Twitter (X) integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Twitter (nyní známý jako X) je mikroblogovací webová stránka a sociální médium, které používají miliony lidí po celém světě. Uživatelé komunikují prostřednictvím krátkých zpráv nazývaných tweety (příspěvky), v nichž mohou sdílet text a různá média a komunikovat tak se svými sledujícími. Je to skvělá platforma pro rychlé šíření informací, sledování aktuálního dění, oslovování nového publika, hledání zpětné vazby, přispívání do diskusí a vyjadřování.
Twitter (X) používají také podniky k propagaci svých produktů, komunikaci se zákazníky nebo poskytování podpory. Může zvýšit spokojenost zákazníků a vaši agenti mohou poskytovat pomoc v reálném čase, místo aby pouze vyřizovali e-maily nebo telefonáty.
Integrace služby LiveAgent se službou Twitter (X) umožňuje firmám snadno sledovat zmínky o značce a klíčová slova, reagovat na dotazy zákazníků a sledovat zmínky veřejnosti. Po integraci služby Twitter (X) bude schránka vašeho týmu sledovat zprávy a tweety (příspěvky) z vašeho účtu.
Proč je zákaznická podpora Twitteru (X) důležitá?
Twitter (X) má více než 187 milionů aktivních uživatelů denně po celém světě. Mnoho z těchto uživatelů používá Twitter (X) ke sdílení svých názorů na produkty a podniky, pokládání otázek a poskytování zpětné vazby prostřednictvím sdílení pozitivních i negativních zkušeností.
Vzhledem k tomu, že Twitter (X) je považován za „always-on“ (vždy zapnutý) kanál, zákazníci očekávají, že budou při pokusu o kontaktování firmy na této platformě potvrzeni. Podniky, které nereagují rychle nebo způsobem, který je pro zákazníka uspokojivý, často čelí veřejné reakci.
Vzhledem k povaze Twitteru (X) se tyto negativní zkušenosti mohou šířit jako požár a tisíce lidí na ně mohou reagovat. Proto je nesmírně důležité být na Twitteru (X) aktivní a navíc se dobře orientovat v proaktivním zákaznickém servisu.
Jak to funguje?
Abyste byli informováni o každém tweetu (příspěvku), který vám přijde, musíte použít pokročilý software pro služby zákazníkům na sociálních sítích, jako je LiveAgent.
Pomocí naší integrace s Twitterem (X) můžete sledovat svou značku a včas reagovat na tweety (příspěvky) a komentáře, které vyžadují akci. Systém vás upozorní a každý tweet (příspěvek) obsahující sledovaná klíčová slova, komentáře a zmínky převede na tiket.
Co můžete dělat s integrací služby Twitter (X)?
- Sledování zmínek o značce a klíčových slov
- Nastavení jednoduchých vyhledávacích výrazů a sledování a archivace všech tweetů obsahujících tyto výrazy ve vaší databázi.
- Sledování všech zmínek o vaší značce v reálném čase.
- Monitorování vaší značky na sociálních sítích v reálném čase.
- Připojení několika účtů Twitter (X).
- Odpovědi na tweety (příspěvky), komentáře a zmínky z jednoho místa.
- Jednoduchá kategorizace a vyhledávání komunikace na Twitteru (X) a komentářů od zákazníků.
- Automatické zachycení veřejných zmínek jako tiketů.
Jak to vypadá/jak to funguje v praxi?
Jak integrovat Twitter (X) se službou LiveAgent
LiveAgent nabízí nativní integraci se službou Twitter (X), která je k dispozici v plánu Large (Velkého) předplatného. Pokud však máte plán Small (Malý) nebo Medium (Střední), můžete tuto funkci za příplatek přidat do svého arzenálu zákaznické podpory. Chcete-li se dozvědět více o integraci služby LiveAgent a služby Twitter (X), jednoduše postupujte podle níže uvedených kroků.
Poznámka: Chcete-li svůj účet LiveAgent integrovat se službou Twitter (X), musíte mít nejprve vývojářský účet Twitter( X) pro přístup k rozhraní Twitter API v2 a vytvořit aplikaci Twitter (X).
Přihlaste se ke svému účtu Twitter (X) a navštivte stránku developers.twitter.com → v nabídce přejděte na Portál pro vývojáře.
