Webflow integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Webflow?
Jedná se o platformu pro tvorbu webových stránek, která nevyžaduje použití kódu. Díky tomu ji mohou snadno používat jak začátečníci, tak pokročilí uživatelé. Webflow podporuje responzivní webové stránky a generuje kód, zatímco vy navrhujete webové stránky prostřednictvím jejich rozhraní. Vytvářejte úžasné webové stránky pro podnikání, blog, portfolio, nebo universitu.
Jak můžete používat Webflow?
Chcete propagovat svou firmu online? Začněte používat Webflow a vytvořte si webové stránky snů pomocí jejich úžasného editoru. Nemusíte se učit kódovat, jednoduše jej vytvoříte od oka a spustíte. Webflow je ideální pro tvorbu webových stránek pro většinu běžných účelů, jako je podnikání, blog nebo internetové obchody.
Ujistěte se, že na svých úžasných webových stránkách poskytnete zákazníkům přesně to, co hledají. Nejlepší na tom je, že můžete použijte LiveAgent pro zákaznickou podporu díky live chatu a dalším nástrojům.
LiveAgent živý chat widget usnadňuje vašim zákazníkům získat odpovědi na jejich otázky. Kromě toho může díky své snadné dostupnosti zvýšit vaše prodejní možnosti. Prohlížející zákazníci na něj mohou kliknout a ptát se na jakýkoli produkt, který si přejí, což znamená, že můžete kouzlit a a přesvědčit je o jeho kvalitách.
Živý chat je také plně vybaven funkcemi, které vám v mnoha ohledech usnadní práci. Podívejte se na funkce, jako je např. psaní ve skutečném čase, která vám umožňuje vidět, co zákazníci píší před tím, než zprávu odešlou, nebo proaktivní pozvánky na chat která vám zaručí, že si vás návštěvníci webu všimnou. Widget živého chatu je také jedním z nejrychlejších dostupných widgetů – s rychlostí zobrazení chatu 2,5 vteřiny. Podívejte se na srovnání zde.
Jaké jsou výhody používání Webflow?
- Pokročilý nástroj tvorby webových stránek
- Není potřeba žádné kódování
- Podporuje responzivní webové stránky
- Věrnost mezi maketami a živými stránkami
Get more sales with LiveAgent live chat
Place a chat button on your website and provide guidance and support for your visitors today
Jak integrovat Webflow s LiveAgent
Integrace widgetu LiveAgent live chat na vaše webové stránky Webflow je snadný proces, který lze dokončit během několika minut. Jediné, co musíte udělat, je vložit kód a uložit jej na své webové stránky. Postupujte podle níže uvedeného průvodce a dozvíte se, jak na to.
- Nový u Webflow? Přejděte na jejich webové stránky a začněte vytvářet své webové stránky ještě dnes. Je zdarma, ale pro pozdější vložení widgetů chatu budete potřebovat placený plán. Jakmile se seznámíte s rozhraním a připravíte své webové stránky k provozu, přejděte k dalšímu kroku.
- Nyní se naučíte, jak vytvořit tlačítko chatu v LiveAgent. Otevřete si účet LiveAgent (nebo spusťte bezplatnou 14denní zkušební verzi, pokud účet nemáte) a přejděte na stránku Konfigurace > Chat > Tlačítka chatu a klikněte na Vytvořit v horní části.
- Projděte si galerii tlačítek chatu a vyberte si to správné tlačítko pro své webové stránky. Můžete si ho přizpůsobit a vybrat si z několika možností – bublinová, boční, rohová tlačítka a další. K dispozici je také možnost nahrát vlastní návrh tlačítka z obrázku nebo HTML. Výběr je na vás.
- Po dokončení výběru designu je třeba tlačítko nakonfigurovat. Dejte tlačítku odlišný název, vyberte oddělení odpovědné za chaty a zvolte jazyk. Poté projděte další nastavení na stránce a přizpůsobte tlačítko podle svých představ. Je to snadné. Až budete hotovi, tlačítko uložte nebo nejprve otestujte, zda odpovídá vašim standardům.
- Nyní přejděte do sekce integrace v konfiguraci tlačítka chatu. Vidíte ji v levém panelu. Až tam budete, zkopírujte kód a přejděte do editoru stránky Webflow.
- V editoru Webflow přejděte na levý panel a klikněte na Stránky. Vyberte stránku, na kterou chcete umístit tlačítko živého chatu LiveAgent, a sjeďte dolů, dokud neuvidíte možnost Vlastní kód. Umístěte tlačítko do kódu a uložte jej. Hotovo.
Nyní jste připraveni odpovídat na všechny dotazy a požadavky zákazníků s úžasnou rychlostí. Chcete se dozvědět více o poskytování podpory na chatu? Projděte si články LiveAgent Akademie a naučte se, jak odpovídat na zákaznické dotazy s lehkostí.
Frequently Asked Questions
Co je Webflow?
Tento nástroj pro tvorbu webových stránek vám umožní vytvořit vlastní webové stránky, aniž byste museli psát jakýkoli kód. Proto se jej snadno naučí a mohou jej používat jak začátečníci, tak pokročilí uživatelé. Webové stránky lze navrhovat prostřednictvím rozhraní Webflow, které během návrhu generuje kód.
Jak můžete používat Webflow?
Začněte s Webflow a vytvořte si webové stránky svých snů. Nemusíte se učit kódovat, stačí, když je vytvoříte od oka, a během chvilky jej budete mít hotové. Pomocí WebFlow můžete vytvářet webové stránky pro různé účely, včetně podnikání, blogů a elektronického obchodování. Poté můžete umístit tlačítko živého chatu LiveAgent a poskytnout návštěvníkům webových stránek rychlý způsob komunikace.
Jaké jsou výhody používání Webflow?
Pokročilý nástroj budování webu Není potřeba žádné kódování Podporuje responzivní webové stránky Věrnost mezi maketami a živými stránkami
Jak můžete integrovat LiveAgent s Webflow?
Přejděte do LiveAgent Konfigurace > Chat > tlačítka chatu a Vytvořit nové tlačítko chatu. Zkopírujte kód pro tlačítko chatu ze sekce Integrace Vložte tento kód do vašeho Webflow kódu webstránky
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Zvyšte zákaznickou spokojenost a zapojení pomocí integrace Shopify s LiveAgent! Tato funkce vám umožní snadno umístit tlačítko živého chatu na váš e-shop, což zlepší komunikaci s klienty a podpoří prodej. Vyzkoušejte zdarma a poskytněte rychlou a efektivní podporu napříč všemi kanály. Objevte, jak snadno integrovat Shopify a proměnit návštěvníky ve spokojené zákazníky!
Integrace Intercomu do LiveAgentu zjednodušuje správu zákaznické komunikace a dat. Umožňuje efektivní sledování zpráv, správu tagů a zlepšení pracovních postupů. Využijte možnosti Intercomu pro cílené zprávy a zlepšení zákaznického servisu. Zjistěte více o bezplatné migraci z Intercomu na LiveAgent a objevte výhody zlepšeného helpdesku.