Virtual Global Phone integration
Partner Privacy Policy
Virtual Global Phone Bezpečnostní zásady
Co je Virtual Global Phone?
Virtual Global Phone poskytuje virtuální místní telefonní čísla ve více než 60 zemích. Použití těchto čísel je jednoduché a náklady jsou minimální. Jelikož tato společnost disponuje infrastrukturou na úrovni operátorského (carrier-class) řešení a strategickými partnerstvími (např. LiveAgent), dokáže poskytovat: “vysoce kvalitní služby s efektivními sazbami a nepřekonatelnou kvalitou hlasu.”


Jak propojit Virtual Global Phone s LiveAgentem?
Zde je rychlý návod:
1. Získejte VoIP číslo od Virtual Global Phone
2. Přihlaste se do LiveAgentu
3. Klikněte na Konfigurace
4. Přejděte do Volání – Čísla – Vytvořit (tlačítko +)
5. Vyhledejte Virtual Global Phone
6. Vyplňte všechny potřebné informace
7. ULOŽTE

Kolik si LiveAgent účtuje za Virtual Global Phone integraci?
Tato integrace je zcela ZDARMA. Za propojení vašeho VoIP čísla s call centrem LiveAgent se neúčtují žádné poplatky. Stačí se pouze přihlásit a postupovat podle našeho rychlého návodu na integraci VoIP.
Jaké jsou výhody Virtual Global Phone?
- spousta funkcí
- nejvyšší bezpečnostní standardy
- konkurenceschopné ceny
- dostupný z více než 60 zemí
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Virtual Global Phone integration!
Frequently Asked Questions
Co je Virtual Global Phone?
Virtual Global Phone je telekomunikační společnost, která poskytuje i VoIP služby.
Co je LiveAgent?
LiveAgent je helpdesk software, který vaší zákaznické službě umožňuje obsluhovat všechny dotazy z jednoho místa, ať už směřují ze Sociálních sítí, Live chatu, Call centra, E-mailu atd.
Jaké jsou výhody VoIP?
VoIP umožňuje firmám poskytovat zákaznickou podporu 24 hodin denně, jelikož s VoIP číslem můžete používat různé přístroje. Jedná se o cenově výhodnou možnost, která dokáže vylepšit zákaznickou zkušenost.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!