Voyced integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Voyced?
Voyced je evropský poskytovatel VoIP s pokrytím ve více než 165 zemích světa. Společnost slibuje, že poskytuje “nejlepší tarif a poplatky bez ohledu na to, do jaké destinace voláte”. Voyced je dalším partnerem VoIP společnosti LiveAgent. LiveAgent se denně snaží poskytovat bezproblémové služby zákazníkům. Díky tomu můžete nyní snadno připojit své VoIP číslo od Voycedu do LiveAgentu.
Jak můžete integrovat Voyced VoIP do LiveAgent?
Integrace je jednoduchá. Tady je rychlý návod;
1. Získejte VoIP číslo z Voyced
2. Přihlaste se k vašemu LiveAgent účtu
3. Přejděte do Konfigurace
4. Klikněte na Volat – Čísla
5. Klikněte na + tlačítko
6. Vyhledejte Voyced
7. Vyplňte informace
8. A ULOŽTE!
Kolik stojí integrace Voyced do LiveAgent?
Pokud chcete propojit své VoIP číslo z Voycedu se svým call centrem v LiveAgentu, nebude vám účtován žádný poplatek za integraci.
Výhody:
- nízké náklady
- bohatý na funkce
- přístup z mnoha zařízení
- lepší zákaznická zkušenost
- lepší produktivita
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Voyced integration!
Frequently Asked Questions
Co je LiveAgent?
LiveAgent je software zákaznické podpory, který vám umožňuje spravovat zákaznické požadavky z jednoho prostředí.
Co je Voyced?
Voyced je VoIP poskytovatel, který poskytuje služby globálně.
Kolik stojí integrace Voyced do LiveAgent?
Voyced je vestavěnou součástí LiveAgent. Takže pokud potřebujete propojit vaše Voyced VoIP číslo s LiveAgent, můžete to udělat bez jakýchkoli dodatečných poplatků.
Objevte špičkové komunikační služby Virtual-Call, které nabízí cloudové PBX, SIP trunking a přímé směrování pro Microsoft Teams. Integrejte snadno s LiveAgent a využijte bezplatné propojení pro bezproblémový provoz vašeho call centra. Flexibilní a škálovatelná řešení pro firmy ve více než 30 zemích. Zkuste zdarma!
Integrace Intercomu do LiveAgentu zjednodušuje správu zákaznické komunikace a dat. Umožňuje efektivní sledování zpráv, správu tagů a zlepšení pracovních postupů. Využijte možnosti Intercomu pro cílené zprávy a zlepšení zákaznického servisu. Zjistěte více o bezplatné migraci z Intercomu na LiveAgent a objevte výhody zlepšeného helpdesku.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.