Vtiger CRM integration
Co je Vtiger CRM?
Vtiger je cloudový software pro správu vztahů se zákazníky. Pomůže vám se správou kontaktů, řízením pipeline a marketingových kampaní.
Jak je možné službu využít?
Pomocí této integrace se systémem Vtiger CRM můžete dostávat upozornění na aktualizace z ovládacího panelu LiveAgent. Budete tak vědět o každém novém zákazníkovi, případu, události, poptávce, kontaktu, faktuře a příležitosti. Integrace také sleduje aktualizace nebo změny. Pomocí ní můžete vytvářet případy, události, kontakty, potenciální zákazníky, produkty, služby, tikety a další.
Výhody
- Správa vztahů se zákazníky z LiveAgent
- Nechat se informovat o novinkách nebo aktualizacích
- Jedno řešení, žádné přepínání
- Ušetřete čas a udělejte více práce
Frequently Asked Questions
Co je Vtiger?
Vtiger je cloudový systém pro řízení vztahů se zákazníky od roku 2004.
Jaké jsou výhody používání Vtiger v LiveAgent?
- zvýšená zákaznická spokojenost - zlepšení efektivity pracovních postupů zákaznického servisu - možnost spravovat vaše informace o zákaznících z LiveAgent
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Poskytujte špičkovou zákaznickou podporu s LiveAgent! Vícekanálové nástroje, 24/7 podpora, bez poplatků. Vyzkoušejte 30 dní zdarma!
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.