Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
Kayako
|
---|---|---|
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterra.
|
4.7
Celkové hodnocení 4,7 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
|
4.0
Celkové hodnocení 4,0 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
|
Jednoduchost použití
Hodnocení snadnosti používání od ověřených uživatelů na webu Capterra.
|
4.6
Hodnocení 4,6 z 5 pro snadnost použití od ověřených uživatelů na Capterra.
|
3.9
Hodnocení 3,9 z 5 pro snadnost použití od ověřených uživatelů na Capterra.
|
Zákaznický servis
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na webu Capterra.
|
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
|
3.8
Hodnocení 3,8 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
|
Poměr cena/výkon
Hodnocení poměru cena/výkon od ověřených uživatelů na webu Capterra.
|
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 pro hodnotu produktu v porovnání s cenou od ověřených uživatelů na Capterra.
|
3.8
Hodnoceno 3,8 z 5 pro hodnotu produktu vs. cena ověřenými uživateli na Capterra.
|
Cena
Cena softwaru v USD/měsíc.
|
$15/měsíc/agent
Cena v USD na měsíc/agent.
|
$15/měsíc/agent
Cena v USD na měsíc/agent.
|
Upozornění/eskalace
Upozornění a eskalace pro tikety a SLA na základě priority a předem definovaných podmínek.
|
Nabízí upozornění a eskalace.
|
Nabízí upozornění a eskalace.
|
Automatizované směrování
Automatizované směrování do specifických oddělení nebo agenty založené na předem daných podmínkách.
|
Nabízí automatizované směrování.
|
Nabízí automatizované směrování.
|
Management call centra
Centralizovaný ovládací panel pro uskutečňování, příjem a správu hovorů.
|
Nabízí management call centra.
|
Nabízí management call centra.
|
Správa fronty
Systém, který se používá ke správě front volání..
|
Nabízí správu fronty.
|
Nabízí správu fronty.
|
Správa e-mail
Možnost propojit software tiketingu s více e-mailovými adresami, aby bylo možné přijímat, odpovídat a psát e-maily přímo ze softwaru.
|
Nabízí správu e-mailů.
|
Nabízí správu e-mailů.
|
Výkonnostní metriky
Sledujte chování návštěvníků webu. Zjistěte, jak dlouho si prohlížejí vaše stránky nebo na kterém webu se nacházejí.
|
Nabízí výkonnostní metriky.
|
Nabízí výkonnostní metriky.
|
Správa znalostní databáze
Funkce, která uživatelům umožňuje vytvářet a spravovat komplexní úložiště znalostí.
|
Nabízí správu znalostní databáze.
|
Nabízí správu znalostní databáze.
|
Více-kanálová komunikace
Propojení s více komunikačními linkami (například e-mailem, živým chatem, call centrem nebo sociálními médii) pro zjednodušení všech zpráv a umožnění uživatelům na ně reagovat ze softwaru pro tiketing.
|
Nabízí multi-kanálovou komunikaci.
|
Nabízí multi-kanálovou komunikaci.
|
Chat ve skutečném čase
Nativní widget živého chatu, který lze umístit na vaše stránky a používat pro komunikaci s návštěvníky webu v reálném čase.
|
Nabízí chat ve skutečném čase.
|
Nabízí chat ve skutečném čase.
|
Reportování/Analytika
Analytický panel, který uživatelům umožňuje vytvářet přehledy o výkonu.
|
Nabízí reportování/analytiku.
|
nenabízí reporting/analytiku.
|
Portál samoobsluhy
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
Nabízí portál samoobsluhy.
|
Nabízí portál samoobsluhy.
|
Service Level Agreement (SLA) management
Funkce, která umožňuje spravovat a monitorovat protokoly SLA, dodržování SLA a další.
|
Nabízí správu dohod o úrovni služeb (SLA).
|
Nabízí service level agreement (SLA) management.
|
Integrace sociálních médií
Integrace populárních sociálních sítí jako je Facebook.
|
Nabízí integraci sociálních sítí.
|
Nabízí integraci sociálních médií.
|
Správa tiketů
Spravujte tikety pomocí přenosů, slučování, rozdělování, označování jako spam, uspávání a dalších funkcí.
|
Nabízí správu tiketů.
|
Nabízí správu tiketů.
|
Správa pracovních procesů
Pravidla automatizace, která lze implementovat pro urychlení procesů zákaznické podpory.
|
Nabízí správu pracovních procesů.
|
Nabízí správu pracovních procesů.
|
Obraťte se na nás prostřednictvím chatu nebo e-mailu a dejte nám vědět, že chcete migrovat svá data ze služby Kayako do služby LiveAgent. Všechna vaše data bezpečně a bezplatně migrujeme. Vy se zatím můžete pohodlně usadit, odpočívat a vychutnávat si šálek kávy.
Pokud chcete data Kayako do LiveAgentu migrovat sami, kontaktujte nás prostřednictvím chatu nebo e-mailu. Můžeme vám ukázat, jak náš migrační plugin funguje a jaký typ dat pro vás může migrovat. Můžete si jej také sami vyzkoušet v sekci pluginu našeho softwaru.
Jednoduše migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky.
Migrujte všechna oddělení a označení tiketů.
Migrujte tikety, přílohy, uživatelská pole, a pole tiketů.
Níže jsme uvedli seznam výhod, které si zákazníci mohou užívat poté, co přenesou svá data z Kayako do LiveAgent.
Naši agenti jsou připraveni vám asistovat s jakýmkoli problémem 24/7.
Náš software má přes 179 funkcí helpdesku, doplněných o více než 40 integrací.
LiveAgent nabízí plán navždy zdarma, a také 3 placené plány za výhodné ceny.
LiveAgent je dostupný ve 43 různých jazykových překladech (některé částečně) a podporuje jazykově upravitelné widgety.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.
Most Popular
Migrujte svá data od některého z níže uvedených poskytovatelů řešení helpdesku zdarma. Přejděte ještě dnes. Postaráme se o vás.
Přecházíte z Birdseed na LiveAgent?
Přecházíte z Birdseed na LiveAgent? Využijte naši bezplatnou migraci dat a přeneste tikety, tagy a další důležitá data snadno a rychle. Získejte výhody, které LiveAgent nabízí, včetně integrace s populárními sociálními sítěmi, neomezenou podporou 24/7 a bezplatnou zkušební verzí až na 30 dní bez nutnosti zadání kreditní karty. Začněte svou migraci ještě dnes!
Přecházíte z Tawk do LiveAgent?
Plánujete přechod z Tawk na LiveAgent? Využijte naši bezplatnou zkušební verzi a objevte výhody plně vybaveného helpdesku s nepřetržitou podporou a širokou škálou integrací. LiveAgent nabízí pokročilé funkce jako tiketing, call centrum, integrace sociálních médií a další. Přeneste svá data snadno a užívejte si neomezené možnosti zákaznické podpory.
Přecházíte ze Zendesk do LiveAgent?
Snadná migrace ze Zendesk Talk do LiveAgent s bezplatnou podporou a migrací dat. Vyzkoušejte 14denní bezplatnou zkušební verzi s emailovou registrací nebo 30 dní s firemním emailem. Užijte si výhody jako tiketing, živý chat, call centrum a integrace sociálních sítí za výhodnější ceny než Zendesk. Připojte se k firmám jako Forbes a Airbus a zlepšete svou zákaznickou podporu s LiveAgent!
Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?
Přejděte ze SupportBee na LiveAgent s bezplatnou zkušební verzí a zlepšete svůj helpdesk. Snadná migrace a skvělá podpora!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.