Poskytujte skvělou zákaznickou zkušenost s platformou live chatu od společnosti LiveAgent. Získejte přístup k rychlému widgetu live chatu a pokročilým funkcím, které vám usnadní jakoukoli interakci se zákazníkem. Proměňte návštěvníky webových stránek v zákazníky a řešte dotazy zákazníků pomocí podpory v reálném čase. Zlepšete zapojení zákazníků pomocí jediné chatovací aplikace. Ušetřete čas a soustřeďte se na to, co je důležité, s platformou pro zákaznický servis LiveAgent.
Chat software
Možnosti chatu
LiveAgent nabízí nejmodernější chatovací nástroj. Je vybaven prémiovými funkcemi, které pomáhají týmům zákaznické podpory poskytovat skvělý zážitek z chatu. Mezi klíčové funkce patří inteligentní směrování chatu, proaktivní pozvánky na chat, sledování návštěvníků a další. Vícejazyčný chatovací widget LiveAgent je jedním z nejrychlejších na trhu.
Výhody softwaru pro chat podporu
Získejte úžasnou uživatelskou zkušenost pro každého chatovacího agenta a poskytněte skvělý zážitek v konverzacích se zákazníky. Naše pokročilé funkce mohou pomoci zástupcům zákaznické podpory zvládnout stovky konverzací každý den. Podívejte se, co vaši agenti help desk dostanou na jediné platformě.
Zvyšte produktivitu agentů pomocí:
Vylepšete své webové stránky a navažte konverzaci s návštěvníky díky modernímu softwaru pro zasílání zpráv. Zvyšte loajalitu zákazníků díky rychlé reakci na požadavky v chatu díky výkonnému nástroji. Podívejte se, co vaši zákazníci a týmy zákaznického servisu získají s aplikací LiveAgent.
Zdokonalte cestu zákazníka pomocí:
LiveAgent je mnohem víc než pouhý poskytovatel live chatu. Objevte naši platformu zákaznického servisu, která zvládne všechny důležité komunikační kanály. Zjistěte více o základních funkcích a podívejte se, jak fungují.
Automatické zprávy
Upoutejte pozornost proaktivními zprávami, které vyzývají návštěvníky webu k chatu s pracovníkem péče o zákazníky. Přizpůsobte si zprávy a vytvořte personalizované prostředí ideální pro účel vašich webových stránek. Proaktivní pozvánky na chat jsou výkonnou funkcí, která může z návštěvníků webu udělat platící zákazníky.
Monitorování návštěvníků
Sledujte návštěvníky webu a zjistěte, kde tráví svůj čas. Přehled chatu vám ukáže počet návštěvníků webu, aktivních agentů a každý probíhající chat. Pomocí sledování webových stránek můžete určit oblíbené URL adresy. Pokud chcete potenciálním zákazníkům pomoci na jejich cestě, pošlete jim zprávu v chatu.
Zprávy sneak-peeks
Připravte si odpovědi dříve, než vám zákazník pošle zprávu. Zobrazení psaní v reálném čase může ukázat, co vaši zákazníci píší, než stisknou tlačítko pro odeslání. Tuto výkonnou funkci můžete využít k rychlejší přípravě odpovědí nebo k rychlému průzkumu témat a zákazníků. Poskytujte zákaznickou podporu s bezkonkurenční rychlostí.
Jazykové možnosti
LiveAgent umí mluvit vaším jazykem a jazykem vašich zákazníků. Můžete si vybrat z více než 40 jazyků, které vám pomohou poskytovat podporu v různých zemích. Přizpůsobte si okna chatu a vyberte jejich primární jazyk. Pokud poskytujete podporu ve více oblastech, můžete nastavit každý chat widget s různými jazykovými možnostmi.
00:00/05:51
Flexibilní chat
Live chat software obsahuje live chat widget, který si můžete přizpůsobit a umístit na své webové stránky pomocí několika řádků vygenerovaného kódu. Nastavení přizpůsobení chat widgetu vám umožní změnit jeho vzhled, nastavit vlastní značku nebo vytvořit formulář před chatem pro shromažďování kontaktních údajů. Zákazníci mohou na widget kliknout při prohlížení webových stránek a spojit se s agentem zákaznické podpory. Agent chatu může odpovídat také z mobilní aplikace dostupné pro Android a iOS.
