Vhodný pro agentury

Plně škálovatelný, přizpůsobitelný a konfigurovatelný vašim potřebám.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generujte vyšší zisky

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky, které vám zvýší příjmy.

97%

Zvyšte spokojenost

Potěšte své zákazníky bleskurychlými reakcemi.

16×

Zlepšete hodnotu zákazníka

Zvyšte prodeje tím, že si udržíte zákazníky věrné své značce/firmě.

Business background

Helpdesk software pro agentury

Upoutejte pozornost svých klientů tím, že výrazně snížíte počet jejich provozních úkolů pomocí LiveAgent, nejlépe hodnoceného helpdesk softwaru pro malé a střední podniky v roce 2019. Buďte blíže svým zákazníkům a pomozte jim růst s LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Woman looking at her watch

Bezproblémové rozšíření

Marketingové agentury, personální agentury nebo agentury, které vytváří webové stránky, jsou obvykle nejvíce rozšířené po internetu. Proto je velmi snadné vypočítat návratnost investic (ROI) ze zefektivněného softwarového řešení zákaznického servisu. Službu LiveAgent hojně využívají agentury pro rozvoj vlastního podnikání, takže je velmi snadné a rychlé odpovědět na žádost o nabídku. Používají jej také pro své klienty a z našich zkušeností vyplývá, že jsou spokojeni s tím, jak rychle lze LiveAgent implementovat.

Zjistěte více o chatu v reálném čase

Používejte live chat

Live chat byl často považován za nástroj určený pouze pro velké společnosti s velkým množstvím požadavků. Teď už to neplatí. Žijeme v době, kdy každý požaduje odpovědi ihned, a právě v této době může implementace softwaru pro live chat zajistit úspěch vaší společnosti.

Zjistěte více o živém chatu
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Sloučení kontaktních míst

Zvedněte ruku, pokud máte rádi Gmail. Aha, všechny ruce nahoře? Tak si udělejte místo pro univerzální schránku od LiveAgent a objevte sílu centralizovaného centra pro vaši komunikaci. Vše je přehledně seřazeno podle priorit s vlastním ID a dalšími údaji o zákazníkovi. Tak co, komu by se líbíla univerzální schránka?

Další informace o univerzální doručené poště

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Jaký přínos bude mít implementace LiveAgent pro vaši agenturu?

Uspořádání dotazů od zákazníků

Udržujte svou univerzální schránku organizovanou díky automatickému přesměrování dotazů zákazníků na příslušná oddělení a agenty.

Ušetřete čas i peníze

Šetřete čas a peníze minimalizací počtu nástrojů, které používáte k poskytování vynikajících služeb zákazníkům.

Udržujte spokojenost vysoko

Ujistěte se, že jsou vaši zákazníci s vašimi službami spokojeni, a to pravidelnou analýzou hodnocení výkonu agentů.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Dohlížejte na více klientů

Řešení od LiveAgent často využívají agentury, které spravují své klienty s vestavěnými odděleními a rády ho používají i pro klienty. Implementace vícekanálového řešení pomáhá redukovat klienty, kteří jsou rozprostření po internetu, díky čemuž mají oči na stopkách vůči všem požadavkům a také vůči minulým konverzacím se svými zákazníky a potenciálními klienty.

Zjistěte více o odděleních

Úspora času při provádění opakujících se úkolů

Už žádná ruční práce a oddělené komunikační kanály, které znesnadňují udržení přehledu o požadavcích a každodenních administrativních úkonech. Ať už chcete LiveAgent používat pro vlastní komunikaci s klienty, nebo jej pro ně realizovat, zbavíte se obvyklého problému provozního přetížení způsobeného rutinními provozními úkoly. Vyřešte tyto problémy pomocí komplexního řešení helpdesku s live chatem, zákaznickým portálem, fóry nebo s pokročilými sekvencemi tiketů.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Zvyšte svou dostupnost

Představte si, že nabízíte vyšší dostupnost s menšími časovými nároky. To vše je nyní možné díky implementaci služby LiveAgent do procesů vašich klientů. Optimalizujte pracovní postupy využitím síly univerzální schránky, kombinací několika komunikačních kanálů a nasazením pokročilých automatizací. Skutečný vícekanálový helpdesk software vám poskytne v průměru o 15 hodin týdně více, které můžete využít k tomu, abyste se mohli věnovat novým klientům a jejich potřebám.

Nejdostupnější řešení helpdesku

Bezplatný plán od LiveAgent nabízí kromě jiných funkcí bezplatnou bázi znalostí. S placeným plánem můžete získat ještě více za rozumnou cenu.

30denní zkušební verze
Kreditní karta není vyžadována
a mnoho dalších
$15 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Ušetřete více díky LiveAgentu

Zjistěte, jak ušetřit více financí pomocí naší cenové kalkulačky, a vyberte si ten správný systém helpdesku pro svůj tým zákaznické podpory.

Related Articles to Agentura
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ceník LiveAgent

Začněte s plánem Enterprise od LiveAgent a získejte 2 měsíce zdarma při ročním vyúčtování. Užijte si všechny funkce plánu Large, prioritní podporu, asistovanou integraci služby WhatsApp, vlastní fakturační nastavení a více. Ideální pro podniky s 10+ agenty. Bez závazků a bez vstupních poplatků!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent akademie

Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkce

Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!

Rozhraní pro programování aplikací je kombinací nástrojů a kódů. Softwarové programy používají rozhraní API k integraci jiných aplikací. API definuje spolupráci.

API

Integrujte software snadno pomocí LiveAgent API. Automatizujte úkoly a zlepšete zákaznickou podporu. Vyzkoušejte zdarma!

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x