Zadarma integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to Zadarma?
Zadarma je cenově dostupný poskytovatel telefonních systémů. Je založený na internetu a nabízí spoustu funkcí a nástrojů, díky kterým bude správa telefonního centra a obsluha zákazníků pro vaše agenty hračkou. Základní software je zdarma, což je skvělá úspora času a peněz pro call centra s omezeným rozpočtem.
Pokud se chcete ujistit, že je služba Zadarma dostupná ve vaší zemi, nebo se chcete dozvědět více podrobností o sazbách, podívejte se na tento seznam sazeb telefonních čísel.
Jak to můžete používat?
Využijte Zadarma, abyste ušetřili čas a ještě více vylepšili své centrum zákaznické podpory pomocí podpory call centra. Call centrum a zákaznické hovory lze snadno vyřídit pomocí vícekanálového řešení a ticketovacího systému LiveAgent.
Šetřete čas svých agentů a ohromte společnosti, podniky nebo své zákazníky rychlou podporou call centra.
Výhody
- Bezplatné řešení pro vaše call centrum helpdesku
- Šetří čas vašich týmů zákaznického servisu
- Zvyšuje spokojenost zákazníků
- Dobře spolupracuje s call centrem helpdesk softwaru LiveAgent
Jak lze integrovat Zadarma spolu s LiveAgent?
LiveAgent přímo podporuje Zadarma jako poskytovatele VoIP pro váš helpdesk software. Chcete-li svým agentům a zákazníkům poskytnout podporu call centra, jednoduše otevřete aplikaci LiveAgent a postupujte podle tohoto návodu.
Nejprve, jděte do Konfigurace > Hovory > Čísla
Kliknutím na oranžové tlačítko Plus vytvoříte telefonní číslo pro svůj helpdesk
Otevře se nové okno s dostupnými poskytovateli VoIP. Najděte v seznamu společnost Zadarma a kliknutím na ni otevřete možnosti poskytovatele čísel SIP.
V tomto okně je třeba vyplnit pole. Patří mezi ně jméno, oddělení, číslo, možnost nahrávání hovorů a vaše uživatelské jméno a heslo.
A je hotovo, vaše telefonní číslo Zadarma je propojeno s helpdesk softwarem. Můžete uskutečňovat nebo přijímat hovory ze služby LiveAgent se službou Zadarma.
Chcete se dozvědět více o možnostech call centra LiveAgent? Podívejte se na video níže nebo se podívejte na naši stránku s funkcemi call centra.
Frequently Asked Questions
Co je to Zadarma?
Zadarma je poskytovatelem telefonního systému VoIP. Lze jej použít pro call centra k uskutečňování, přijímání a správě hovorů, poskytování podpory zákazníkům po telefonu a obecně ke zvýšení interakce se zákazníky, jejich spokojenosti a zlepšení prodeje.
Mohu integrovat Zadarma spolu s LiveAgent?
Zadarmu lze jistě použít jako poskytovatele VoIP pro funkci call centra LiveAgent. Proces integrace je jednoduchý a zabere jen několik minut. Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do konfigurace. Otevřete sekci volání a přidejte telefonní číslo Zadarma. Klikněte na tlačítko Uložit.
Musím za integraci Zadarma s LiveAgent platit něco navíc?
Integrace Zadarma je k dispozici zdarma v plánu All-Inclusive. Pokud máte plán a plán Zadarma, nemusíte za integraci obou aplikací platit nic navíc.
Integrace Intercomu do LiveAgentu zjednodušuje správu zákaznické komunikace a dat. Umožňuje efektivní sledování zpráv, správu tagů a zlepšení pracovních postupů. Využijte možnosti Intercomu pro cílené zprávy a zlepšení zákaznického servisu. Zjistěte více o bezplatné migraci z Intercomu na LiveAgent a objevte výhody zlepšeného helpdesku.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.