Chatové konverzace mohou vašemu kontaktnímu centru pomoci zlepšit prodejní proces a posílit vaše online podnikání.
Ušetřete více
Nejrychlejší chatovací widget od společnosti LiveAgent vám pomůže spolehlivě a rychle vyřešit problémy. Ušetřete na ceně podpory za agenta měsíčně a vyřešte větší objem chatu za kratší dobu.
17 – 30%
Snížení nákladů
Použití chatu jako platformy pro komunikaci je levnější než hovory a rychlejší než e-maily. Zažijte snížení nákladů s LiveAgentem.
Vydělávejte více
Pomozte svým zákazníkům při rozhodování o nákupu a doporučte jim lepší produkty. Proměňte více návštěvníků webových stránek v platící zákazníky. Zvyšte konverze pomocí jednoduchého chatovacího okna na svých webových stránkách.
20%
Zvýšení míry konverze
Zvyšte míru konverze a vydělávejte více pomocí dobré strategie chatu. Naše chatovací aplikace vám pomůže přeměnit návštěvníky na zákazníky a zvýšit návratnost investic.
Uspokojte zákazníky
Zlepšete loajalitu zákazníků a použijte nejrychlejší chatovací widget, který pomůže vašim zákazníkům. Snižte počet opuštěných košíků pomocí užitečných funkcí a zůstaňte dostupní pro návštěvníky webových stránek kdykoli, když si je prohlížejí.
73%
Vyšší míra spokojenosti
Poskytněte zákazníkům personalizované konverzace. Náš plně vybavený software pro live chat vám pomůže se spokojeností zákazníků a skvělými zkušenostmi s agenty.
Vyberte si skvělý software s možností chatu za správnou cenu. Ušetřete peníze s naší cenovou kalkulačkou a získejte nejlepší hodnotu pro funkci chatu.
Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 30denní zkušební verzí
Nejlepší cena
LiveAgent nabízí nejlepší poměr ceny a výkonu ve světě live chat softwaru.
Most Popular
Nyní, když máte stručnou představu o tom, proč může být pro vaši společnost užitečný software pro live chat, pojďme se ponořit hlouběji a zjistit, jak můžete využít sílu tohoto neuvěřitelného nástroje.
Jedná se o online chatovací software, který vám umožní spojit se s vašimi zákazníky v reálném čase odkudkoli. Software pro live chat nejen umožňuje vašim klientům vás kontaktovat rychle a bez námahy, ale také vám poskytuje konkurenční výhodu a umožňuje vám vytvářet dlouhodobé dojmy na vaše zákazníky.
Zdaleka nejoblíbenější a nejrozšířenější je software pro živý chat pouze s textem. Tento typ živého zákaznického chatu poskytuje příležitostné chatování připomínající aplikace pro zasílání zpráv, jako je Facebook messenger.
Mezi další typy softwaru pro živý chat patří řešení pro video a hlas. Obvykle nejsou nejoblíbenějším způsobem, jak zákazníci kontaktovat vaši firmu, ale mohou být užitečné při řešení složitějších problémů, které vyžadují podrobné vysvětlení nebo video ukázky.
Je důležité si uvědomit, že mnoho aplikací pro živý chat pouze s textem umožňuje uživatelům hlasový chat nebo videochat.
Jaké jsou některé z hlavních vlastností a funkcí takového řešení chatu? Pojďme se rychle podívat na některé funkce, které mohou být nejužitečnější.
Použití aplikace pro živý chat může výrazně zlepšit výkonnost vaší firmy a zároveň udržet vaše zákazníky spokojené a zapojené.
Proč se nepodíváme na nejvýznamnější výhody, které může služba živého chatu přinést vašemu podnikání?
1. Zákaznická zkušenost – Návštěvníci vašeho webu mohou mít vysoce personalizované prostředí a zároveň si posílat zprávy tam a zpět se zástupcem podpory. Společnosti se zdají být autentičtější a přístupnější, když mluví se zákazníky v reálném čase prostřednictvím systému živého chatu.
2. 24/7 zákaznická podpora – Návštěvníci webu mohou odeslat chatovou zprávu, i když žádný z agentů není online. Svůj živý chat můžete nakonfigurovat tak, aby je přesměroval na základnu znalostí nebo na samoobslužnou službu.
