Ready to switch to LiveAgent

Jsme v New Yorku!

Pojďme se sejít v New Yorku nad šálkem kávy a prodiskutovat, jak vám může LiveAgent pomoct vylepšit vaši firmu pomocí kvalitního helpdesku a softwaru zákaznické péče.

Výhody pro vaši americkou společnost

Každá firma si zaslouží lepší zákaznické služby

Osobní založení vašeho účtu

Specializovaný key account manager

Regionální podpora a zákaznická péče

Zvyšte produktivitu své firmy

Přechod k LiveAgentu je většinou firem vnímán jako zcela zásadní krok. Najednou totiž zvládnou odbavit dvakrát tolik klientských dotazů a zároveň zkrátit pracovní dobu, z čehož nakonec těží obě strany. Připojte se k nim a začněte využívat oceněný helpdesk software, na který se můžete spolehnout.

Increase productivity
Good customer satisfaction score

Zvyšte spokojenost svých zákazníků

Zavedením live chatu a zákaznického servisu v reálném čase jsou firmy schopny zvýšit spokojenost svých zákazníků až o 29 %. LiveAgent jim rovněž pomáhá vylepšit míru konverze a poskytuje příležitosti pro cross-selling a upselling.

Pojďme se sejít a prodiskutovat možnosti

Zajímalo by vás, jak vám náš helpdesk software může pomoct vylepšit zákaznické služby a pozitivně ovlivnit vaši společnost a značku? Pojďme se osobně sejít a projednat nekonečné možnosti vzájemné spolupráce.

get inspired

Naše kanceláře v různých částech světa

Bratislava

Kiyv

Kyjev

New York

New York

Nejlepší helpdesk software

LiveAgent má nejvíce recenzí a je nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro SMB v roce 2019. Buďte blíž svým zákazníkům a poskytujte jim rychlejší pomoc díky LiveAgentu.

$15 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form
Related Articles to Kancelář v New Yorku
Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent akademie

Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrace

Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi

Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkce

Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x