- Pokud nemáte vývojářský účet, musíte si ho vytvořit.
Po registraci nebo přihlášení uvidíte všechny své aplikace Twitter na stránce Dashboard (Hlavní panel). Chcete-li vytvořit nový projekt, zvolte „+ Vytvořit projekt“ nebo přejděte z nabídky do sekce Projekty a aplikace → Přehled.
Pokračujte v procesu vytváření projektu a aplikace a na poslední obrazovce „Zde jsou vaše klíče a tokeny“ zkopírujte a uložte klíč API a tajný klíč API. Bude to nutné pro pozdější integraci → poté klikněte na tlačítko „Nastavení aplikace“.
V nastavení aplikace klikněte na možnost „Nastavit” v části Nastavení ověřování uživatele.
Na stránce Nastavení ověření uživatele vyplňte všechna požadovaná pole:
Oprávnění aplikace – čtení a zápis
Typ aplikace – webová aplikace, automatizovaná aplikace nebo bot
URL zpětného volání / URL přesměrování – URL vašeho účtu LiveAgent
Adresa URL webové stránky – adresa URL webové stránky vaší společnosti
Uložte konfigurační formulář → zobrazí se pověření Client ID (ID klienta) a Client Secret (Tajemství klienta) → klikněte na „Hotovo“.
Po nastavení aplikace Twitter (X) ji můžete propojit s účtem LiveAgent. Ve svém účtu LiveAgent přejděte do části Konfigurace → Twitter → Nastavení aplikace.
Vložte hodnotu klíče API do pole Klíč spotřebitele a hodnotu klíče do rozhraní tajného APY do pole Tajemství spotřebitele → a klikněte na Uložit. Vaše aplikace Twitter je nyní integrována s účtem LiveAgent. Dalším krokem je připojení účtu Twitter (X) k účtu LiveAgent.
Nyní se podíváme, jak propojit účet Twitter (X) s účtem LiveAgent:
Přejděte na svůj účet LiveAgent → otevřete Konfigurace → klikněte na Twitter → Účty Twitter → Přidat účet Twitter.
Nejprve je třeba povolit službu Twitter. Můžete tak učinit kliknutím na oranžové tlačítko v sekci. Poté se LiveAgent restartuje.
Zobrazí se nové okno → přihlaste se ke svému účtu na Twitteru (X) zadáním uživatelského jména a hesla → kliknutím na „Autorizovat aplikaci” udělíte aplikaci LiveAgent oprávnění k nakládání s vašimi daty a k poskytování přístupu → okno se poté automaticky zavře.
- Váš účet Twitter (X) byl připojen a měl by být k dispozici v dané sekci.
Pokud chcete začít načítat tweety (příspěvky) a komentáře a odpovídat na ně, klikněte na tlačítko „Upravit” (ikona tužky) → povolte možnost „Pokud je zaškrtnuto, LiveAgent bude načítat tweety a měnit je na tikety”.
Kromě toho můžete definovat konkrétní parametry pro další tweety (příspěvky), které chcete sledovat. Klikněte na „Přidat nový dotaz” a přizpůsobte, které tweety (příspěvky) chcete proměnit v tikety.
- Už máte skoro hotovo! Pokračujte a podívejte se do schránky přijatých tiketů. Měli byste v ní vidět své tweety a odpovědi od svých sledujících.
Proč je tato integrace tak přínosná?
Zvýšená spokojenost zákazníků a oddanost značce
Díky naší integraci už nebudete muset sledovat své účty na Twitteru (X) a mobilní zařízení jako ostříž. Budete se moci snadno připojit k probíhajícím konverzacím.
Účastí v diskusích, které vaši zákazníci vedou o vás nebo o vašich konkurentech, dáte najevo, že vám na nich záleží a že vás zajímá, co říkají.
Díky uložení všech předchozích tiketů na Twitteru (X) v archivu můžete na své klienty snadno zapůsobit znalostí jejich předchozích dotazů, údajů o nákupu a dalších údajů. To vám může pomoci zvýšit jejich loajalitu vůči vaší značce a zvýšit celoživotní hodnotu zákazníka a jeho spokojenost.