3. Zvýšený počet konverzí na webu – Váš prodejní tým může prezentovat vaše produkty a služby potenciálním zákazníkům tam a tam a zároveň vést uvolněnou, ale profesionální konverzaci v reálném čase.
4. Přístupné a poutavé – Zákazníci nemusí trávit čas hledáním vašich kontaktních údajů. Mohou jednoduše zadat své otázky do živého chatu a okamžitě získat pomoc. Kromě toho můžete mít vícejazyčný chatovací widget, který zákazníkům umožní komunikovat v jejich rodných jazycích.
5. Buduje vztahy – Agenti mohou sledovat tón hlasu zákazníků, aby se mohli přizpůsobit situaci. Mohou předvést více své osobnosti a budovat důvěryhodné a užitečné vztahy.
6. Zvyšuje produktivitu – Zatímco jeden agent může vyřídit pouze jeden telefonní hovor najednou, může snadno chatovat s více návštěvníky webu. V kombinaci s pokročilými funkcemi, jako jsou předpřipravené zprávy nebo automatizace chatu, můžete dále zefektivnit pracovní postup svého kontaktního centra.
7. Zvýšené rozlišení prvního kontaktu – Zástupce zákaznického servisu může rychle odpovědět na otázky nových i vracejících se uživatelů. Není potřeba mít dlouhá e-mailová vlákna, když klienti mohou na své dotazy odpovědět okamžitě.
8. Sbíraní dat – Sklízení obrovského množství dat vám umožňuje přijímat kvalifikovanější rozhodnutí o vašich produktech a službách, stejně jako o vašem prodeji a marketingové strategie.
9. Nízké náklady – Implementace spolehlivé služby živého chatu je mnohem levnější než zřízení call centra.
10. Je oblíbený u vašeho zákazníka – Více než 81 % zákazníků je spokojeno s řešením živého chatu.
Obecně je obtížné určit průměrnou cenu softwaru pro live chat. Velmi záleží na mnoha faktorech, jako je to, zda se jedná o službu založenou na předplatném, cenový model konkrétního řešení, kolik funkcí zahrnuje atd.
Můžeme však dojít k závěru, že obecně můžete zaplatit cokoliv mezi 16 $ – 150 $ na agenta měsíčně.
Zde jsou některé příklady různých cenových modelů, které lze použít na software pro chatování na webu.
V první řadě si napište, k čemu chcete software pro live chat používat. Bude to váš primární způsob komunikace se zákazníky? Bude hybnou silou uzavírání obchodních obchodů? Ujistěte se, že je křišťálově jasné, co bude hlavním případem použití softwarového řešení pro živý chat, které přijmete. Poté se musíte rozhodnout, která možnost nejlépe vyhovuje velikosti vašeho podnikání a zda ji lze integrovat do vašich dalších podnikových aplikací. Nezapomeňte také zkontrolovat omezení nebo funkce, které software pro živý chat nepodporuje.
Zde jsou některé ze strategií, které vám pomohou rozhodnout, která možnost online chatu nejlépe vyhovuje vašim potřebám.
Napadá mě jedna častá otázka. Budete schopni oslovit pomoc, když ji budete potřebovat? Mít spolehlivý kanál podpory je zásadní pro to, aby byl váš živý chat pozitivní. S technologií se věci mohou vydat na jih opravdu rychle a je důležité, abyste měli pomocnou ruku, kdykoli ji budete potřebovat.
Jak vaše firma roste, bude s ní nevyhnutelně růst i objem chatů. Musíte použít softwarové řešení pro live chat, které můžete škálovat nahoru nebo dolů podle potřeb vašeho kontaktního centra.
Některé softwarové možnosti neumožňují mnoho přizpůsobení, některé vám neumožňují mít pokročilé funkce, jako je neomezená historie chatu, štítky chatu nebo Sdílení souborů. Je na vás, abyste se rozhodli, kde jste ochotni snášet nějaké nepříjemnosti.
Kolik zkušeností ze spolupráce může váš tým získat? Mohou mezi sebou přenášet online chaty, sdílet soubory, přidávat štítky viditelné pro jejich spolupracovníky a bezproblémově spolu komunikovat? To jsou důležité otázky, které si musíte položit při výběru softwaru pro live chat pro vás a váš tým.
