WooCommerce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je WooCommerce?
WooCommerce je bezplatný e-commerce plugin pro WordPress. Pomůže vám přeměnit váš web na e-commerce stránky, ze kterých budete moct prodávat své produkty a služby. Stačí vám pouze WordPress stránka a můžete začít používat WooCommerce.
WooCommerce má všechny důležité funkce, potřebné k vytvoření skvělého e-shopu. Mimo jiné disponuje i parádními blogovacími funkcemi, vloženými produkty, odbavovacími systémy, vlastními kategoriemi, značkami, hodnocením produktů a recenzemi, jakož i neomezenými galeriemi obrázků.
Možnosti jsou nekonečné– můžete začít prodávat jak digitální, tak fyzické zboží, affiliate produkty, dále poskytovat různé možnosti doručení a platby daní, platební brány, a dokonce i podporu geolokace. WooCommerce vám rovněž může pomoct vylepšit management objednávek a optimalizovat obchod, aby se o vašich online produktech dozvědělo více lidí.
Jak mohu tuto službu používat?
WooCommerce plugin lze použít ke sledování nových zákazníků, kuponů, objednávek, produktů, řádkových položek v objednávkách nebo k prohlížení předplatného v LiveAgentu. Rovněž jej můžete použít k vytváření a aktualizaci kuponů, zákazníků, objednávek, produktů či předplatného – to vše z vašeho helpdesk softwaru.
Zákaznická podpora je zcela zásadní pro každý kamenný i online obchod. Používejte WooCommerce k prodeji fyzických či digitálních produktů a zároveň poskytujte ten nejlepší zákaznický servis. Spojením LiveAgentu a WooCommerce můžete zajistit, že vaše zákaznická podpora bude mít vždy dokonalý přehled o potřebách a objednávkách vašich zákazníků.
Výhody používání pluginu WooCommerce
- All-in-one nástroj pro e-commerce a zákaznické služby
- Oznámení o vašich e-commerce objednávkách přímo ve vašem helpdesk softwaru
- Umožňuje vytvářet a aktualizovat vlastní pole CRM z jednoho rozhraní
Jak integrovat WooCommerce s LiveAgentem
- WooCommerce můžete k LiveAgentu připojit pomocí naší nativní integrace. Najdete ji v konfiguračním panelu LiveAgentu. Najeďte na váš účet a otevřete Konfigurace > Systém > Pluginy a najděte v seznamu plugin WooCommerce Objednávky. Klikněte na spínač aktivovat, načež se LiveAgent restartuje.
- Po restartování najdete aktivní plugin “WooCommerce Objednávky” nahoře v seznamu. Klikněte na ozubené kolečko (konfigurační tlačítko) a vložte URL svého obchodu, Slug administrátora, Zákaznický klíč a heslo. Poté klikněte na Uložit.
- Máte hotovo, váš plugin je aktivní. Nyní byste měli být schopni zobrazit své WooCommerce Objednávky ve vašich filtrech tiketů a vytvářet nové platby. Klikněte na Upravit, načež budete přesměrováni do WordPressu, odkud můžete upravovat informace o objednávce.
Jak integrovat WooCommerce s LiveAgentem přes Zapier
Chcete-li si vytvořit na míru ušitou integraci, můžete vyzkoušet Zapier. Pokud ještě nemáte Zapier účet, vytvořte si ho zde. Poté pokračujte na stránku s integracemi LiveAgent + WooCommerce.
Můžete si vybrat vlastní spouštěče a akce, čímž vytvoříte svou vlastní integraci mezi těmito dvěma aplikacemi. Spouštěč v jedné aplikaci aktivuje akci ve druhé aplikaci, čímž se vytvoří vzájemná integrace.
- Sjeďte myší dolů do sekce záznamů na Propojit LiveAgent + WooCommerce. Zde si můžete navolit, co se bude dít v rámci vaší vlastní integrace. Na výběr máte z několika možností, takže si pečlivě rozmyslete, jaké pracovní postupy chcete používat. Jakmile vyberete spouštěč a akci, klikněte na modré tlačítko pokračovat.
- Následující krok je poměrně jednoduchý, ačkoliv se může lišit v závislosti na vybraném spouštěči a akci. V našem případě jsme se museli pomocí přihlašovacích údajů k WordPressu přihlásit do spouštěcí aplikace a povolit přístup Zapieru. Najdete zde i test spouštěče, který zkontroluje připojení ke spouštěcí aplikaci.
- Následujícím krokem je konfigurace akce. My jsme vybrali akci Vytvořit konverzaci, což znamená, že jakmile se do WooCommerce přidá nový produkt, do našeho tiketovacího systému se odešle e-mail. Museli jsme vybrat příslušné LiveAgent oddělení, vyplnit e-mailové adresy, předmět zprávy a text. Rovněž jsme vyplnili nepovinná políčka jako jméno, kopii e-mailu a ID zprávy.
Nakonec byste měli provést test integrace, takže neváhejte a otestujte své pracovní postupy. Rovněž můžete zkontrolovat svůj ovládací panel LiveAgent, zda jste obdrželi nějaká oznámení.
Frequently Asked Questions
Co je WooCommerce?
WooCommerce je eCommerce plugin pro WordPress webové stránky, který umožňuje malým a středně velkým podnikům vytvořit online obchod podle jejich představ.
Jaké výhody přináší používání WooCommerce s LiveAgentem?
- Dostávejte v LiveAgentu informace o vašich objednávkách - Sledujte ID objednávky, status, i hodnotu z jednoho rozhraní
Integrace Intercomu do LiveAgentu zjednodušuje správu zákaznické komunikace a dat. Umožňuje efektivní sledování zpráv, správu tagů a zlepšení pracovních postupů. Využijte možnosti Intercomu pro cílené zprávy a zlepšení zákaznického servisu. Zjistěte více o bezplatné migraci z Intercomu na LiveAgent a objevte výhody zlepšeného helpdesku.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!