Yootel integration
Partner website
Dozvědět se více
Partner Privacy Policy
Yootel Bezpečnostní zásady
Co je Yootel?
Yootel, váš doporučený VoIP operátor, byl založen v roce 2012 a věnuje své služby profesionálům. Uživatelé budou v neustálém kontaktu se svými spolupracovníky a budou moci využívat cenné výhody, jako je celková podpora, velmi dobré připojení a nejmodernější vybavení.
Naše firemní telefonie, ať už pevná nebo mobilní, se snadno propojí s vašimi podnikovými aplikacemi. Je jednoduchá na používání, přizpůsobená všem případům použití ve vaší organizaci a užitečná pro vaši každodenní činnost.
Yootel vám poskytuje přístup k mnoha funkcím VoIP, které jsou špičkou na trhu, a můžeme zmínit například IP telefonii pro firmy Centrex, Trunk Sip, sjednocenou komunikaci a řešení pro správu kontaktních center pro zlepšení vztahů se zákazníky, dále marketingová řešení a služby s vysokou přidanou hodnotou, jako jsou speciální čísla, příjem hlasu, IVR.
Jak je možné službu využít?
Pokud hledáte poskytovatele VoIP pro spojení s call centrem LiveAgent, je Yootel skvělou volbou. Call centrum společnosti LiveAgent bude vyřizovat vaše hovory a tikety, zatímco Yootel zajistí zbytek. Mikrofony a reproduktory pro notebook nebo chytrý telefon jsou vším, co potřebujete k vytvoření startovacího call centra. Pokud budete chtít později zlepšit kvalitu hovorů, můžete potřebovat další hardware.
Jak můžete využít výhod call centra LiveAgent?
Přestože někteří lidé dávají přednost digitálním zákaznickým zkušenostem, jiní touží po hlubším osobním kontaktu se značkami, s nimiž přicházejí do styku. Call centra jsou skvělým způsobem, jak zlepšit vztahy se zákazníky, prodávat produkty, získávat nové zákazníky a uživatele služeb nebo poskytovat obecné služby zákazníkům.
S úpadkem tradičních call center a vzestupem softwaru pro call centra, jako je LiveAgent, je snadné poskytovat zákazníkům tyto typy služeb, aniž by to stálo peníze. Call centra jsou nyní dostupná pro všechny typy firem, ať už jsou velké nebo malé.
Jak funguje call centrum LiveAgent?
LiveAgent díky svým pokročilým funkcím usnadňuje správu a provoz call centra. Můžete například vytvořit vlastní stromy IVR (Interaktivní hlasová odezva), které automaticky přesměrují zákazníky na správná oddělení a agenty.
A to nejlepší? Funkce IVR od LiveAgent udělá všechnu práci za vás a vytvoří pro vaše zákazníky bezproblémový zážitek. Stačí, když si poslechnou nabídku IVR a stisknou příslušnou klávesu číselníku (např. stisknou 1 pro prodej), aby byli spojeni se správnou osobou pro danou práci.
Připojil se váš zákazník omylem na špatné oddělení? Řešení je jednoduché, použijte přepojení hovoru a přesměrujte zákazníka na některého z vašich kolegů, čímž ušetříte jeho čas.
Máte problém zapamatovat si, co vaši zákazníci říkali? Žádné obavy, LiveAgent zaznamenává všechny příchozí a odchozí hovory a ukládá je v systému. Pokud si potřebujete osvěžit paměť, jednoduše vyhledejte lístek a poslechněte si celý záznam hovoru. Záznam hovorů lze také využít při školení nových agentů a ukázat jim správné reakce na hovory zákazníků.
Chcete získat více informací o funkcích našeho call centra? Podívejte se na stránku s funkcemi našeho call centra, kde najdete všechny informace o možnostech call centra LiveAgent.
Jak lze integrovat Yootel VoIP se službou LiveAgent?
Chcete-li si vytvořit call centrum LiveAgent s poskytovatelem VoIP služby Yootel, postupujte podle tohoto jednoduchého návodu.
Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části.
Vyberte Yootel ze seznamu poskytovatelů VoIP.
Pojmenujte číslo, vyberte oddělení, zadejte přihlašovací údaje a vyberte číslo předvolby pro vytáčení. Můžete také zaškrtnout nebo zrušit zaškrtnutí možnosti zaznamenávat všechny telefonní hovory přijaté a uskutečněné z tohoto čísla. Po dokončení klepněte na tlačítko Přidat v dolní části.
Telefonní číslo je v aplikaci LiveAgent připraveno k použití. Pokud chcete, můžete přidat další telefonní čísla Yootel nebo přidat čísla od jiných poskytovatelů VoIP.
Získejte více informací o softwaru LiveAgent Call Center
Hledáte další informace o založení a provozu call centra? Pokud ano, podívejte se do akademie LiveAgent, kde najdete více informací o call centrech a dalších tématech ze světa zákaznické podpory.
Zajímá vás, co dalšího umí LiveAgent? Podívejte se na níže uvedené video a prohlédněte si celou prohlídku našeho softwaru pro zákaznickou podporu.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Sonetel nabízí efektivní a cenově dostupná komunikační řešení pro podniky, včetně mezinárodních telefonních čísel a AI zákaznických služeb. Integrace s LiveAgentem umožňuje bezproblémové začlenění do call center bez dodatečných nákladů. Využijte výhody, jako jsou zvýšené prodeje, úspory nákladů a globální přístup. Vyzkoušejte Sonetel a LiveAgent zdarma a zvyšte efektivitu své komunikace.