Nemůžeme dostatečně zdůraznit, jak důležité je, aby řešení, které se rozhodnete použít, mělo značné množství integrací. Nejen, že maximalizuje hodnotu vašeho nákupu, ale také zajistí, že vaši zákazníci budou mít sjednocené prostředí napříč více platformami.
Nejlepší software pro live chat pro malé & středně velké podniky v oblasti eCommerce, Saas atd., které berou orientaci na zákazníka vážně.
LiveAgent je webové řešení, které poskytuje rychlý a spolehlivý widget pro živý chat s několika pokročilé funkce. Navíc si jej můžete přizpůsobit tak, aby dokonale odpovídal vaší značce. Toto řešení vám umožní snadno proměnit návštěvníky webu v platící zákazníky a poskytnout jim vynikající zákaznický servis.
Mezi nejznámější zákazníky tohoto softwaru patří průmysloví giganti jako Forbes, Airbus, Nascar, eSky a Slido.
LiveAgent je jedno z mála softwarových řešení, které nabízí zcela bezplatnou verzi. Pokud však chcete využít jeho plný potenciál a využívat jeho další funkce, včetně živého chatu, můžete si vybrat z následujících cenových možností: 9 $, 29 $ a 49 $ měsíčně na agenta.
Můžete však vyzkoušet 30denní bezplatnou zkušební verzi, než se zavážete k některému z plánů, abyste si mohli udělat představu o tom, co získáte.
Nejlepší software pro live chat pro rostoucí firmy zaměřené na zákazníky, které chtějí budovat silné vztahy se svými klienty.
Front je skvělá volba pro firmy, které chtějí zefektivnit svou obchodní komunikaci. Front nabízí živý webový chat, který lze spravovat přímo z vaší schránky. Kromě toho může váš tým zůstat nad svými každodenními úkoly díky funkci týmového chatu Front pro bezproblémovou spolupráci.
Mezi dobře známé zákazníky, kteří používají software Front, patří Fundraise Up, Hootsuite a Bubble.
Front nabízí svým zákazníkům tři cenové možnosti. Patří mezi ně opce 19 $, 49 $ a 99 $. Ty jsou vypláceny měsíčně na základě počtu uživatelů, kteří s nimi pracují. Nabízejí také bezplatnou 14denní zkušební verzi, takže se můžete dozvědět něco málo o tomto výkonném softwaru, než se rozhodnete předplatit některý z placených plánů.
Nejlepší software pro live chat pro místní firmy, které mají jak online přítomnost, tak kamenné obchody.
Podium nabízí výkonné řešení Podium Webchat, které vám může pomoci generovat až 11x více příchozích potenciálních zákazníků. Můžete shromažďovat informace o potenciálních zákaznících ještě předtím, než začnou chatovat, aby váš tým mohl poskytnout nejlepší možnou zákaznickou zkušenost.
Mezi zákazníky Podium patří Lunchbox., America’s Car-Mart a Bruce Titus Auto Group.
Podium nabízí tři cenové možnosti, ze kterých si můžete vybrat. První začíná na 289 USD, druhý stojí 449 USD a poslední je 649 USD. Můžete si také vyzkoušet Podium a vyzkoušet si to na vlastní kůži pomocí 14denní bezplatné zkušební verze.
Nejlepší software pro live chat pro menší nebo středně velké podniky s vizí růstu.
Zendesk poskytuje možnost živého chatu, který nejen potěší zákazníky, ale také zefektivní pracovní postupy vašich agentů a zlepší jejich zapojení. Zendesk nabízí nástroj pro živý chat, který může posunout míru spokojenosti vašich zákazníků na další úroveň.
Mezi zákazníky, kteří používají softwarová řešení Zendesk, můžete najít firmy jako BaubleBar, 99designs a Modsy.
Můžete začít s možností podpory, která stojí 19 USD na agenta měsíčně. Pokud byste chtěli získat přístup k dalším funkcím, včetně softwaru pro živý chat, můžete si předplatit cenu sady, která začíná na 49 USD. Pokud si chcete Zendesk vyzkoušet sami, můžete se přihlásit k jeho 30denní bezplatné zkušební verzi.
