Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte na LiveAgent & migrujte vaše data z LeadDesk již dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přecházíte z LeadDesk do LiveAgent?

Zvažujete přechod z LeadDesku na LiveAgent? Přejděte na skvělý tiketovací systém, který zvládne všechny důležité zákaznické kanály podpořené řadou funkcí, integrací a nepřetržitou podporou pro každého zákazníka.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

LeadDesk vs LiveAgent srovnání

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
LeadDesk
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
LeadDesk nabízí tiketing v plánu za 108 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
LeadDesk nabízí Live Chat v plánu za 108 USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 49 USD/agent/měsíc.
Společnost Zopim nabízí Call centrum v plánu za 108 USD/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
LeadDesk nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
LeadDesk nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
LeadDesk nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
LeadDesk nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
LeadDesk nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
LeadDesk nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
LeadDesk nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
LeadDesk nenabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
LeadDesk nabízí funkce API v plánu za 157 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
LeadDesk nabízí funkce IVR v plánu za 108 USD/agent/měsíc.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
LeadDesk nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
LeadDesk nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
LeadDesk nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
LeadDesk nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
LeadDesk nenabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za 49 USD/agent/měsíc.
LeadDesk nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 108 USD/agent/měsíc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
LeadDesk nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 108 USD/agent/měsíc.
Data migration from one solution to another

Migrujte vaše data do LiveAgent

Poskytněte úžasnou zákaznickou podporu se správným řešením. Získejte přístup k tiketingu s e-mailem, živému chatu, call centru, sociálním médiím a zákaznickému portálu se znalostní databází.

Chcete provést migraci sami?

V současné době nemáme k dispozici migrační plugin LeadDesk. Máte o něj zájem? Dejte nám vědět a my na tom začneme pracovat!

Migrate data to LiveAgent on your own

Jaký typ dat můžete migrovat z LeadDesk?

Lidé

Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.

Označení

Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.

Tikety

Migrujte tikety, přílohy, uživatelská pole a pole tiketů.

Připraveni migrovat z LeadDesk do LiveAgent?

Podívejte se na výhody, které získáte, když přejdete na LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Výjimečný zákaznický servis

24/7 podpora od našich agentů. Jsme tu pro vás kdykoli nás potřebujete.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Dokonalé řešení pro help desk

Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací. Máme všechno co potřebujete.

Person collecting papers into the net

Zvyšte úspory a návratnost investic

Získejte LiveAgent navždy zdarma nebo si vyberte některý z předplacených plánů.

Multilingual support in LiveAgent

Vyberte si váš jazyk

Vyberte si některý z více než 43 různých překladů. LiveAgent také podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety.

Migrujte vaše data z LeadDesk ještě dnes

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW a Yamaha a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.

Více informací
$15 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Migrujete z jiného softwaru helpdesku?

Migrujte svá data od některého z níže uvedených poskytovatelů řešení helpdesku zdarma. Přejděte ještě dnes. Postaráme se o vás.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Desk.com Drift Extend Freshcaller Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to LeadDesk migrace
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke špičkovým společnostem a poskytněte jim lepší podporu s LiveAgentem.

Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke špičkovým společnostem a poskytněte jim lepší podporu s LiveAgentem.

LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro smb. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW nebo Yamaha, a poskytněte prvotřídní zákaznickou podporu.

Přecházíte z Tawk do LiveAgent?

Plánujete přechod z Tawk na LiveAgent? Využijte naši bezplatnou zkušební verzi a objevte výhody plně vybaveného helpdesku s nepřetržitou podporou a širokou škálou integrací. LiveAgent nabízí pokročilé funkce jako tiketing, call centrum, integrace sociálních médií a další. Přeneste svá data snadno a užívejte si neomezené možnosti zákaznické podpory.

Používáte v současné době zkušební verzi LiveAgentu a chcete přejít na Supportbee? Migraci dat nabízíme zdarma. Zavolejte nám a začněte migrovat svá data ještě dnes.

Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?

Přejděte ze SupportBee na LiveAgent s bezplatnou zkušební verzí a zlepšete svůj helpdesk. Snadná migrace a skvělá podpora!

Migraci dat ze Zendesk zahájíte kliknutím na jednoduchý aktivační posuvník. Všechny vaše tikety a agenti budou bezpečně přeneseni do LiveAgent.

Přecházíte ze Zendesk?

Migraci dat ze Zendesk zahájíte kliknutím na jednoduchý aktivační posuvník. Všechny vaše tikety a agenti budou bezpečně přeneseni do LiveAgent.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x