Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Využívejte naslouchání na sociálních sítích s pomocí LiveAgent.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Hledáte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích?

Pokud ještě nepoužíváte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích jako součást své marketingové strategie a strategie zákaznické podpory, je načase si ho pořídit.
Naslouchání na sociálních sítích spočívá v monitorování toho, co se o vaší firmě říká online. Zjistíte, co si myslí vaši zákazníci, dáte konkurenci najevo, jestli vás pomlouvá, nebo odpovíte na otázky, které mohou mít vaši potenciální zákazníci.
Naslouchání na sociálních sítích je nutností!
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of social listening tools

Co je to naslouchání sociálních sítí?

Social listening (naslouchání na sociálních sítích), známé také jako monitoring sociálních sítí, je proces sledování digitálních konverzací nebo online zmínek o vaší značce.

Je to účinná strategie pro získávání zpětné vazby a sledování toho, co si vaši zákazníci myslí o vaší značce, firmě, produktech nebo službách.

LiveAgent jako nástroj pro naslouchání na sociálních sítích

LiveAgent se propojí se všemi vašimi kanály sociálních sítí a načte všechny komentáře, zprávy a zmínky o vaší značce přímo do služby LiveAgent.

LiveAgent lze propojit s:

LiveAgent suitable tool for social listening

Proč jsou nástroje pro naslouchání na sociálních sítích důležité?

Woman on phone in shopping cart

Vyřešte problémy proaktivně

Nástroje pro naslouchání na sociálních sítích jsou skvělé pro proaktivní řešení problémů. Uvědomte si frustrované zákazníky dříve, než se jejich špatná zkušenost rozšíří a poškodí váš podnik.

Feedback & suggestions

Použijte pozitivní zmínky jako ohlasy

Sociální naslouchání se netýká jen špatných zkušeností. Prezentujte pozitivní věci, které vaši zákazníci o vaší firmě říkají. Není nad skutečné reference!

Learn from customer analytics and insights

Získejte přehled o spokojenosti zákazníků

Naslouchání na sociálních sítích je skvělý nástroj, který vám může poskytnout obecný přehled o tom, co se o vaší firmě říká v online světě. Sledujte, co říkají vaši zákazníci i konkurence.

Real-time customer support

Snadná interakce se zákazníky

Odpovídejte na tweety, zprávy z Facebooku nebo komentáře na Instagramu přímo z nástroje pro naslouchání na sociálních sítích. Neztrácejte čas přihlašováním a odhlašováním z různých sociálních účtů.

Facebook Integration Demo How It Works | Live AgentP0Y0M0DT0H0M181SYoutube video: Facebook Integration Demo How It Works
Live Agent

Sociální naslouchání na Facebooku

Nástroj LiveAgent pro naslouchání na sociálních sítích streamuje všechny zprávy a komentáře z vašich příspěvků na Facebooku a přenáší je přímo do hlavního panelu LiveAgent. Odtud můžete snadno reagovat, lajkovat a dokonce vytvářet nové příspěvky na své stránce na Facebooku.

Sociální naslouchání na Twitteru

Sledujte klíčová slova a reagujte na tweety zmiňující váš účet. S nástrojem LiveAgent pro sociální naslouchání na Twitteru už nikdy nezmeškáte žádný tweet o vaší společnosti.

Stačí nastavit klíčová slova, která chcete sledovat, a všechny tweety obsahující toto klíčové slovo budou automaticky odeslány na váš účet LiveAgent ve formě tiketu.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M397SYoutube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M244SYoutube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Sociální naslouchání na Instagramu

Všechny komentáře k vašim příspěvkům nebo příspěvky, které zmiňují váš účet, se automaticky přesunou do systému LiveAgent. Odpovídejte přímo ze služby LiveAgent, aniž byste museli procházet tisíce oznámení v telefonu.

LiveAgent všechny dotazy uspořádá podle důležitosti a času přijetí.

Více než nástroj pro naslouchání na sociálních sítích

Tiketing

Zjednodušte všechny dotazy z různých komunikačních kanálů do jediné sdílené schránky.

Live chat

Chatujte se zákazníky a návštěvníky webu v reálném čase. Využívejte proaktivní pozvánky na chat a další funkce.

Portál podpory

Vytvářejte úžasné zákaznické portály a báze znalostí jako samoobslužná řešení pro své zákazníky.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo

Důvody, proč jiné společnosti přešly k LiveAgent

Proč je LiveAgent tím správným nástrojem naslouchání na sociální sítě právě pro vás?

Most reviewed and number 1

Nejvíce recenzovaný a hodnocený jako #1

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé podniky v letech 2023.

Preferred by 21k businesses

Upřednostňuje nás 21 tisíc firem

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Packed with features

Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloud based and secure help desk

Cloudový a bezpečný

Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.

Transparentní a dostupné ceny

Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Vyzkoušejte naši 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.

Na co ještě čekáte? Zvyšte své prodeje, začněte ještě dnes!

30denní zkušební verze
Kreditní karta není vyžadována
an jěšte více
$15 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form
Related Articles to Naslouchání na sociálních sítích
LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrace

Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkce

Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!

Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x