Nejlepší software pro live chat pro větší společnosti zaměřené na zákazníky s velkým objemem zákaznických interakcí.
Pro vaše zákazníky není nic jednoduššího, než vás kontaktovat pomocí chatovacích widgetů Zoho Desk, které lze vložit.
Mezi spokojené zákazníky, kteří používají Zoho Desk, patří Daimler, Lycamobile a McAfee.
Zoho Desk zahrnuje ve svém cenovém plánu bezplatnou možnost. Pro pokročilejší funkce si můžete vybrat ze tří úrovní sestávajících z 14 USD, 23 USD a 40 USD na agenta měsíčně. Funkce živého chatu je k dispozici za cenu 40 $.
Můžete si také předplatit bezplatnou 15denní zkušební verzi a sami si ji vyzkoušet.
Porovnání LiveAgent a Zoho Desk
Nejlepší software pro live chat pro podniky všech velikostí, které se snaží svým zákazníkům poskytovat příjemné zážitky.
Freshdesk Messaging (dříve známý jako Freshchat) usnadňuje komunikaci se zákazníky pomocí automatizace a robotů s umělou inteligencí. Software Freshdesk je úžasný obchodní nástroj, kterému důvěřuje více než 50 000 zákazníků.
Mezi podniky, které používají software Freshdesk, můžete najít Blue Nile, Travix a Klarna.
K základním funkcím Freshdesku máte přístup pomocí jejich bezplatného základního plánu. Chcete-li však plně využít tento výkonný software, můžete se zaregistrovat za 15, 39 nebo 49 USD měsíčně na agenta. Než se rozhodnete využít některou z placených možností, můžete Freshdesk vyzkoušet během 21denní bezplatné zkušební verze.
Porovnání LiveAgent a Freshdesk
Nejlepší software pro live chat pro menší podniky, které chtějí mít veškerou svou komunikaci na jednom místě.
Tidio nabízí živý chat a chatboty v jednom pohodlném nástroji. Můžete se připojit k různým webům pomocí vyhrazených pluginů bez nutnosti kódování.
Tidio používá celá řada společností včetně Reputation, L’Occitane en Provence a LoginRadius.
Tidio umožňuje svým zákazníkům používat základní funkce včetně živého chatu zcela zdarma. Pro ty, kteří chtějí ze softwarového řešení získat více, mají k dispozici cenový plán zahrnující 32,50 EUR, 65,83 EUR nebo 332,50 EUR placených ročně. Můžete také využít 7denní bezplatnou zkušební verzi, abyste získali představu o tom, co může tento software pro živý chat přinést vaší firmě.
Nejlepší software pro živý chat pro rostoucí podniky, které se snaží vybudovat advokacii a poskytnout vynikající zákaznickou zkušenost.
HubSpot Service Hub nabízí softwarové řešení pro živý chat, které zefektivňuje vaše interakce v živém chatu pomocí doručené konverzace, kde můžete plánovat následné konverzace, plánovat schůzky a hovory atd.
Mezi klienty, kteří používají produkty HubSpot Service Hub, můžete najít firmy jako GoFundMe, Frontify a SoundCloud.
Chcete-li zažít malou část tohoto robustního softwarového řešení, můžete se zdarma zaregistrovat. Můžete si však předplatit placený software HubSpot Service Hub za 45 $, 450 $ nebo 1200 $ měsíčně. Pokud si to chcete vyzkoušet, aniž byste se museli zavázat k placenému prémiovému tarifu, můžete využít 14denní bezplatnou zkušební verzi.
Porovnání LiveAgent a HubSpot Service Hub
Nejlepší software pro live chat pro firmy, které chtějí svým zákazníkům přinést dostupné komunikační nástroje.
Tawk.to je přeložena do více než 45 jazyků a je skvělou volbou pro všechny, kteří chtějí potěšit zákazníky po celém světě. S tímto softwarovým řešením pro živý chat vás vaši zákazníci budou moci kontaktovat ze svých počítačů i prostřednictvím mobilních zařízení.