Rychlejší vyřešení problémů
Nabízet skvělý produkt za skvělou cenu už nestačí. Zákazníci očekávají individuální podporu a rychlé odpovědi na své dotazy/problémy. Pokud se vaši zákazníci obrátí na Twitter (X), ale nedostanou odpověď do hodiny, je pravděpodobnější, že odejdou a budou sdílet své negativní zkušenosti online.
Díky službě LiveAgent můžete svým zákazníkům poskytnout to, co hledají. Náš helpdesk software vás upozorní pokaždé, když obdržíte nový tiket na Twitteru (X), což vám usnadní zodpovězení všech dotazů zákazníků a zajistí, že žádná zpráva nezůstane bez odpovědi.
Lepší efektivita pracovních postupů
Použití služby LiveAgent k odpovídání na dotazy zákazníků může také zvýšit efektivitu vašich agentů. A to následovně:
- Vaši agenti nebudou muset neustále sledovat více účtů a zařízení.
- Vaši agenti se nenechají rozptylovat jinými účty na Twitteru (X).
- Vaši agenti nebudou rozptylováni stále rostoucím počtem oznámení.
- Vaši agenti budou moci spravovat více obchodních účtů najednou.
Silnější zastoupení značky
Když lidé procházejí váš Twitter (X), je pravděpodobné, že zkoumají vaši značku i vámi nabízené produkty nebo služby. Proč si je nezískat tím, že předvedete, že na všechny dotazy zákazníků odpovídáte včas a s trochou elegance?
Lepší zabezpečení, méně úniků dat
LiveAgent také zvyšuje bezpečnost celého procesu tím, že všechny tickety Twitter (X) ukládá do sdílené univerzální schránky, ke které mají přístup oprávnění agenti podpory. To znamená, že se již nemusíte obávat:
- Sdílení přihlašovacích údajů s více zaměstnanci.
- Zůstávat přihlášený na veřejných zařízeních.
- Ztráty zařízení, která jsou přihlášena k vašemu účtu Twitter (X).
Prohlédněte si náš nedávný článek představující nadšení z oznámení o integraci s Twitterem a o tom, jak toto nové řešení zajišťuje bezproblémové využití a umožňuje vám nadále úspěšně používat integraci s Twitterem pro zákaznickou podporu!
Konkurenční výhoda
Přestože je podpora skrz Twitter (X) stále populárnější, stále existuje mnoho firem, které ji neposkytují. Získejte konkurenční výhodu ještě dnes – stačí propojit účet Twitter (X) se službou LiveAgent.
Jste připraveni vyzkoušet integraci se službou Twitter (X)?
Nechte nás postarat se o těžkou práci, abyste se mohli soustředit na poskytování bezproblémové a spolehlivé podpory všem svým zákazníkům. Zahajte svou bezplatnou 30denní zkušební verzi ještě dnes. Nevyžadujeme žádnou kreditní kartu.
Frequently Asked Questions
Co je integrace Twitteru ve službě LiveAgent?
Integrace se službou Twitter vytvoří nový tiket, kdykoli se o vás někdo zmíní v nějakém tweetu. Díky tomu můžete vždy komunikovat se zákazníky a být informováni z jednoho rozhraní.
Jak můžete integrovat Twitter se službou LiveAgent?
1. Přihlaste se do svého LiveAgent účtu 2. Přejděte do Konfigurací 3. Hledejte Twitter -> Účty Twitter -> Přidat účet Twitter 4. Připojit 5. Klikněte na tlačítko Upravit a zkontrolujte políčko Stav
Objevte snadnost tvorby blogu s Bloggerem, bezplatnou platformou pro správu obsahu, která podporuje integraci s LiveAgent živým chatem. Zvyšte zapojení zákazníků pomocí super rychlého chatu a personalizovaného designu, který ladí s vaším blogem. Vyzkoušejte LiveAgent zdarma a zlepšete svou zákaznickou podporu ještě dnes!
Objevte sílu ActiveCampaign s LiveAgent integrací pro automatizaci zákaznické zkušenosti. Zlepšete své marketingové a prodejní procesy díky segmentaci, personalizaci a automatizaci e-mailů. Spravujte zákaznické odběry a propojte se s nabídkami ActiveCampaign pro efektivnější pracovní postupy. Vyzkoušejte zdarma a posuňte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.