Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Komunikujte s vašimi zákazníky prostřednictvím live chat software

Používejte live chat software k získávání nových zákazníků. Tento software vám pomůže oslnit návštěvníky vašich webových stránek v průběhu několika sekund. Používejte automatizaci či inteligentní přiřazování tiketů, které umožňuje návštěvníkům chatovat s těmi nejlepšími agenty.

Díky pokročilým funkcím LiveAgent ušetříte mnoho času a zdrojů, které můžete investovat do důležitějších oblastí – například do vytváření plnohodnotných vztahů se zákazníky. A to jen díky nejlepšímu live chat software.

Proč se mnohé společnosti rozhodli používat právě live chat software?

Většina vašich zákazníků od vás očekává okamžité odpovědi na jejich dotazy a problémy. Live chat vám poskytuje způsob, jak se s nimi můžete spojit co nejrychleji.

Zvyšte váš prodej a zisky

Zajímá vás, proč tolik návštěvníků opouští vaše webové stránky bez toho, aniž by si u vás něco zakoupili? Komunikujte s nimi živě a získejte si jejich pozornost.

Staňte se proaktivními

Nečekejte až se vaši zákazníci spojí s vámi. Pozvěte je k chatu s vašimi agenty zákaznické podpory prostřednictvím proaktivních pozvánek.

Zvyšte spokojenost vašich zákazníků

Vyřešte problémy vašich zákazníků ještě dříve, než budou znepokojeni a začnou hledat alternativy vašeho produktu nebo služby. Zvyšte jejich spokojenost a loajalitu vůči vaší značce.

Snižuje podíl vašich nákladů

Jeden jediný agent používající live chat software dokáže odpovídat v jednu chvíli vícero zákazníkům. LiveAgent vám pomůže zvýšit vaši produktivitu a zároveň spokojenost zákazníka.

Objevte ten nejrychlejší live chat na trhu

Live chat software od LiveAgent je rychlý, spolehlivý a zvýší ziskovost vašeho podnikání a produktivitu vašeho týmu

Jednoduchá integrace na webové stránky

LiveAgent byl vytvořen k tomu, aby šetřil váš drahocenný čas. Jednoduchá (copy & paste) integrace vás spojí s vašimi zákazníky během několika sekund. LiveAgent přiřazuje příchozí zprávy či chaty těm správným členům vašeho týmu a dynamicky přizpůsobuje dostupnost chatu v době, kdy se agenti přihlašují a odhlašují v půběhu jejich směny. 
Vyberte chat tlačítko
Upravte okno chatu
Integrujte do webové stránky
Odpovídejte na chaty

Funkce inteligentního live chatu zákaznické podpory

LiveAgent obsahuje nástroje live chatu na webových stránkách, bouhatou sadu funkcí a je plně přizpůsobitelný vašim potřebám.

Live chat

Návštěvníkům vašeho webu stačí jen jedno kliknutí, aby se spojili s vaším týmem zákaznické podpory
Přečtěte si více

Proaktivní pozvánky k chatu

Nastavte pravidla k automatickému pozvání návštěvníka k online chatu
Přečtěte si více

Monitoring webové stránky

Sledujte pohyby návštěvníků na vašich webových stránkách a spojte se s nimi.
Přečtěte si více

Projekce psaní v reálném čase

Nemrhejte drahocenným časem. Umožněte vašim agentům zákaznické podpory připravit si odpovědi a řešení problémů dříve, než se zákazník zeptá.
Přečtěte si více

Dostupné ceny

LiveAgent nabízí nejlepší hodnotu za vaše peníze ve světě live chat softwaru.
Porovnat plány

Ticket+Chat

Live chat funkce nad rámec standardních funkcí helpdesku

660 Kč

/měsíc
Vyzkoušet

All-Inclusive

Všechny funkce ticketeingu a live chatu rozšířené o vestavěnou telefonní ústřednu

895 Kč

/měsíc
Vyzkoušet

Co je to live chat software?

Live chat software zákaznické podpory je kľíčovou součástí komplexního helpdesk softwaru, který společnosti umožňuje komunikovat v reálném čase se svými zákazníky. Díky softwaru LiveAgent si můžete jednoduše nainstalovat live chat modul (jinými slovy live chat widget) na vaše webové stránky. Za neskutečně krátky čas můžete začít komunikovat s vašimi zákazníky a návštěvníky stránek.