Mezi zákaznickou základnou tawk.to můžete najít společnosti včetně Adidas, Domino a Chevrolet.
tawk.to je zcela zdarma. Bez omezení počtu agentů nebo objemu chatu můžete tento software pro live chat používat zcela zdarma. V případě, že potřebujete odbornou pomoc, můžete získat rodilého mluvčího, který vám poradí s čímkoli, za 1 dolar na hodinu.
Nejlepší software pro live chat pro začínající a středně velké společnosti ve všech odvětvích.
Softwarové řešení LiveChat lze snadno propojit s dalšími aplikacemi díky více než 200 integracím. Poskytněte rychlou a snadnou podporu živého chatu pomocí této vícekanálové podpory jedné aplikace.
Mezi podniky, které se spoléhají na software LiveChat, můžete najít Atlassian, 1Password a Adobe.
LiveChat nabízí cenové plány začínající na 16 USD za místo/měsíc účtované ročně nebo 19 USD účtované měsíčně. Další možností je 33 USD za sedadlo/měsíc účtované ročně nebo 39 USD účtované měsíčně. Poslední možností je 50 USD za místo/měsíc účtované ročně nebo 59 USD účtované měsíčně. LiveChat také nabízí plán Enterprise, o kterém se můžete dozvědět prostřednictvím demo hovoru. Existuje také možnost zdarma vyzkoušet software LiveChat během 14denní zkušební doby.
Porovnání LiveAgent a LiveChat
Nejlepší software pro live chat pro každou společnost, která chce zvýšit prodej a poskytovat úžasné služby zákazníkům.
Získání softwaru pro live chat usnadňuje implementaci webhooků, shromažďování dat a přenos příchozích chatů mezi agenty a zároveň poskytuje pohodlné komplexní řešení pro vaši zákaznickou podporu.
Toto softwarové řešení pro živý chat používají společnosti jako Audi, Paysafe a Samsung
Cena je v tomto případě individuální. Můžete si vyžádat cenovou nabídku na míru vašim potřebám. Acquire nenabízí bezplatnou zkušební verzi.
Nejlepší software pro live chat pro větší společnosti, které udržují zákazníka v popředí svých operací.
Toto robustní softwarové řešení pro živý chat poskytuje mnoho možností přizpůsobení, chatboty, zprávy v aplikaci a další.
Intercom má mnoho zavedených zákazníků, jako jsou New Relic, Airtable a Sotheby’s.
Od 38 USD měsíčně můžete používat základní funkce Intercomu. Pokud potřebujete upgradovat, je zde možnost 75 $ měsíčně. Kromě toho si Intercom účtuje doporučené doplňky: vlastní roboty od 99 USD/měsíc, odpovědní robot od 99 USD/měsíc, prohlídky produktu od 119 USD/měsíc a články centra nápovědy od 49 USD/měsíc.
Porovnání LiveAgent a Intercom
Nejlepší software pro live chat pro společnosti všech velikostí, které chtějí zlepšit zákaznickou zkušenost pro všechny své klienty.
Toto softwarové řešení pro zákaznickou zkušenost typu vše v jednom slouží více než 80 000 zákazníkům po celém světě. Robin, chatovací robot Birdeye, navíc ušetří čas vašim agentům při poskytování odpovědí na otázky zákazníků.
Mnoho společností spoléhá na softwarová řešení Birdeye, včetně DriveTime, Eldorado Resorts a Alliance.
Musíte požádat o cenový plán, který bude přizpůsoben vašemu podnikání. Birdseye však můžete vyzkoušet zdarma, když se zaregistrujete k 30denní bezplatné zkušební verzi.
Nejlepší software pro live chat pro malé a střední podniky, které chtějí zlepšit vztahy se svými zákazníky.
ActiveCampaign dokáže přiblížit automatizaci každému podnikání, které se nebojí využít svůj potenciál. Konverzace ActiveCampaign mohou být dalším krokem vaší společnosti do budoucnosti.
Mezi podniky, které využívají softwarová řešení ActiveCampaign, jsou Artivive, McCrindle a Bumper Leads.
Můžete si vybrat, zda budete platit 9 $, 49 $ nebo 149 $ měsíčně placené ročně, nebo si můžete vyžádat vlastní cenový plán. ActiveCampaign nabízí 14denní bezplatnou zkušební verzi, abyste se mohli seznámit s jejími funkcemi.
Nejlepší software pro live chat pro začínající podniky a firmy, které chtějí budovat silné vztahy se zákazníky.
S Drift je to všechno o zahájení konverzace. Díky mnoha softwarovým řešením, včetně softwaru pro live chat, využívá Drift více než 50 000 společností k poskytování skvělých zákaznických zkušeností.
Mezi zákazníky, kteří používají Drift, patří firmy jako Tenable, Smartling a Zenefits.
Chcete-li získat informace o ceně softwaru společnosti Drift, musíte si vyžádat cenový plán. Drift však nabízí bezplatnou zkušební dobu, takže si ji můžete před nákupem vyzkoušet.
Jak vidíte, existuje mnoho možností, ze kterých si můžete vybrat při hledání softwaru pro živý chat pro své kontaktní centrum.
Pojďme shrnout 5 nejlepších možností, které by mohly pokrýt většinu vašich potřeb.
1. LiveAgent – nejlepší poměr cena/výkon. Díky hodnocení 4,7 na Capterra víte, že budete v dobrých rukou. Nabízí nejrychlejší přizpůsobitelný widget živého chatu s možnostmi automatizace s tímhle opravdu neuděláte chybu. Převedení vašich chatů na vstupenky usnadní vašim agentům udržet si přehled bez ohledu na pracovní vytížení. Navíc LiveAgent poroste s vaším podnikáním díky snadné škálovatelnosti.
2. Zoho Desk– úžasná platforma pro střední až velké společnosti, které udržují své zákazníky v popředí. Jak naznačuje hodnocení Capterry 4,5, nebudete zklamáni, pokud se rozhodnete pro tuto možnost. Zoho Desk vám umožňuje přizpůsobit váš software pro live chat tak, aby dokonale vyhovoval vaší značce. S vyšším objemem zákaznických interakcí můžete použít chatbota ke zvednutí zátěže z ramen vašich agentů a minimalizaci doby odezvy.
3. HubSpot Service Hub – tento software se může pochlubit hodnocením Capterra 4,4, které vám ukazuje, jak moc si jejich klienti cení službu. Protože se snadno integruje s ostatními produkty HubSpot, nastavení nezabere žádný čas. Navíc se s tímto můžete ponořit do hloubky, protože poskytuje mnoho přehledů a umožňuje vám podrobně prostudovat vaše analýzy.
4. Intercom– s tímto zavedeným hráčem na poli zákaznických služeb nikdy neuděláte chybu. Díky hodnocení Capterra 4,5 víte, proč mají tak loajální zákaznickou základnu. Díky mnoha možnostem automatizace a vícekanálové platformě si můžete být jisti, že žádný zákaznický dotaz nezůstane bez odpovědi.
5. Zendesk– poskytuje mnoho funkcí, které pro vaši společnost najdete neocenitelné. S hodnocením Capterra 4,4 si můžete být jisti, že váš software pro live chat vám pomůže poskytovat vynikající zákaznickou podporu. Vaši klienti si nejen užijí rychlé a personalizované odpovědi od agentů, ale také se mohou cítit oprávněni řešit své dotazy pomocí možnosti samoobsluhy< /a> a robustní znalostní základnu.
Software pro živý chat | LiveAgent
Vyzkoušejte zdarma špičkový software pro live chat! Není potřeba žádná kreditní karta.
|
Zoho Desk | HubSpot Service Hub | Intercom | Zendesk |
---|---|---|---|---|---|
Capterra hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterra.
|
4.7
(approx. 1k reviews)
|
4.5
(approx. 1.7k reviews)
|
4.4
(approx. 100 reviews)
|
4.5
(approx. 800 reviews)
|
4.4
(approx. 2.8k reviews)
|
Webové |
|
|
|
|
|
Bezplatná verze |
LiveAgent nabízí bezplatnou verzi.
|
Zoho Desk nabízí bezplatnou verzi.
|
HubSpot Service Hub nabízí bezplatnou verzi.
|
Intercom nenabízí bezplatnou verzi.
|
Zendesk nenabízí bezplatnou verzi.
|
Zkušební verze zdarma |
LiveAgent nabízí bezplatnou zkušební verzi.
|
Zoho Desk nabízí bezplatnou zkušební verzi.
|
HubSpot Service Hub nabízí bezplatnou zkušební verzi.
|
Intercom nabízí bezplatnou zkušební verzi.
|
Zendesk nabízí bezplatnou zkušební verzi.
|
Vyvolávací cena |
$29/agent/měsíc
LiveAgent
ceny softwaru pro live chat začínají na 29$ agent/měsíc.
|
$58.5/agent/měsíc
Zoho Desk ceny softwaru pro live chat začínají na 58,5$ za agenta/měsíc.
|
€41/agent/měsíc
HubSpot Service Hub's ceny softwaru pro live chat začínají na 41€ agent/měsíc.
|
$38/agent/měsíc
Intercomceny softwaru pro live chat začínají na 38$ agent/měsíc.
|
$69/agent/měsíc
Zendesk ceny softwaru pro live chat začínají na 69$ agent/měsíc.
|
Pokud máte zájem o zakoupení softwaru pro živý chat, zde je seznam otázek, které můžete položit, abyste zjistili, zda je pro vás to pravé.
Tyto jednoduché otázky vám mohou pomoci zjistit, zda je volba softwaru pro vaši firmu ta správná. Ukázkové hovory jsou o tom, abyste se ujistili, že toto je investice, kterou chcete provést. Takže se zeptejte!
Ačkoli mohou mít různí poskytovatelé různé odpovědi, obecně je to docela jednoduché. Nejprve si musíte vybrat software pro live chat, který chcete používat, a zaregistrovat se k němu. Poté musíte na svůj web přidat tlačítko živého chatu. Složitost se může u jednotlivých poskytovatelů lišit. Ale pokud si vezmeme LiveAgent jako příklad, stačí přidat kousek HTML kódu do těla vaší stránky. Pokud se nesnažíte výrazně přizpůsobit tlačítko živého chatu, celé nastavení softwaru pro živý chat LiveAgent by nemělo trvat déle než několik minut.
To značně závisí na softwarovém řešení pro živý chat, které se rozhodnete použít. Ve výše uvedeném článku najdete 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro live chat, které funkce nabízejí a kolik to stojí.
Existuje mnoho možností a je třeba skutečně vyhodnotit, co bude pro vás nejlepší. Pokud však hledáte snadno ovladatelnou technologii, na kterou se můžete 100% spolehnout, LiveAgent je to pravé pro vás.
Software pro live chat LiveAgent je úžasné všezahrnující řešení pro každou firmu, která chce poskytovat výbornou podporu prostřednictvím více komunikačních kanálů. Bez ohledu na to, zda obdržíte chat, telefonní hovor nebo zmínku na sociálních sítích nebo oznámení prostřednictvím jiného digitálního kanálu, můžete snadno najít jakoukoli interakci se zákazníkem díky vestavěnému systému prodeje tiketů.
Nejen množství, ale také kvalita funkcí dělá ze softwaru LiveAgent pro živý chat skvělou volbu pro všechny podniky zaměřené na zákazníka.
Tady LiveAgent krade show. Nabízí širokou škálu funkcí a více než 150 integrací a přitom je stále cenově dostupný a dostupný, nikdy nebudete mít pocit, že o něco přicházíte. Přestože jeho základní funkce můžete používat zcela zdarma, cena 15 USD je malý poplatek za všechny funkce, které tento software nabízí.
LiveAgent se může pochlubit vysokým hodnocením na webech jako Capterra, G2 a TrustRadius. Pokud si tedy ceníte názorů podobně smýšlejících komunit a ostatních uživatelů softwaru LiveAgent pro live chat, může to být pro vás nejlepší volba.
Toto je software pro živý chat, který poskytuje LiveAgent. S počátečním nastavením, které netrvá déle než 5 minut, nemusíte vědět, jak kódovat, abyste to udělali. Přizpůsobení a každodenní používání tohoto softwaru pro live chat je hračka i pro ty, kteří se nepovažují za technicky zdatné. Více než 150 integrací navíc velmi usnadňuje připojení k jakékoli platformě, kterou potřebujete.
Software pro zákaznický servis
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.
Přední software pro softwarové telefony pro firmy B2B a B2C
Uskutečňujte a přijímejte mezinárodní hovory za místní ceny pomocí softphonu LiveAgent. Jsme partnery více než 99 % poskytovatelů VoIP.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team