Zvažujete přechod z LeadDesku na LiveAgent? Přejděte na skvělý tiketovací systém, který zvládne všechny důležité zákaznické kanály podpořené řadou funkcí, integrací a nepřetržitou podporou pro každého zákazníka.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
LeadDesk
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
|
LeadDesk nabízí tiketing v plánu za 108 USD/agent/měsíc.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
LeadDesk nabízí Live Chat v plánu za 108 USD/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 49 USD/agent/měsíc.
|
Společnost Zopim nabízí Call centrum v plánu za 108 USD/agent/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
|
LeadDesk nenabízí samoobsluhu.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
|
LeadDesk nenabízí integraci Facebooku.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
LeadDesk nenabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
LeadDesk nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
LeadDesk nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
|
LeadDesk nenabízí znalostní databázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
LeadDesk nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
LeadDesk nenabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
LeadDesk nabízí funkce API v plánu za 157 USD/agent/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
LeadDesk nabízí funkce IVR v plánu za 108 USD/agent/měsíc.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
LeadDesk nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
LeadDesk nenabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
LeadDesk nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
LeadDesk nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
LeadDesk nenabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za 49 USD/agent/měsíc.
|
LeadDesk nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 108 USD/agent/měsíc.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
LeadDesk nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 108 USD/agent/měsíc.
|
Poskytněte úžasnou zákaznickou podporu se správným řešením. Získejte přístup k tiketingu s e-mailem, živému chatu, call centru, sociálním médiím a zákaznickému portálu se znalostní databází.
V současné době nemáme k dispozici migrační plugin LeadDesk. Máte o něj zájem? Dejte nám vědět a my na tom začneme pracovat!
Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.
Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.
Migrujte tikety, přílohy, uživatelská pole a pole tiketů.
Podívejte se na výhody, které získáte, když přejdete na LiveAgent
24/7 podpora od našich agentů. Jsme tu pro vás kdykoli nás potřebujete.
Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací. Máme všechno co potřebujete.
Získejte LiveAgent navždy zdarma nebo si vyberte některý z předplacených plánů.
Vyberte si některý z více než 43 různých překladů. LiveAgent také podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW a Yamaha a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.
Most Popular
Migrujte svá data od některého z níže uvedených poskytovatelů řešení helpdesku zdarma. Přejděte ještě dnes. Postaráme se o vás.
Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke špičkovým společnostem a poskytněte jim lepší podporu s LiveAgentem.
Přecházíte z Tawk do LiveAgent?
Plánujete přechod z Tawk na LiveAgent? Využijte naši bezplatnou zkušební verzi a objevte výhody plně vybaveného helpdesku s nepřetržitou podporou a širokou škálou integrací. LiveAgent nabízí pokročilé funkce jako tiketing, call centrum, integrace sociálních médií a další. Přeneste svá data snadno a užívejte si neomezené možnosti zákaznické podpory.
Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?
Přejděte ze SupportBee na LiveAgent s bezplatnou zkušební verzí a zlepšete svůj helpdesk. Snadná migrace a skvělá podpora!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.