Live chat software je součástí helpdesk softwaru LiveAgent

LiveAgent nabízí pokročilé funkce helpdesk software, včetně výkonného ticketovacího systému s automatizací, live chatem, integracemi se sociálními sitěmi, call centrem a centrem podpory. Společnostem nabízíme více než 180 výkonných helpdesk funkcí!

Jak vybrat správný live chat software

Live chat je jako funkce dostupný v mnoha softwarech. Avšak to, co by pro vás měl být důležité, jsou pokročilé funkce chatu, které by měly být integrované do komplexního systému zákaznické podpory. LiveAgent vám je všechny nabízí. Vyberte si z nabídky licenčních plánů na základě vašich potřeb. Jestliže potřebujete live chat aplikaci, náš Tiket+Chat plán je to pravé, po čem byste měli sáhnout. All-Inclusive plán navíc obsahuje cloudové call centrum a funkci pro video hovory. Taktéž nabízí možnost načítaní příspěvků a zpráv ze sociálních sítí do software LiveAgent.
Ticketovací software

Výhody používání live chat software

Zvýšená míra konverzí

Výběr a používání správného live chat software může vést až k 29% zvýšení míry konverze.

Snížený čas řešení problémů

LiveAgent vám pomůže rapidně snížit čas řešení problémů a stížností vašich zákazníků.

Snížená míra opuštění nákupního košíku

Zvyšte spokojenost vašich zákazníků s nakupováním na vašich stránkách díky poskytování rychlé pomoci.

Zvýšená spokojenost zákazníků

Zákazníci od vaší společnosti vyžadují okamžité řešení jejich problémů. Live chat je tím nejlepším nástrojem pro okamžitou pomoc.

FAQ

Co je to live chat zákaznická podpora?
Live chat nabízí ten nejrychlejší způsob komunikace s vaším klientem nebo zákazníkem. Agentům zákaznické podpory umožňuje odpovídat na dotazy zákazníků okamžitě a poskytovat hvězdné služby. Live chat v podstatě představuje jednoduché chatovací okno, ve kterém zákazník a agent komunikují se záměrem vyřešení specifického problému, týkajícího se produktu nebo služby, kterou společnost poskytuje. Je jednou z možností poskytování zákaznické podpory.
Jak Live chat funguje?
Live chat umožňuje zákazníkovi přímo kontaktovat agenta zákaznické podpory Když se zákazník spojí s agentem prostřednictvím live chatu, komunikace začne probíhat v reálném čase. Live chat eliminuje potřebu zákazníka čekat na svou odpověď velmi dlouho dobu. Klient může kontaktovat vašeho agenta prostřednictvím kliknutí na tlačítko chatu, umístěné na vašem webu. Klient vyplní jednoduchý formulář a okamžitě začne konverzace s agentem zákaznické podpory. Live chat v podstatě představuje okno rozhovoru, ve kterém komunikuje zákazník s vaším agentem s cílem vyřešení dotazu nebo problému.
Proč potřebujete live chat?
Pro zabezpečení přímé a okamžité zákaznické podpory vašich klientů je potřebné pořídit si live chat. Live chat je jedním z nejrychlejších a nejpohodlnějších způsobů, jak umožnit vašim klientům, aby vás rychle kontaktovali. Poskytnutím rychlého způsobu komunikace s vaší společností můžete zvýšit vaše ROI. Zákazníci vždy ocení rychlou odpověď týkající se jejich problému či dotazu, což zase zvyšuje jejich loajalitu a spokojenost. Věrný a spokojený zákazník se k vám s větší pravděpodobností vrátí i v budoucnosti a udrží tak vaše podnikání v chodu.
Dokáže live chat zvýšit váš prodej?
Poskytování rychlé a efektivní podpory udržuje vaše klienty šťastné a loajální vůči vaší značce a společnosti. V současnosti lidé nejsou tolik trpěliví, aby čekali na nespolehlivou podporu. Rychlou podporou můžete zvýšit počet věrných zákazníků, kteří si s větší pravděpodobností koupí váš produkt nebo službu i v budoucnosti.

Budete v dobrých rukou!

Ozvěte se nám a my vám osobně představíme výhody jednoho z nejpoužívanějších helpdesků na světě.
LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram