické podpory na základě vašich potřeb, aktuální sezóny nebo ročního období. Nikdy nesvazujte svou firmu přísnými pravidly. LiveAgent vám dává možnost rozhodnout, kam investovat svůj čas a finance. Návratnost investice do implementace helpdesku pro podniky se rychle projeví v podobě zvýšené spokojenosti a loajality zákazníků.
Opakující se úkoly a činnosti se rychle mohou stát nudnými a náročnými jak na čas, tak zdroje. Vaši agenti podpory by se měli zaměřit na interakci mezi lidmi a poskytovat potřebnou podporu. Tyto drobné, ale nesmírně potřebné úkony lze provádět pomocí výkonných automatizačních funkcí, jako jsou například předdefinované zprávy, časová pravidla, předdefinované odpovědi nebo dokonce SLA. Usnadněte si každodenní život pomocí správného helpdesku pro velké firmy.
Zákazníci očekávají, že jejich problémy budou vyřešeny okamžitě a bez jakýchkoli překážek, a to bez ohledu na platformu, kterou použili ke kontaktu se společností. Poskytování bezproblémové zkušenosti napříč všemi digitálními kanály pro ně přináší pozitivní dopad na vaši značku a podnikání obecně. Nechte náš helpdesk software přehledně spojit všechna vaše kontaktní místa do jedné univerzální schránky a soustřeďte se na důležité věci. Začněte konverzaci pomocí live chatu, pokračujte v následné e-mailové komunikaci a dokončete problém prostřednictvím hovoru, to vše z jednoho místa.
Bezplatný plán od LiveAgent nabízí kromě jiných funkcí bezplatnou bázi znalostí. S placeným plánem můžete získat ještě více za rozumnou cenu.
Most Popular
Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.
Komplexní řešení pro /span> různé typy podniků
LiveAgent je helpdesk software, který se přizpůsobí potřebám různých obchodních modelů. Zjistěte, jak se LiveAgent přizpůsobí vašim potřebám. Agentury, vzdělávcí a neziskové organizace spoléhají na LiveAgent.
Zjistěte, jak LiveAgent zajišťuje plný soulad s GDPR, chrání osobní údaje a nabízí nástroje pro jejich správu a bezpečnost. S našimi evropskými datovými centry a dvoufázovým ověřováním máte jistotu, že vaše data jsou v bezpečí a přístupná pouze na základě vašeho souhlasu. Navštivte naši stránku pro více informací o ochraně osobních údajů a bezpečnostních postupech LiveAgent.
Objevte efektivní šablony obchodních e-mailů pro úspěšný e-mailový marketing! Od transakčních a relačních až po propagační e-maily, naše šablony vám ušetří čas a zdroje. Přizpůsobte si je dle svých potřeb a zlepšete komunikaci se zákazníky. Navštivte naši stránku a začněte optimalizovat své e-mailové kampaně ještě dnes!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team