VoIP.ms integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to VoIP.ms?
VoIP.ms je poskytovatel VoIP, který usiluje o nejkvalitnější místní a mezinárodní připojení pro všechny zákazníky na celém světě. Společnost poskytuje vysoce flexibilní, funkčně bohaté komunikační služby založené na cloudu.
Jejich celkovým cílem je – flexibilita, spolehlivost a cenová dostupnost. Společnost byla založena v roce 2007 a má pobočky v Kanadě, Spojených státech a Mexiku.
Jak je možné službu využít?
Pomocí služby LiveAgent ve spojení s VoIP.ms si můžete vytvořit vlastní virtuální call centrum. Jednoduše připojte telefonní čísla VoIP.ms a začněte poskytovat telefonickou podporu z libovolného zařízení. Po připojení čísla můžete ukládat telefonní čísla kontaktů, vytvářet stromy interaktivní hlasové odezvy (IVR) pro směrování hovorů na správná oddělení, uskutečňovat individuální hovory nebo videohovory a mnoho dalšího.
Call centra jsou považována za klíčová pro zvýšení spokojenosti zákazníků a poskytování skvělých služeb zákazníkům. Můžete je využívat ke zlepšování služeb zákazníkům, k uskutečňování prodejních hovorů, ke shromažďování zpětné vazby od zákazníků prostřednictvím průzkumů.
Spolu s dalšími efektivními nástroji pro zákazníky, jako je chat se zákazníky v reálném čase, systém ticketingu, sociální sítě nebo znalostní databáze, můžete vytvořit dokonalý help desk, který zefektivní zprávy ze všech komunikačních kanálů. Podívejte se na video níže a seznamte se s možnostmi funkcí call centra našeho multifunkčního softwaru.
Kolik stojí integrace se službou LiveAgent?
VoIP.ms je nezávislá společnost, která vám účtuje poplatky za poskytované služby. Integrace se službou LiveAgent je však bezplatná. Pokud máte aktivní předplatné VoIP.ms a LiveAgent, můžete obě aplikace propojit a vytvořit call centrum.
Jaké jsou výhody používání VoIP.ms?
- Vysoká spolehlivost a míra spokojenosti
- Poskytuje služby ve více než 125 zemích
- Řešení VoIP bohaté na funkce
- Možnosti platby bez možnosti uzavření smlouvy
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VoIP.ms integration!
Jak integrujete VoIP.ms se službou LiveAgent?
Díky vestavěným funkcím aplikace LiveAgent není potřeba žádný integrační plugin. Při vytváření nového čísla pro telefonní centrum stačí jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. Podle níže uvedeného průvodce se dozvíte, jak propojit číslo VoIP.ms se službou LiveAgent.
Jak připojit číslo VoIP.ms ke službě LiveAgent
Vytvořte si zdarma účet VoIP.ms a přihlaste se. Možná budete muset svůj účet ověřit prostřednictvím e-mailu nebo chatu VoIP.ms. Jakmile získáte přístup ke svému účtu, můžete definovat, jaké zařízení budete používat. Můžete si vybrat hardwarové zařízení nebo softwarový telefon.
Na svou e-mailovou adresu obdržíte přihlašovací údaje, které musíte dále použít k definici zařízení pro volání v nastavení VoIP.ms. Po dokončení obdržíte své hlavní uživatelské jméno SIP/IAX.
- Dalším krokem je zakoupení čísla DID. Můžete také připojit stávající číslo, pokud ho máte. Přejděte do nabídky Čísla DID > Objednat DID(y) a vyberte si číslo, které vyhovuje vašim potřebám.
- Otevřete svůj účet LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Kliknutím na oranžové tlačítko Vytvořit přidejte nové číslo a ze seznamu poskytovatelů vyberte VoIP.ms.
- Poté vyplňte své uživatelské jméno VoIP.ms, heslo a telefonní číslo, které chcete připojit ke službě LiveAgent. Můžete také zvolit oddělení, kam budou hovory směrovány, předvolbu pro vytáčení a další možnosti. Až budete hotovi, klikněte na tlačítko Přidat.
Vaše číslo VoIP.ms je nyní propojeno se službou LiveAgent a můžete začít uskutečňovat a přijímat hovory zákazníků. Pokud se chcete dozvědět více o poskytování zákaznické podpory v call centru, podívejte se do akademie LiveAgent. Případně se podívejte na naše video s prohlídkou produktu a zjistěte, co všechno LiveAgent nabízí.
Frequently Asked Questions
Co je to VoIP.ms?
VoIp.ms je poskytovatel VoIP. VoIP je zkratka pro Voice over IP. Zjednodušeně řečeno, můžete volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
Proč by někdo měl mít číslo VoIP?
VoIP číslo přináší několik výhod. Například vaše společnost může snadno fungovat z mnoha zařízení, prostřednictvím více čísel a míst. Je vysoce spolehlivé, nákladově efektivní a zlepšuje zákaznickou zkušenost.
Jaké jsou náklady na integraci VoIP.ms?
LiveAgent poskytuje integraci VoIP.ms bez dalších poplatků. VoIP.ms si však své služby účtuje samostatně.
Integrace Intercomu do LiveAgentu zjednodušuje správu zákaznické komunikace a dat. Umožňuje efektivní sledování zpráv, správu tagů a zlepšení pracovních postupů. Využijte možnosti Intercomu pro cílené zprávy a zlepšení zákaznického servisu. Zjistěte více o bezplatné migraci z Intercomu na LiveAgent a objevte výhody zlepšeného helpdesku.
Objevte snadnou integraci Vohippo s LiveAgentem! Vohippo, globální poskytovatel telefonních služeb, nabízí zdarma VoIP integraci do LiveAgentu. Vylepšete zákaznickou zkušenost s více zařízeními a nižšími náklady. Vyzkoušejte LiveAgent na 14 dní zdarma a získejte okamžitý přístup ke svému VoIP číslu.