Využívejte naslouchání na sociálních sítích s pomocí LiveAgent.
Social listening (naslouchání na sociálních sítích), známé také jako monitoring sociálních sítí, je proces sledování digitálních konverzací nebo online zmínek o vaší značce.
Je to účinná strategie pro získávání zpětné vazby a sledování toho, co si vaši zákazníci myslí o vaší značce, firmě, produktech nebo službách.
LiveAgent se propojí se všemi vašimi kanály sociálních sítí a načte všechny komentáře, zprávy a zmínky o vaší značce přímo do služby LiveAgent.
LiveAgent lze propojit s:
Nástroje pro naslouchání na sociálních sítích jsou skvělé pro proaktivní řešení problémů. Uvědomte si frustrované zákazníky dříve, než se jejich špatná zkušenost rozšíří a poškodí váš podnik.
Sociální naslouchání se netýká jen špatných zkušeností. Prezentujte pozitivní věci, které vaši zákazníci o vaší firmě říkají. Není nad skutečné reference!
Naslouchání na sociálních sítích je skvělý nástroj, který vám může poskytnout obecný přehled o tom, co se o vaší firmě říká v online světě. Sledujte, co říkají vaši zákazníci i konkurence.
Odpovídejte na tweety, zprávy z Facebooku nebo komentáře na Instagramu přímo z nástroje pro naslouchání na sociálních sítích. Neztrácejte čas přihlašováním a odhlašováním z různých sociálních účtů.
Nástroj LiveAgent pro naslouchání na sociálních sítích streamuje všechny zprávy a komentáře z vašich příspěvků na Facebooku a přenáší je přímo do hlavního panelu LiveAgent. Odtud můžete snadno reagovat, lajkovat a dokonce vytvářet nové příspěvky na své stránce na Facebooku.
Sledujte klíčová slova a reagujte na tweety zmiňující váš účet. S nástrojem LiveAgent pro sociální naslouchání na Twitteru už nikdy nezmeškáte žádný tweet o vaší společnosti.
Stačí nastavit klíčová slova, která chcete sledovat, a všechny tweety obsahující toto klíčové slovo budou automaticky odeslány na váš účet LiveAgent ve formě tiketu.
Všechny komentáře k vašim příspěvkům nebo příspěvky, které zmiňují váš účet, se automaticky přesunou do systému LiveAgent. Odpovídejte přímo ze služby LiveAgent, aniž byste museli procházet tisíce oznámení v telefonu.
LiveAgent všechny dotazy uspořádá podle důležitosti a času přijetí.
Zjednodušte všechny dotazy z různých komunikačních kanálů do jediné sdílené schránky.
Chatujte se zákazníky a návštěvníky webu v reálném čase. Využívejte proaktivní pozvánky na chat a další funkce.
Vytvářejte úžasné zákaznické portály a báze znalostí jako samoobslužná řešení pro své zákazníky.
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé podniky v letech 2023.
Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.
Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.
Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.
Získejte naše profesionální řešení helpdesku za pevnou měsíční cenu bez skrytých poplatků a dlouhodobých závazků. Vyzkoušejte naši 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte plný přístup ke všem dostupným funkcím.
Na co ještě čekáte? Zvyšte své prodeje, začněte ještě dnes!
Most Popular
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií
Objevte, jak efektivně nastavit a spravovat své účty na sociálních sítích s naším kontrolním seznamem. Ideální pro marketéry, manažery i začínající podnikatele, tento průvodce vás provede od definování cílů až po zveřejnění prvního příspěvku. Zjednodušte si cestu k úspěchu na sociálních sítích a navštivte naši stránku pro více informací.
Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky
Objevte nejlepší software pro interakci se zákazníky v roce 2024 s LiveAgent. Poskytujte personalizovanou podporu bez instalačních poplatků a s nepřetržitou zákaznickou podporou. Začněte zdarma bez nutnosti kreditní karty a zlepšete zákaznickou zkušenost na všech kanálech. Připojte se k lídrům jako Forbes a Airbus a využijte naše pokročilé funkce pro živý chat, sociální média a virtuální call centrum.
Správa sociálních sítíí kontrolní seznam
Objevte kontrolní seznam pro správu sociálních sítí a staňte se ninjou sociálních médií! Zahrnuje vše od plánování příspěvků po sledování statistik, abyste získali více zapojení a sledovali konkurenci. Zvyšte efektivitu své správy sociálních sítí s naším průvodcem!
Software pro zákaznický servis
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.