Zimbra integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Zimbra?
Zimbra je řešení pro osobní firemní e-mailovou komunikaci a spolupráci. Software Zimbra se skládá z klientských i serverových komponent a svého času nabízel i desktopovou aplikaci Zimbra Desktop. Kromě verze Zimbra s otevřeným zdrojovým kódem existuje i komerční verze (“Network Edition”), která obsahuje doplňky s uzavřeným zdrojovým kódem, jako je například vlastní aplikační programové rozhraní pro synchronizaci schůzek a kontaktů s aplikací Outlook.
Jak používat Zimbra?
Integrovaný cloud e-mail, kalendář a řešení pro spolupráci je Zimbra podnikovým standardem ve veřejných i soukromých cloudech. Zimbra nabízí jedno z nejinovativnějších řešení pro zasílání zpráv, které je dnes k dispozici, a propojuje koncové uživatele s informacemi a aktivitami uloženými v jejich osobních cloudech prostřednictvím přepracovaného rozhraní založeného na prohlížeči.
Máte problém s tím, abyste e-maily zákazníků Zimbra soustředili a vyřešili včas? Je čas integrovat s LiveAgentem a spravovat komunikaci se zákazníky pomocí tiketingového systému.
Systém tiketingu slouží především k obsluze zákazníků. Poskytuje zástupci zákaznického servisu se snadno použitelným rozhraním pro zodpovídání dotazů. Dotazy zákazníků, bez ohledu na to, odkud přicházejí, se po přijetí zákaznickým agentem stávají tikety. K těmto tiketům můžete přistupovat z univerzální schránky. To umožní vašim zástupcům zákaznického servisu poskytovat rychlé a efektivní služby.
LiveAgent tiketovací systém je také podporovaný funkcemi efektivity a produktivity které vám pomohou třídit, organizovat a rychleji odpovídat na e-maily zákazníků. Můžete používat funkce, jako jsou např. oddělení, označení, filtry, nebo detekce kolize agentů, kromě dalšího, vytváří hladké pracovní procesy.
Naše univerzální schránka nespravuje pouze e-maily, ale také se stará o živé chaty, zákaznické portály, call centra a pomáhá vám zvládat sociální média – Facebook, Twitter, Instagram. Také zahrnuje Viber. Každý komunikační kanál je podpořen vlastními funkcemi, aby vše probíhalo hladce a spolehlivě.
Výhody používání Zimbra
- Jedno z nejlepších dostupných e-mailových řešení
- Zálohování důležitých e-mailů
- Zimbra e-maily v organizovaném tiketovacím systému
- Další funkce a rozšířené komunikační možnosti
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Jak integrovat Zimbra a LiveAgent
K dokončení procesu není třeba aktivovat žádné zásuvné moduly ani používat aplikace třetích stran. Vše, co musíte udělat, je integrovat Zimbra s LiveAgent a poskytnout data pro LiveAgent systému.
- Pokud ještě nemáte e-mailovou schránku Zimbra, přejděte na jejich webové stránky a začněte zkušební verzi zdarma nebo si koupit placený tarif. Vyplňte formulář a nastavte si nový e-mailový účet. Pokud již účet Zimbra máte, můžete tento krok přeskočit a pokračovat dalším.
- Nyní přejděte do vašeho LiveAgent účtu a otevřete Nastavení > E-mail > E-mailové účty. Klikněte na tlačítko Vytvořit a vyberte Další.
- Nyní si můžete zvolit, zda chcete integrovat pomocí přeposílání nebo IMAP/POP3. Ukážeme vám obě možnosti integrace, nejprve začneme s možností Přeposílání. Klikněte na možnost Přeposílání a pokračujte k dalšímu kroku.
- Po výběru možnosti Přeposílání zadejte svou e-mailovou adresu a Nastavení záznamu SPF pro doménu Zimbra. Pokud si nejste jisti, jak to udělat, podívejte se na tohoto průvodce od Zimbra webstránky. To je nutné provést, aby vaše e-maily nebyly agentem LiveAgent rozpoznány jako spam. Po dokončení vyberte oddělení odpovědné za e-maily z tohoto účtu Zimbra a klikněte na tlačítko Uložit.
Pokud chcete e-mail Zimbra připojit přes IMAP/POP3, vyberte tuto možnost. Zadejte svou e-mailovou adresu, přihlašovací údaje a heslo. Vyberte typ načítání (IMAP nebo POP3), zadejte informace o serveru a portu. Poté klikněte na tlačítko Uložit.
To je vše, váš e-mail Zimbra je propojen se systémem tiketů LiveAgent a vaše e-maily budou uspořádány tak, aby vám pomohly poskytovat lepší zákaznickou podporu.
Hledáte více? Projděte si některé užitečné články LiveAgent Akademie a dozvíte se, jak poskytovat úžasnou zákaznickou podporu prostřednictvím všech kanálů. Podívejte se na naše video o prohlídce nebo se podívejte na stránku funkcí abyste se dozvěděli, co vše LiveAgent zvládne.
Frequently Asked Questions
Co je Zimbra?
Zimbra je e-mailové obchodní řešení. Zimbra je také kompletní sada pro spolupráci, která zahrnuje nejen e-mail, ale také skupinové kalendáře.
Jak můžete používat Zimbra?
Zimbra se dá použít pro všechny účely související s elektronickou poštou. Nezáleží na tom, zda pracujete v oblasti prodeje, zákaznické podpory nebo v jiných oblastech, Zimbra zvládne e-mailovou komunikaci a rychle naplánuje její průběh.
Jaké jsou výhody Zimbra integrace?
Benefity jsou: spolehlivé a efektivní e-mailové řešení ve vašem helpdesku LiveAgent, zálohování důležitých e-mailů, systém tiketingu od LiveAgent přidává další punc, množství tiketovacích funkcí.
Jak integrovat Zimbra s LiveAgent?
Běžte do LiveAgent > Nastavení > E-mail > E-mailové účty. Přidejte nový e-mailový účet a vyberte Další. Zvolte mezi Přeposíláním nebo IMAP/POP3. Poskytněte vaše data a Uložte.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
TimeCamp je výkonná aplikace pro sledování času, projektů a produktivity týmů s možností automatického sledování, reportování a fakturace. Vyzkoušejte zdarma a zlepšete efektivitu svého týmu pomocí jednoduché integrace s LiveAgent. Získejte přehled o čase stráveném na úkolech a optimalizujte pracovní postupy díky pokročilým funkcím TimeCamp.